Canon EOS 90D הגיע!

  • הוסף לסימניות
  • #2
upload_2019-10-26_20-33-40.png

:( :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #3

כנראה שמישהו מהאתר צריך לעבור על זה לפני שזה יהפוך לציבורי..
בכל מקרה אעתיק לכאן:

כן, זה לקח לא מעט זמן, אבל בחודש שעבר בעוד אנו היינו בעיצומו של חודש אלול, השיקה קנון את מצלמת EOS 90D החדשה.
להלן התכונות העיקריות:
חיישן: APS-C בעל 32.5 מגה פיקסל.
מעבד DIGIC 8.
רגישות – 100-25600 ISO.
צילום וידאו 4K ב 30fps ללא קרופ, ו FHD ב 120fps(!)
צילום רציף עד 10fps לשנייה.
משקל עצמי 701 גרם.

להלן התכונות השונות בין 80D ל90D:

רזולוציית חיישן: 24.2 megapixels ב80D ו 32.5 megapixels ב90D
גודל תמונה: 6000 × 4000 pixels ב80D ו 6960 × 4640 pixels ב90D
מעבד תמונה: DIGIC 6 ב80D ו DIGIC 8 ב90D
אחסון מדיה: 1× SD, UHS I Compatible ב80D ו 1× SD, UHS II Compatible ב90D
מהירות צילום רציפה: 7 FPS ב80D ו 10 FPS 11) FPS עם פוקוס נעול) ב90D
תריס אלקטרוני: לא קיים ב80D וקיים ב90D
רגישות ISO: ב80D טווח 100-6400 וBoosted עד 25,600 וב90D טווח 100-25,600 וBoosted עד 51,200
ג'ויסטיק: לא קיים ב80D וקיים ב90D
רזולוציית וידאו: 1920×1080 עד 60 fps ב80D ו 4K ב 30fps ו FHD ב 120fps ב90D
Bluetooth מובנה: לא קיים ב80D וקיים ב90D
אורך חיי הסוללה (50% עם פלאש): 960 תמונות (CIPA) ב80D ו 1300 תמונות (CIPA) ב90D
משקל: 730 גרם ב80D ו 701 גרם 90D

eos-90d-front-body_675x450-jpg.554349


eos-90d-back-body_675x450-jpg.554348


המחיר בארץ מתחיל ב 5500 ש"ח לגוף בלבד.

אציין שיש לי יום הולדת חודש הבא, ועדיין אין לי 90D. רק אומר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
;)
כנראה שמישהו מהאתר צריך לעבור על זה לפני שזה יהפוך לציבורי..
בכל מקרה אעתיק לכאן:

כן, זה לקח לא מעט זמן, אבל בחודש שעבר בעוד אנו היינו בעיצומו של חודש אלול, השיקה קנון את מצלמת EOS 90D החדשה.
להלן התכונות העיקריות:
חיישן: APS-C בעל 32.5 מגה פיקסל.
מעבד DIGIC 8.
רגישות – 100-25600 ISO.
צילום וידאו 4K ב 30fps ללא קרופ, ו FHD ב 120fps(!)
צילום רציף עד 10fps לשנייה.
משקל עצמי 701 גרם.

להלן התכונות השונות בין 80D ל90D:

רזולוציית חיישן: 24.2 megapixels ב80D ו 32.5 megapixels ב90D
גודל תמונה: 6000 × 4000 pixels ב80D ו 6960 × 4640 pixels ב90D
מעבד תמונה: DIGIC 6 ב80D ו DIGIC 8 ב90D
אחסון מדיה: 1× SD, UHS I Compatible ב80D ו 1× SD, UHS II Compatible ב90D
מהירות צילום רציפה: 7 FPS ב80D ו 10 FPS 11) FPS עם פוקוס נעול) ב90D
תריס אלקטרוני: לא קיים ב80D וקיים ב90D
רגישות ISO: ב80D טווח 100-6400 וBoosted עד 25,600 וב90D טווח 100-25,600 וBoosted עד 51,200
ג'ויסטיק: לא קיים ב80D וקיים ב90D
רזולוציית וידאו: 1920×1080 עד 60 fps ב80D ו 4K ב 30fps ו FHD ב 120fps ב90D
Bluetooth מובנה: לא קיים ב80D וקיים ב90D
אורך חיי הסוללה (50% עם פלאש): 960 תמונות (CIPA) ב80D ו 1300 תמונות (CIPA) ב90D
משקל: 730 גרם ב80D ו 701 גרם 90D

eos-90d-front-body_675x450-jpg.554349


eos-90d-back-body_675x450-jpg.554348


המחיר בארץ מתחיל ב 5500 ש"ח לגוף בלבד.

אציין שיש לי יום הולדת חודש הבא, ועדיין אין לי 90D. רק אומר...

זכור לי שה 80 d היה עולה בהתחלה בסביבות 5 גם. עכשיו אני רואה אותו באתרים גם ב 2.7/3 אלף גוף בלבד.
אז אולי שווה לחכות קצת שירד המחיר ל 90 (ולא שהוא גבוה ביחס לתמורה! אבל אם אפשר עוד קצת לחכות ויותר זול, ומנגד לקנות עוד עדשה טובה- שווה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אגב, שאלה שקשורה ל80.. מי שמכיר את ה 77 די, אני רואה שכל הנתונים של 80 ו 77 אותו דבר! חוץ מאפשרות iso גבוה יותר לטובת ה 77.. והפלא שהוא יותר זול!! סביב 2300 מישהוא יודע למה??

(ועוד הבדל אחד, הוא קצת יותר קטן פיזית ושוקל פחות)
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אגב, שאלה שקשורה ל80.. מי שמכיר את ה 77 די, אני רואה שכל הנתונים של 80 ו 77 אותו דבר! חוץ מאפשרות iso גבוה יותר לטובת ה 77.. והפלא שהוא יותר זול!! סביב 2300 מישהוא יודע למה??

(ועוד הבדל אחד, הוא קצת יותר קטן פיזית ושוקל פחות)
לפי דעתי עיקר ההבדל נעוץ בנקודות פוקוס, ובפוקוס העוקב שבא לידי ביטוי ממש טוב עם הננו 18-135 ב-80D, אבל אולי אני טועה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לפי דעתי עיקר ההבדל נעוץ בנקודות פוקוס, ובפוקוס העוקב שבא לידי ביטוי ממש טוב עם הננו 18-135 ב-80D, אבל אולי אני טועה.
זהו שגם שם יש פוקוס עוקב. וגם נקודות הפוקוס 45 בשניהם.. בדקתי ממש מפרט טכני אחד לאחד באתר של קאמרה ושמתי את שניהם לשם השוואה. הם אותו דבר!
נורא מעניין למה זה יותר זול..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
טעיתי.
אכן אין ההדל בפוקוס.
הנה אשכול שבה נשאלה השאלה
https://www.prog.co.il/threads/הבדל-בין-80-ל-77.358337/
התשובה הייתה בגודל החיישן וביציאת אוזניות.

אבל אם זכרוני אינו מטעני קנון שינו את הממשק של ה77d והפכו אותו לחצי אוטומטי עם שינויי פרמטרים ללא מספרים וסטופים אלא ממשק ויזואלי נח למשתמש אבל פחות "מקצועי".
בקיצור זו מצלמה פחות מקצועית מה- 80d אבל אמורה להיות יותר טובה מה-70d.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
https://www.cameracity.co.il/טבלת_השוואה/
זה עדכני מאתר קאמרה בקישור המצורף. הכל אותו דבר. למעט : מס פריימים לשניה 6. וב 80 זה 7. ו24 מליון פיקסלים לעומת 24.2 ב 80. המעבד תמונה דוקא יותר גבוה ב 77.. גודל החיישן כמעט כמעט אותו דבר.. לא יודעת לפעמים קנון מוזרים בהחלטות שלהם..:)
אה וה 77 נדמה לי הושקה אחרי ה 80.. בקיצור אני חושבת ששניהם עושים את העבודה מצויין בעיקר לצילומי וידיאו.. אולי אני באמת טועה..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
https://www.cameracity.co.il/טבלת_השוואה/
זה עדכני מאתר קאמרה בקישור המצורף. הכל אותו דבר. למעט : מס פריימים לשניה 6. וב 80 זה 7. ו24 מליון פיקסלים לעומת 24.2 ב 80. המעבד תמונה דוקא יותר גבוה ב 77.. גודל החיישן כמעט כמעט אותו דבר.. לא יודעת לפעמים קנון מוזרים בהחלטות שלהם..:)
אה וה 77 נדמה לי הושקה אחרי ה 80.. בקיצור אני חושבת ששניהם עושים את העבודה מצויין בעיקר לצילומי וידיאו.. אולי אני באמת טועה..

לא נפתחה לי הטבלה, אבל אפשרות לאוזניות וחיישן הן הסבר טוב מספיק מדוע המחיר פחות, מה גם שאם צדקתי בשינוי הממשק זה עוד יותר מסביר את זה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא נפתחה לי הטבלה, אבל אפשרות לאוזניות וחיישן הן הסבר טוב מספיק מדוע המחיר פחות, מה גם שאם צדקתי בשינוי הממשק זה עוד יותר מסביר את זה.

חבל. כדאי לנסות להיכנס. ההבדלים מינוריים .. מאות שח הפרש זה משמעותי ביחס. ויש כניסה לאוזניות. סוג החיישן אותו סוג. רק ב 80 הוא 22.5 על 15 וב 77 הוא 22.3 על 14.9.. לא שינו מימשק לחצי אוטומטית.. או שנשגב מבינתי להבין בקריאת נתונים פשוטים

למה אני מתעקשת? כי אני עוקבת אחרי קנון הרבה זמן, כתבות, סרטונים, חוות דעת ועוד והם באמת תותחים ומשתלמים במחיר ביחס לתמורה אבל לפעמים לא מובנים.. למשל ה 5 די מארק 2/3/4 הרבה יותר יקרה מה 80 די וחסר לה דברים משמעותיים לוידיוא כמו הפוקוס העוקב. או 4000 די שזה חדש 2018 היא כאילו חוזרת אחורה באופציות או במסך של רזולוציות מועטות.. ועוד..
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #13
חבל. כדאי לנסות להיכנס. ההבדלים מינוריים .. מאות שח הפרש זה משמעותי ביחס. ויש כניסה לאוזניות. סוג החיישן אותו סוג. רק ב 80 הוא 23.5 על 15 וב 77 הוא 22.3 על 14.9.. לא שינו מימשק לחצי אוטומטית.. או שנשגב מבינתי להבין בקריאת נתונים פשוטים

למה אני מתעקשת? כי אני עוקבת אחרי קנון הרבה זמן, כתבות, סרטונים, חוות דעת ועוד והם באמת תותחים ומשתלמים במחיר ביחס לתמורה אבל לפעמים לא מובנים.. למשל ה 5 די מארק 2/3/4 הרבה יותר יקרה מה 80 די וחסר לה דברים משמעותיים לוידיוא כמו הפוקוס העוקב. או 4000 די שזה חדש 2018 היא כאילו חוזרת אחורה באופציות או במסך של רזולוציות מועטות.. ועוד..
אבדוק לגבי הממשק בלי נדר ואשתדל לענות.
לגבי ה-5d חשוב לדעת שיש להם יעוד לכל מוצר, והסדרה של החד ספרתיים פחות נועדה לוידאו ולכן חסרים שם דברים שקשורים לוידאו על אף שהיא יקרה בהרבה מה-80d, כנ"ל גם לגבי האחרות אי אפשר להשוות מוצר לרעהו כי לכל מוצר תכלית שונה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לא הבנתי ה 90D היא מצלמת פול פריים?
או רק בוידאו, אם כן כיצד זה שייך?
ל90D יש חיישן aps-c מה שאומר שזו מצלמת קרופ. העניין הוא שבוידאו 4K קנון אהבו לעשות עד עכשיו עוד קרופ כמו למשל בM50 עכשיו ב90D הוידאו 4K הוא ללא קרופ מה שאומר שכל החיישן aps-c חשוף.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
לוידאו המצלמות של קנון לא משהו. אין שליטה על רוב הפרמטרים, כאשר המצלמה במצב הקלטה.
מי שצריך את המצלמה בעיקר לוידאו עדיף ללכת על סוני, תמורה טובה יותר.
נ.ב. מי שיכול להביא מחו"ל, מצלמה מעולה לוידאו במחיר מצחיק (597$ ונמכרה במבצע ב497$ כדאי לחפש באמזון או באיביי) פנסוניק GX85.
https://www.bhphotovideo.com/c/product/1444716-REG/panasonic_lumix_dmc_gx85_mirrorless_micro.html
יש לה 2 חסרונות, שיטת צילום NTSC, ואין כניסת סאונד. מי שמקליט סאונד בנפרד ומסנכרן, מקבל כאן חבילה פצצה בכמעט חינם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
לוידאו המצלמות של קנון לא משהו. אין שליטה על רוב הפרמטרים, כאשר המצלמה במצב הקלטה.
מי שצריך את המצלמה בעיקר לוידאו עדיף ללכת על סוני, תמורה טובה יותר.
נ.ב. מי שיכול להביא מחו"ל, מצלמה מעולה לוידאו במחיר מצחיק (597$ ונמכרה במבצע ב497$ כדאי לחפש באמזון או באיביי) פנסוניק GX85.
https://www.bhphotovideo.com/c/product/1444716-REG/panasonic_lumix_dmc_gx85_mirrorless_micro.html
יש לה 2 חסרונות, שיטת צילום NTSC, ואין כניסת סאונד. מי שמקליט סאונד בנפרד ומסנכרן, מקבל כאן חבילה פצצה בכמעט חינם.
זה טוב גם לסרטי עלילה, קולנוע, דוקו? או יותר קליפים, ארועים וכו?
דוקא על הקנון 80d יש תשבחות רציניות ברשת צולמו בה סרטי דוקו ועוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
יש לך המלצה על דגם מסוים?
לא מניסיון אישי אלא מקריאה ברשת בלבד...
6400 או 6600 בהתאם לתקציב. עדשה 18-105 שיש לה גם זום דיגיטלי על העדשה, והיא עדשה זולה יחסית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה טוב גם לסרטי עלילה, קולנוע, דוקו? או יותר קליפים, ארועים וכו?
דוקא על הקנון 80d יש תשבחות רציניות ברשת צולמו בה סרטי דוקו ועוד
לקנון ולסוני יש חיישן גדול יותר, אם זו השאלה. ולסוני בסדרה 7 חיישן גדול משמעותית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

היי כולם,
רציתי לשתף משהו שאולי מעניין אתכם, במיוחד אם אתם עוד לא ניסיתם להזמין
בטמו.
מצאתי שהם עכשיו נותנים קוד קופון שמוריד 400 ש"ח בהזמנה ראשונה! כן, 400 ש"ח – לא מעט, במיוחד כשהמחירים שלהם די זולים מלכתחילה.

אני לא בטוח אם זה תקף לכולם או שיש מגבלות מסוימות, אבל הקוד תקף רק למשתמשים חדשים באתר.
זה אומר שאם אתם שוקלים להזמין, זו הזדמנות ממש טובה לבדוק בלי להוציא יותר מדי כסף.

אני כבר עשיתי הזמנה קטנה לפני כמה שבועות בלי הקופון, ועכשיו כשאני רואה את ההנחה הזו, ממש התחשק לנסות להזמין עוד כמה דברים עם הקוד.

אם מישהו כאן כבר ניצל את הקופון, איך היה? כדאי לשים לב למשהו מיוחד? האם יש מוצרים שבאמת משתלם להזמין עם ההנחה?

מצד שני, תמיד צריך לזכור שמדובר במשלוחים מארצות אחרות, ולעיתים המוצרים לא באיכות הכי גבוהה, אז לא כדאי להתלהב יותר מדי, אבל זה בהחלט שווה לנסות.

בקיצור, אם אתם חדשים בטמו – חפשו את קוד הקופון לפני ההזמנה, זה יכול לחסוך לא מעט.

אשמח לשמוע חוות דעת של אחרים!

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה