דרוש מידע לשם שינוי- המלצה על טיולון אלוף!

  • הוסף לסימניות
  • #21
  • הוסף לסימניות
  • #22
לא מצליחה להבין מה ההתלהבות מיויו אם היא נשברת כל כך מהר כך שלכל ילד קונים חדש.
הטיולון הקודם שלי (שעלה פחות מ500) החזיק 3 ילדים עד שנשבר, וגם זה בגלל מטפלת שהיתה עם המון מדרגות בדרך אליה, ובעלי רץ אליה כל בוקר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
גם אני חשבתי שיויו זה סוג של מותג ולכן כולם קונים וגם הסברתי למי שרצה לשמוע שהיא לא ממש יציבה...
אבל אחרי שנשברה לי העגלה וקניתי בסוף את היויו הרגשתי בהבדל. אין כמו יויו. יש לי אותה שנה וחצי ונוסעת כמו חדשה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
יויו בהתחלה הייתה יחודית.
ועגלה קטנה וקלה זה דבר מאד מאד נוח!
אבל היום יש כבר הרבה עגלות קטנות בנפח ובמשקל אולי מעט יותר מיויו אבל זה לא משמעותי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לגבי לקבל את העגלה בקונקשן- יש תג מיוחד ששמים על העגלה בשביל שיורידו אותה בין לבין.
אני הייתי על טיסה וקיבלתי את העגלה, לעומת זאת חברתי נסחבה אם תינוק שמן על הידיים כי ריחפה בדלפק...
היינו באותה טיסה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26

וגם של sport line viento

https://www.zuzik.co.il/items/23317...8HSmp0vHbAD6rK7it6uL0AESiRLgJ5vMaAhD8EALw_wcB


50a3ba4618079bd841b5f8bc5d5d0570.jpg




2a317fd0bb354536f4b0ec708839e407.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לגבי לקבל את העגלה בקונקשן- יש תג מיוחד ששמים על העגלה בשביל שיורידו אותה בין לבין.

מעניין מה שאת אומרת, כי שמו לי תג, אבל לא הביאו לי את העגלה :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
ביקשת כשיצאת מהמטוס?
איפה זה היה?

ביקשנו, ואמרו לנו שממש לא והם לא עושים ככה והתעצבנו עלינו.
מקווה שזה חריג כי לא בא לי בפעמים הבאות שנטוס שזה יהיה ככה.

אייר-פרנס ודלתה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
לי יש את האיזי ווקר
גם אני אהבתי את העיצוב שלה יותר מהיויו
אבל יש לה חסרונות (שימוש שנתיים)
א. לא מספיק יציבה ב. יש לה נטיה שמאלה, הגלגלים מושכים לכיוון שמאל, לא יודעת למה ג. בעיה לכבס
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
גם לי יש את האיזי ווקר בערך חודש. נוחה מתקפלת קטן מאוד וזה יתרון גדול למי בנוסע הרבה ברכס וצריך להכניס לבגאז'. אבל גם אני מאוד התאכזבתי שאי אפשר להסיר את הרפוד לכביסה. זה חיסרון שאם הייתי יודעת עליו מראש לא הייתי קונה את העגלה. המוכרת בשילב אמרה זה מתפרק, אבל כנראה שהיא לא ממש יודעת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
לי יש את האיזי ווקר
גם אני אהבתי את העיצוב שלה יותר מהיויו
אבל יש לה חסרונות (שימוש שנתיים)
א. לא מספיק יציבה ב. יש לה נטיה שמאלה, הגלגלים מושכים לכיוון שמאל, לא יודעת למה ג. בעיה לכבס
גם לי יש את האיזי ווקר בערך חודש. נוחה מתקפלת קטן מאוד וזה יתרון גדול למי בנוסע הרבה ברכס וצריך להכניס לבגאז'. אבל גם אני מאוד התאכזבתי שאי אפשר להסיר את הרפוד לכביסה. זה חיסרון שאם הייתי יודעת עליו מראש לא הייתי קונה את העגלה. המוכרת בשילב אמרה זה מתפרק, אבל כנראה שהיא לא ממש יודעת.

לא נתקלתי בנטייה, ואני רגישה לנטיות ברמות הזויות...
בנוגע להסרת הריפוד, שמתי עליה מזרן כך שלא התלכלך לי הריפוד.
זה באמת חיסרון, אבל שמעתי כמה שפשוט מכניסות את העגלה לאמבטיה, שוטפות את הריפוד בטוש, ומשפשפות עם אבקת כביסה ומברשת.
לגיסתי, שהיא אחת מהן, העגלה נוצצת כל הזמן- אפור בהיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
לא מצליחה להבין מה ההתלהבות מיויו אם היא נשברת כל כך מהר כך שלכל ילד קונים חדש.

יש לי יויו כמעט 5 שנים!
את הדגם הישן עם הסל הצר.
3 ילדים חרשו עליה, הרבה פעמים אחד בעגלה ואחד יושב על הפגוש הקדמי עם רגליים בסל,
תולה עליה המון שקיות וקניות,
בן ה-5 משחק איתה בתור בימבה, כלומר יותר מקדימה ודוהר בכל הגינה.
בקיצור, הכי לא מפונקת שיכול להיות.
אחרי כביסה היא נראית כאילו יצאה הרגע מהחנות!.
ואני רואה סביבי איך כל אלו שקנו טיולון אחר באותה תקופה כבר קונות את הטיולון השני והשלישי...
אין על היויו מבחינת חוזק
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
ביקשנו, ואמרו לנו שממש לא והם לא עושים ככה והתעצבנו עלינו.
מקווה שזה חריג כי לא בא לי בפעמים הבאות שנטוס שזה יהיה ככה.

אייר-פרנס ודלתה.
זה לא כל כך קשור לחברת התעופה אלא לצוות הקרקע.
דרך איפה נסעת? פאריז?
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
שואלת את המוכרת: איזה טיולון מומלץ? היא אומרת לי YOYO! רק YOYO!
בוודאי שזה מה שהיא תגיד.
היבואן של יויו, מחייב כל חנות להגיע למכסת מכירות מסויימת לחודש (וזאת מכסה גבוהה מאוד מאוד), ולכן, היא מנסה למכור כמה שיותר, כי אם לא יגיעו למכסה המבוקשת, היבואן יפסיק להביא להם סחורה.
הכל ענין של שיווק, טוב שלא נפלת בפח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #38
לא נתקלתי בנטייה, ואני רגישה לנטיות ברמות הזויות...
בנוגע להסרת הריפוד, שמתי עליה מזרן כך שלא התלכלך לי הריפוד.
זה באמת חיסרון, אבל שמעתי כמה שפשוט מכניסות את העגלה לאמבטיה, שוטפות את הריפוד בטוש, ומשפשפות עם אבקת כביסה ומברשת.
לגיסתי, שהיא אחת מהן, העגלה נוצצת כל הזמן- אפור בהיר...

אני קניתי את הספורט ליין ההיא למעלה,
היא נראית בדיוק אותו דבר
והמוכר בחנות הראה לי איך לפרק מאחורה ארבע ברגים ממש פשוטים והריפוד יוצא בקלות (הברגים דיי למעלה מאחורה של העגלה - לא ניסיתי עדיין....)
תבדקו - אולי זה אותו דבר
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
אז זה עוד סיבה למה לא לנסוע דרך פאריז...

האמת שבטיסה הזו נהיה לנו מזוודת סיבות למה לא לטוס איתם. לא ידעתי שזה גם חלק מבמזוודה הזו.

אל-איטליה ממש נהננו, נראה לי פעם הבאה נטוס איתם, בתקווה שגם יביאו לי את העגלה...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מנסה לברר כבר הרבה זמן על העגלה הזאת ואני לא מצליחה..
עגלת סיטי תור 2 של חברת בייבי ג'וגר(לא עגלת תאומים)



יש מישהי שיש לה אותה???
האם ממליצה עליה?
האם היא חזקה?
מחזיקה לכמה ילדים?
האם שווה לשלם עוד 500 ש"ח ולקנות טיולון מהחברות המוכרות(יויו, בוגבו,סייבקס)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה