דרוש מידע מיטה לחדר ילדים

  • הוסף לסימניות
  • #1
איזה מיטה עושים היום בחדר ילדים?
ומאיזה חברה מומלץ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני קניתי לא מזמן מיטה משולשת כולל 2 מגירות אחסון עמוקות
מעץ מלא ב-2500 שח
אצל אחד שפרסם אצלנו בעיתון
קורא לעצמו ריהוטים עץ מלא
הנה קישור לאתר , שם אפשר לראות דוגמאות ודגמים.
http://rihutimetzmale.co.il/
מיטה ממש יפה. היו לו כמה וכמה דוגמאות
וזאת לאחר ששמעתי ממשפחה שיש לה את זה כבר כמעט שנה ומרוצה
אם תרצו טל שלו תעדכנו.
אבל חשוב לי לומר: שאני קצת התאכזבתי בקטע של גובה המיטה. לא אחזתי שזה יראה כ"כ גבוה(בדוגמא בעיתון זה היה נראה נמוך יותר)
מה שכן אפשר שלישיה בלי מגירות ואז זה יהיה הרבה יותר נמוך (ונורמלי)
או שתי מיטות עם מגירות אחסון.
בכ"א כמה חברות שהיו אצלי וראו את זה אמרו לי שגם אם היו אומרים להן את זה מראש, עדיין הן היו בוחרות באופציה הזו. כי תלכס חשוב גם המגירות אחסון שאפשר לשים שם שמיכות כריות./נעלים.וכד'
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
לי יש שתי מיטות משולשות של "רהיטי הנגר",
אחת כבר 13 שנה, ואחת "רק" 5 שנים.
חזקות כמו פלדה.
נראות שהרגע נקנו.
מאוד מאוד מרוצה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
זה לחדר בנות בגילאים 9, 6 וחצי, ו3 חצי מה המומלץ ?
תודה לכל העונים
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אני קניתי לא מזמן מיטה משולשת כולל 2 מגירות אחסון עמוקות
מעץ מלא ב-2500 שח
אצל אחד שפרסם אצלנו בעיתון
קורא לעצמו ריהוטים עץ מלא
הנה קישור לאתר , שם אפשר לראות דוגמאות ודגמים.
http://rihutimetzmale.co.il/
העובדה שמדובר בעץ מלא לא גורמת למיטות להפתח בקושי?
האם נוח לפתוח את המיטות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
העובדה שמדובר בעץ מלא לא גורמת למיטות להפתח בקושי?
האם נוח לפתוח את המיטות?
תאמת לא ממש יודעת לומר לך כי בינתיים אנחנו משתמשים רק בעליונה אבל זוכרת שניסינו אצל משהו שראינו אצלם את המיטה והיה בסדר, לא קל כמו היי רייזר אבל בסדר, כמו כל מיטת עץ אני חושבת(גם סנדויץ)
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אז אני מכירה משפחה עם מיטה מעץ מלא ורצפה פרקט, והמיטה פשוט לא זזה!
בכל מקרה אני לא חושבת שמוצלח מגירה למצעים מתחת למיטה, כי אז בכל פעם שאת רוצה לפתוח את המיטה את נאלצת לסחוב גם את המגירה הכבדה, וזה סתם קשה.
אני קניתי הייריזר (מאד יפה, עם חזיתות מעץ), מהסיבות הנ"ל, וכן הפלוס הוא שהמיטה השלישית את יכולה להשאיר נמוכה כשהילד קטן ולהרים כשהוא גדל וכבר לא נחמד לו לישון על הרצפה, הבן שלי בן 4 כבר לא מעוניין לישון במיטה הנמוכה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אם אין לכם צורך בשלישיה עדיף הייריזר זוגי
שימושי מאד גם לאורחים וכו'
ולפני שיקפצו פה שלא קונים מיטות בגלל אורחים אז הדגשתי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
@אלישבע וי העץ לא מתקלף לך? כי לי קצת התקלף, אשמח לשמוע אם עשית משהו בנידון.
טיפהלה, יש לי את זה כבר שנה וחצי נראה לי.
ואני לא לחוצה מהענין כי ברגע קונים צבע שמן (מט/מבריק) ומחדשים את מה שהתקלף..
[יש לנו נסיון בזה, יש לנו ארון בבית (שקבלנו) שהיה חום ובעלי צבע כמה שכבות צבע שמן מט, החלפנו ידיות וקבלנו ארון עדכני ויפה!!]
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
הייתי שמחה לקבל טלפנים או תגובות מכאלה שקנו מיטות בריהוטים עץ מלא בפתח תקוה. בתמונות עושה רושם מצוין! ומאד יפה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
רהיטי רפאל
מוצלחים מאד וחזקים
מרח' שמשון הגיבור בב"ב
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
הי,
אשמח לשמוח אם קנית בסוף בריהוטים עץ מלא בפתח תקוה.
אני מתענינת על זה גם.
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני קניתי לא מזמן מיטה משולשת כולל 2 מגירות אחסון עמוקות
מעץ מלא ב-2500 שח
אצל אחד שפרסם אצלנו בעיתון
קורא לעצמו ריהוטים עץ מלא
הנה קישור לאתר , שם אפשר לראות דוגמאות ודגמים.
http://rihutimetzmale.co.il/
מיטה ממש יפה. היו לו כמה וכמה דוגמאות
וזאת לאחר ששמעתי ממשפחה שיש לה את זה כבר כמעט שנה ומרוצה
אם תרצו טל שלו תעדכנו.
אבל חשוב לי לומר: שאני קצת התאכזבתי בקטע של גובה המיטה. לא אחזתי שזה יראה כ"כ גבוה(בדוגמא בעיתון זה היה נראה נמוך יותר)
מה שכן אפשר שלישיה בלי מגירות ואז זה יהיה הרבה יותר נמוך (ונורמלי)
או שתי מיטות עם מגירות אחסון.
בכ"א כמה חברות שהיו אצלי וראו את זה אמרו לי שגם אם היו אומרים להן את זה מראש, עדיין הן היו בוחרות באופציה הזו. כי תלכס חשוב גם המגירות אחסון שאפשר לשים שם שמיכות כריות./נעלים.וכד'
אני קניתי גם ויש לי הרבה מידע על המיטה. אפשר להתקשר 0527122243
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לא יצא לי לצבוע. זה מקולף בצורה מאד לא יפה וגם אם אצבע יראו שזה מקולף כי זה כבר לא מרקם אחיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני קניתי לא מזמן מיטה משולשת כולל 2 מגירות אחסון עמוקות
מעץ מלא ב-2500 שח
אצל אחד שפרסם אצלנו בעיתון
קורא לעצמו ריהוטים עץ מלא
מקפיצה,
רציתי לשאול אם זה באמת לא נח כזה גובה גבוהה של מיטה, והאם היא אכותית?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה