דרוש מידע גרביונים חד פעמיות-לנשים

תגידו אני היחידה או שיש עוד כאלה שגרביון ממוי זה סיוטטט ללבישה, לובשת ומרגישה אי נוחות לא נורמאלית
הייתה תקופה שניסיתי אותם וברחתי מזה
סתם מעניין אותי לדעת אם אני היצור היחיד המוזר
 
יש לך תמונה? אשמח שתשלחי לי
צמידי תינוקות.jpg
 
גרביון 60 דנייר כמו שציינת עולה 16 ש"ח, לפני מבצעים.
הצבעים קלאסיים-כלומר-אין יציאות חריגות, הם המקובלים בשוק. כלומר מלון זה מלון...
המחיר הזה עדיין רלבנטי?

קניתי בערב ר"ה 4 זוגות גרביונים - 70 דנייר - בסניף יהודה הלוי בב"ב
שילמתי 20 ש"ח על כל זוג
 
לא ניסיתי את הגרביים המדוברות,
אבל קונה בשנתיים האחרונות גרביונים לבנות ואקססוריז רק בפרנזים. שירות מעולה, סחורה מצוינת במחירים שפויים לגמרי. מבצעים משתלמים, ו- סוף סוף, גרביונים לילדות שלא נקרעות ומחזיקות כמה וכמה חודשים!
 
תגידו אני היחידה או שיש עוד כאלה שגרביון ממוי זה סיוטטט ללבישה, לובשת ומרגישה אי נוחות לא נורמאלית
הייתה תקופה שניסיתי אותם וברחתי מזה
סתם מעניין אותי לדעת אם אני היצור היחיד המוזר
את לא לבד.
קניתי חבילה.
וזה אחת הטעויות שעשיתי בחיים.
נקרע לי תוך כדי לבישה.
חונק חונק חונק
אני מרגישה בתוך סיר לחץ.
ואם לא נקרע בלבישה, עד שאני מורידה זה כבר קרוע :(
(ואני מורידה ברגע שמגיעה הבייתה, לפני פאה :confused:)
 
המחיר הזה עדיין רלבנטי?

קניתי בערב ר"ה 4 זוגות גרביונים - 70 דנייר - בסניף יהודה הלוי בב"ב
שילמתי 20 ש"ח על כל זוג
שימי לב-כתבתי 60 דניר ואת קנית 70.
זה המחיר.
גרביון 40 דנייר עולה 14 ש"ח, גרביון 60 דנייר עולה 16 ש"ח,
גרביון 50 דנייר עולה 18 ש"ח, גרביון 70 דנייר עולה 20 ש"ח.
 
לא ניסיתי את הגרביים המדוברות,
אבל קונה בשנתיים האחרונות גרביונים לבנות ואקססוריז רק בפרנזים. שירות מעולה, סחורה מצוינת במחירים שפויים לגמרי. מבצעים משתלמים, ו- סוף סוף, גרביונים לילדות שלא נקרעות ומחזיקות כמה וכמה חודשים!
תודה!.
שמחה לשמוע, נשמח לעמוד לשרותך תמיד :D
 
תודה!.
שמחה לשמוע, נשמח לעמוד לשרותך תמיד :D

ניסיתי להזמין אצלכם, אבל לא חזרו אליי. בסוף התייאשנו וקנינו כרגיל את הגרביונים הרגילים.

(אל דאגה, מהר מאד הם ילכו לעולמם, וננסה אצלכם שוב).

בנפרד - יש להשית עונש מאסר על ממציאי האופנה של גרבי רגל לילדות. מאסר עולם, או עד שתיגמר האופנה הזאת, המוקדם מביניהם.
 
ניסיתי להזמין אצלכם, אבל לא חזרו אליי. בסוף התייאשנו וקנינו כרגיל את הגרביונים הרגילים.
עכשיו אני עוברת על אלפיים המיילים בערך שמחכים לי מתקופת החתונה.
יכינו לך את ההזמנה בעז"ה כמה שיותר מהר.
אצור איתך קשר במייל.
 
אני קניתי לפני תקופה 8 גרביים של ה40 של לוונטה וממש התאכזבתי
עכשיו קניתי בבזאר שטראוס את ה60 וזה מעולה אני חושבת שזה חזר לעצמו שווה לבדוק..אצלי בכל אופן, למזלי קניתי 10 :)
הייתה תקופה שניסיתי אותם וברחתי מזה
גמאני זה ממש חונק ומגרד כנראה התרגלנו לסוג אחד אז קשה לעבור ולהתרגל
 
בנפרד - יש להשית עונש מאסר על ממציאי האופנה של גרבי רגל לילדות. מאסר עולם, או עד שתיגמר האופנה הזאת, המוקדם מביניהם.
נכון מאד
בדיוק השבת צפיתי להנאתי על קבוצת זאטוטות משחקות חבל.
תוך כדי אני מגלה לתדהמתי שכל הבנות עם גרבי רגל!!!
בנות בכיתה א'!!
מאיפה זה מגיע?
זה פשוט לא לענין
בגילי (לא לפני המווןןןן שנים) בת לבשה לאירוע בת מצווה שלה גרבי רגל בהתרגשות עצומה
והפעם הבאה היתה בכיתה ח' לרגל המעמד החדש....
מה קורה????
 
נכון מאד
בדיוק השבת צפיתי להנאתי על קבוצת זאטוטות משחקות חבל.
תוך כדי אני מגלה לתדהמתי שכל הבנות עם גרבי רגל!!!
בנות בכיתה א'!!
מאיפה זה מגיע?
זה פשוט לא לענין
בגילי (לא לפני המווןןןן שנים) בת לבשה לאירוע בת מצווה שלה גרבי רגל בהתרגשות עצומה
והפעם הבאה היתה בכיתה ח' לרגל המעמד החדש....
מה קורה????
למה את הולכת רחוק?
לפני 6 שנים בנותן בסמינר אחרי צהרים היו מחליפות לגרבי כותנה. כי מי הלך עם צבע רגל???
היום זה פשוט מזעזע!!! ומגעיל ביותר! יום אחד נכנסתי לגן לגילאי 3 (השנתון הראשון ) והיתה שם ילדה עם גרבי רגל!!!
מילא בשבת .אבל נסחפת האמא שלה!
האמת הגננת אמרה לי שזה ממש דוחה אותה ומזכיר לה את הבנות המסכנות של פעם.
 
לא חושבת שיש אמא שמסוגלת לתחזק גרבי רגל לילדה בת שלוש ליומיום..
בואי נאמין שזה באמת חד"פ
אבל זה אמור להיות ברור שלא שולחים לדה לגן עם כאלו גרביים
אני חושבת שזה גם לא היה בדיוק המידה שלה וזה נזל פכככ יש לי צמרמורת
 
אבל זה אמור להיות ברור שלא שולחים לדה לגן עם כאלו גרביים
כגננת אני יכולה לומר לך שאין ברור הכל יכול לקרות :cool:...
השבוע הגיע לי ילד עם מגפיים עליו ונעלי כפכפים בתיק ואמא שלו אומרת לי אני נותנת לילד שלי ללבוש מה שהוא רוצה אני מייעצת והוא שיעשה מה שנח לו :eek:..
 
נערך לאחרונה ב:
השבוע הגיע לי ילד עם מגפיים ונעלי כפכפים בתיק ואמא שלו אומרת לי אני נותנת לילד שלי ללבוש מה שהוא רוצה אני מייעצת והוא שיעשה מה שנח לו :eek:..
אילו הורים...
מי אמר שזו שיטת חינוך נכונה?
כפרה עליהם
 
אני זוכרת שהזדעזעתי שילדה בכיתה ה' לובשת גרבי רגל בשבת
היום אני מזדעזעת מילדה בכיתה ב' אולי
אפילו לחתונה!
יש גרביונים לבנות כאלה עם דוגמא מסוג רשת והן מהממות! אומנם נקרעות מהר אבל לחתונות ואירועים מיוחדים חבל לפספס

ונראה לי שהבנות האלה - אח"כ כשהן גדלות יש להן חסכונות על כך שמגיל צעיר הלבישו אותן בגרבי רגל
ותכל'ס אותי (בשם כל בנות הסמינרים) אפילו מעצבן שבסמינרים לא מסכימים בחורף גרביים שחורות/אפורות מחממות
 
מנושא לנושא באותו נושא...
למשהי יש המלצה מנסיון לגרביונים לייקרה שבתיות לילדות? משהו שישב יפה על הרגל ויהיה לו מראה יפה וחלק? יש המון דוגמאות בחנויות אבל אני רוצה משהו שגם אחרי כביסה- שתיים עדיין יראה טוב ולא מוזנח.. עדיפות לגרביון אטום - יותר מתאים לחורף
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה