אופיס 365 פונקציות לתאריך עברי

  • הוסף לסימניות
  • #61
יש קוד לבדיקת הפרש בין תאריכים עבריים?
תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
סליחה על השאלה החצופה, אבל אולי למישהו יש את הקובץ שפורסם בהתחלה עם כל השינויים שעשו כאן?
תודה רבה מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בס"ד
יש קוד לבדיקת הפרש בין תאריכים עבריים?
תעתיק את זה
קוד:
Public Function NumBetweendates(FirstDateHeb As String, LastDateHeb As String)
NumBetweendates = CLng(HebToDate(LastDateHeb) - HebToDate(FirstDateHeb))
End Function
זה שם הפונקציה: NumBetweendates
פרמטר ראשון: תאריך ראשון - "מתאריך"
פרמטר שני: תאריך אחרון - "עד תאריך"

נ.ב. לא בדקתי עדיין, אבל זה אמור לעבוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יש קוד לבדיקת הפרש בין תאריכים עבריים?
יש פונקציה DateDiff המחשבת הפרשים בין תאריכים לועזיים (כמובן ניתן לבחור איזו רזולוציה רוצים לחשב ימים חודשים או שנים). להשתמש בו בתאריכים עבריים, רק צריך להמיר את התאריכים העבריים לתאריכים לועזיים ולהשתמש בפונקציה הנ"ל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אני מנסה ליצור קובץ XL שבו לוח שנה
בטור אחד תאריך לועזי ובטור לידו תאריך עברי
אשמח מאוד אם מישהו מוכן ליצור אותו עבורי. אני ניסיתי ולא הצלחתי
תודה מראש
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
יש לי את הקובץ המבוקש,
משום מה פרוג לא מרשה להעלות קובץ אקסל עם מאקרו,
תשלח לי מייל
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
בס"ד
לא הבנתי מה הכוונה לבנות לוח שנה, כ"א עושה לפי הצרכים שלו.
אבל בשביל להבין את הראיון...
מצורף
אם זה עדיין לא עוזר, אולי באמת ממולץ להעלות כאן את הקובץ
 

קבצים מצורפים

  • לוח שנה לועזי עברי.rar
    KB 59.3 · צפיות: 131
  • הוסף לסימניות
  • #69
בס"ד
לא הבנתי מה הכוונה לבנות לוח שנה, כ"א עושה לפי הצרכים שלו.
אבל בשביל להבין את הראיון...
מצורף
אם זה עדיין לא עוזר, אולי באמת ממולץ להעלות כאן את הקובץ
תודה רבה זה בדיוק מה שאני צריך
ושוב תודה לדוד דוד ששלח לי קובץ לאימייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
ל ARI
בפונקציות תאריך שברשותך יש שיבוש קל, יש איזה בעיה לגבי חודש אדר,
לדוגמא בשנת 1996 כאשר ממיר לעברי יציג חודש אדר ב , והאמת שאין תאריך כזה אדר ב תשנו

מצורף קובץ עם נוסחאות מתוקנות
 

קבצים מצורפים

  • תאריכים.rar
    KB 164.3 · צפיות: 118
  • הוסף לסימניות
  • #71
ל ARI
בפונקציות תאריך שברשותך יש שיבוש קל, יש איזה בעיה לגבי חודש אדר,
לדוגמא בשנת 1996 כאשר ממיר לעברי יציג חודש אדר ב , והאמת שאין תאריך כזה אדר ב תשנו

מצורף קובץ עם נוסחאות מתוקנות
האם יש אפשרות לקבל גם פרשיות השבוע? הפטרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
בס"ד

בבקשה
היה כאן בעבר לא זוכר איפה
 

קבצים מצורפים

  • זמני היום.rar
    KB 137.7 · צפיות: 92
  • הוסף לסימניות
  • #73
קודם כל תודה רבה על הפונקציות לתאריך עברי

ניסיתי להמיר תאריך באמצעות הפונקציה DateToHeb לתאריך 18/02/2018
והתאריך שאני מקבל שגוי (ג' באדר ב תשע"ח) כי תשע"ח היא שנה פשוטה כמובן
תודה רבה וגמר חתימה טובה לכולם

בפונקציות תאריך שברשותך יש שיבוש קל, יש איזה בעיה לגבי חודש אדר,
לדוגמא בשנת 1996 כאשר ממיר לעברי יציג חודש אדר ב , והאמת שאין תאריך כזה אדר ב תשנו

חודש אדר שמח לכולם!
ערכתי שינוי בקוד בנסיון לפתור את הבעיה של "אדר ב" בשנה פשוטה, בהמרה מלועזי לעברי:
בפונקציה GregToHeb (בשורה 143 של mdlCore)
במקום:
If bLeap Or nMonthH <> 5 Then
כתבתי:
If bLeap Or nMonthH <> 6 Then

האם זה יוצר בעיות חדשות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
איזה נוסחה כותבים בחלון שנפתח ?? את הסמן משאירים על התאריך ??
1621506364513.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
  • הוסף לסימניות
  • #76
שנה טובה
משום מה הפונקציות ממירות באופן שגוי
קיימת תוספת של עשרה ימים בהצגת התאריך העברי המומר מהתאריך הלועזי של היום
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
פונקציות לתאריך עברי ב-SHEETS:

חגים ומועדי ישראל (תודות לעוזר הבלתי נלאה @אפר )
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
שנה טובה
משום מה הפונקציות ממירות באופן שגוי
קיימת תוספת של עשרה ימים בהצגת התאריך העברי המומר מהתאריך הלועזי של היום
איפה יש שגיאה, בקובץ הראשון שפורספם באשכול זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
@moishy בקוד האקסל המקורי שפרסמת ישנה בעיה בהמרת תאריך עברי ללועזי בשנים ח' וי"ט במחזור שני העיבור
הפונקציה IsValidHebDate שולחת את השנה לפונקציה isLeapYear בלי האלפים מה שגורם לכך שהתשובה מתאימה עבור השנה מהאלף הראשון לבריאה...
המחזורים באלף הראשון היו מאוחרים בשלוש שנים מהמחזורים באלף השישי כך שבשנה רגילה אין בעיה ורק בשנים המעוברות שלא לפי הרצף של פעם בשלוש שנים נוצרת הבעיה
לעצמי תיקנתי ככה
קוד:
Public Function IsLeapYear(ByVal nYearH As Long) As Boolean
    Dim nYearInCycle As Long
    
    If nYearH < 5000 Then
        nYearH = nYearH + 5000
    End If


    nYearInCycle = nYearH Mod 19
    IsLeapYear = nYearInCycle = 3 Or _
                 nYearInCycle = 6 Or _
                 nYearInCycle = 8 Or _
                 nYearInCycle = 11 Or _
                 nYearInCycle = 14 Or _
                 nYearInCycle = 17 Or _
                 nYearInCycle = 0
End Function
אולי תשנה את הקובץ בהתחלה לתועלת הציבור
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
@moishy שתי באגים נוספים בקוד
חודש אדר של שנה פשוטה מופיע כאדר ב'
אם מזינים שנה עם אלפים מקבלים אותה כחישוב של אחדות
אני מצרף קובץ עם תיקונים וכמה פונקציות נוספות (פרשת שבוע ועוד...)
 

קבצים מצורפים

  • פונקציות תאריכים עבריים 5.0.zip
    KB 80.9 · צפיות: 61

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה