לוגו משישה יוצא אחד ~ תהליך מיתוג לצלמת טרייה ומוכשרת

  • הוסף לסימניות
  • #21
אבל זה מידי דומה ללוגו של הצלמת אגם,
מהדוגמאות בספר של חיים בניסטי...
וואו!
לא ראיתי את הלוגו הזה מעולם.
מעניין לראות את הדוגמא של חיים בניסטי.
אם יתאפשר לך להעלות סריקה- ממש אשמח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
וואו!
לא ראיתי את הלוגו הזה מעולם.
מעניין לראות את הדוגמא של חיים בניסטי.
אם יתאפשר לך להעלות סריקה- ממש אשמח.
אם כך, אז זה חתיכת מחמאה בשבילך :)

הנה קישור,
זה מוצג גם כאן בפרוג בתיקיית העבודות של @חיים בניסטי
https://www.prog.co.il/media/אגם-עיצוב-לוגו-לצלמת-סטילס.43625/
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
רק הערה קטנה: סלוגנים בדרך כלל לא עושים בפונט כתב יד/מסולסל, כדי שיהיו ברורים וקריאים גם בגדלים קטנים.
תודה,
החכמת אותי!
אם כך, אז זה חתיכת מחמאה בשבילך :)

הנה קישור,
זה מוצג גם כאן בפרוג בתיקיית העבודות של @חיים בניסטי
https://www.prog.co.il/media/אגם-עיצוב-לוגו-לצלמת-סטילס.43625/
תודה!
באמת מחמיא :)
האמת שראיתי ים השראות ברשת, וכל לוגו הוא בעצם מיקס של מיליון רעיונות יחד...
לפי מה שלמדנו אצל @חיים בניסטי השיטה הזו של שימוש בחלל ריק מבוססת על תיאוריית הגשטאלט, וכנראה שהיא באה לשימוש אצל לא מעט מעצבים. יש המון לוגואים מתוחכמים שמבוססים עליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
ואני אמרתי לעצמי
רק שלא תבחר את 4.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
  • הוסף לסימניות
  • #26
לא יודעת,
משום מה הLR והמצלימה עשה לי תחושה קצת של כבד,
או אולי קצת לא עדכני...
החתימה מאד מתוקה,
אולי זה נתן לי תחושה של בעצם 2 לוגואים... (גם אותיות עם מצלימה, וגם החתימה ליד)
לא יודעת להגדיר ת'צמי,
רק יודעת שזה מה שעבר לי בראש,
ואז נדהמתי לראות כ"כ הרבה תגובות בדיוק על זה....
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
טוב, חייבת לעדכן במשהו מעניין:
ששת הלוגאים נשלחו ללקוחה, באותה צורה ובאותו סדר שבו הם הופיעו כאן, בלי לשתף אותה בדעת הקהל כאן...
התגובה שלה אחרי יום של התלבטות בין כולם-
בחרתי את ...3 או 4 :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
אני הייתי מוותרת בלוגו 4 על האייקון בצד
ומשאירה רק את השם עם סוג הכתב הזה והסלוגן מתחת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
אמ;לק

לוגו 3.
הצורניות הכי מוצלחת
והיא אפילו תהיה מוצלחת וחזקה יותר בצבע אחד ולא ב2.

הפרזנטציה מרשימה,
אבל סתם הערה בהעלאה של לוגואים לבחירה
במיוחד כשמדובר במעצבים:
בחירה אמיתית של *עיצוב* שלא מושפעת משום דבר חוץ מהעיצוב
היא רק ע"י צורנות בלבד, ללא צבע וכמובן - ללא הסברים.

לפעמים ההסברים יותר מרשימים מהעיצוב עצמו.
ללקוח זה מעולה.
סתם נקודה, וסורי שזה נפל על האשכול שלך :)

הצלחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני הייתי מוותרת בלוגו 4 על האייקון בצד
ומשאירה רק את השם עם סוג הכתב הזה והסלוגן מתחת.
לדעתי 1 או 5
3 או 4!
ו4 יותר
התחלה מאוד יפה!
מס' 3 לקח אותי לשף או קונדיטור לא לצלמת..
הכי אהבתי את מס 6.
לוגו 3.
הצורניות הכי מוצלחת
והיא אפילו תהיה מוצלחת וחזקה יותר בצבע אחד ולא ב2.
תודה רבה לכולכן על חוות הדעת!
קוראת כל תגובה בתשומת לב.
בחירה אמיתית של *עיצוב* שלא מושפעת משום דבר חוץ מהעיצוב
היא רק ע"י צורנות בלבד, ללא צבע וכמובן - ללא הסברים.

לפעמים ההסברים יותר מרשימים מהעיצוב עצמו.
מקבלת לגמרי.
לא חשבתי על זה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
גם אני בעד ללטש את מס' 3

על הזום בסלוגן עדיף לוותר
(הוא גם לא יראה בכלל בקטן... תחשבי את הלוגו בתור קרדיט על תמונה)

בלוגו לא תמיד חייבים לתת איזכור למקצוע,
זה אפילו יותר אינטליגנטי אם לא :)

את בחרת להביע כאן ערכים שמותאמים לבעלת המקצוע
לב - גישה ואהבה לילדים, רכות שמתאימה לניו בורן
פונט כתב יד - זרימה וגמישות שזה חובה אצל צלמות
ויש כאן גם את הקטע של חתימה אישית כביכול - היא חתומה על כל יצירה שלה.

המון הצלחה
מחכים לראות הלאה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
לא קראתי את כ-ל התגובות
אבל 3 לדעתי הכי טוב
בסלוגן לא להתקשקש, מספיק הלב בלוגו
מינימליסטי וטוב
תצליחי!
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
4 מעולה רק בלי האייקון הזה של ה-LR , מיותר מבחינתי, ממש.
את 5 גם ממש אהבתי, הייתי מוותרת שם על המשחק ב-A ומשאירה רק את E ההפוכה, זה כבר יוצר עניין.

לא מבינה בעיצוב (וכן בצילום;)), כותבת לפי מה שזורם לי בעין, זה גם טוב לשמוע איך מישהו רגיל רואה את זה, לא?!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #39
1לדעתי הכי יפה, הוא מענין ומסקרן ממש!
(אני יודעת שזה כבר לא רלוונטי אבל בכל זאת זה דעתי)
בכללי סקיצות מטריפות לוגואים אחד אחד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
הגעתי אחרי הכול
אבל חייבת לכתוב לך @חישוקים המתוקה שאת מוכשרת נורא
ואני הכי הכי אהבתי את 2, הוא מושלם בעיני.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה