דרוש מידע קנדלברה שילובים

  • הוסף לסימניות
  • #1
שמעתי מ-2 שקנו ולא מרוצות, הצהיב מהר ולא מצטחצח (כך כותבים..?) יפה.
מישהו יכול להגיד מנסיון?
רוצה עכשיו לקנות ובכ"א מדובר בהשקעה של כמה אלפים..
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
גם לי יש ואכן לא 100% יפה גם לאחר צחצוח רציני.
לעומת זאת קופסת אתרוג גם שילובים נראית מדהים!.
לא יודעת למה ההבדל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מה זה שילובים?
מוכסף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אז מה הפתרון? להוציא 20 אלף ש"ח (ומעלה..) על כסף טהור?
או להמשיך להדליק בבודדים?
יש אופציות נוספות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אז מה הפתרון? להוציא 20 אלף ש"ח (ומעלה..) על כסף טהור?
או להמשיך להדליק בבודדים?
יש אופציות נוספות?

לא צריך להוציא סכום כזה.
כשאנחנו רצינו לקנות ראינו ששווה לשלם על כסף טהור, הפער לא גבוה וחבל לקנות ציפוי שאין ממנו נסיון מספיק ארוך בשביל לדעת שאכן מדובר במוצר לשנים.
קנינו קנדלברה של חמש - יפה מאוד ובגובה מרשים.
שילמנו פחות מ4000 בהיכל הכסף ברחוב דברי חיים בירושלים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא צריך להוציא סכום כזה.
כשאנחנו רצינו לקנות ראינו ששווה לשלם על כסף טהור, הפער לא גבוה וחבל לקנות ציפוי שאין ממנו נסיון מספיק ארוך בשביל לדעת שאכן מדובר במוצר לשנים.
קנינו קנדלברה של חמש - יפה מאוד ובגובה מרשים.
שילמנו פחות מ4000 בהיכל הכסף ברחוב דברי חיים בירושלים.

ממש חידוש בשבילי המחיר, הייתי בטוחה שמדובר בסכומים הרבה הרבה יותר גבוהים!
(למרות ש-5 לא מספיק, והמחיר כמובן עולה עם כל קנה,אבל עדיין, ממש לא הסגנון שחשבתי)
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ממש חידוש בשבילי המחיר, הייתי בטוחה שמדובר בסכומים הרבה הרבה יותר גבוהים!
(למרות ש-5 לא מספיק, והמחיר כמובן עולה עם כל קנה,אבל עדיין, ממש לא הסגנון שחשבתי)
תודה!!
זה אכן הרבה יותר יקר... כנראה קנו מזמן...
בכל אופן- אם את זקוקה לכמות כפולה של קנים, המחיר הרבה יותר יקר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
זה אכן הרבה יותר יקר... כנראה קנו מזמן...
בכל אופן- אם את זקוקה לכמות כפולה של קנים, המחיר הרבה יותר יקר...

קנינו לפני פחות משנה.
הפער בין היכל הכסף למקומות אחרים כמעט כפול, לכן קשה להאמין למחיר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
צריך לעשות סדר
כסף טהור - סטרלניג 925
החברות הטובות מצפות ג"כ את הכלי כסף בציפוי נוסף של כסף ע"מ לגרום להצהבה יותר איטית מפני שהציפוי הוא 0.999 ולא 0.925 ולכן זה פחות מצהיב כי הכסף יותר טהור ונקי .
שילובים - של שילובים בכסף ומורשת -עשוי ממתכת נחושת ועושים לה ציפוי סטרלינג של 0.999 באמבטיות מעבירות זרם חשמלי במעגל אלקטרוני הכסף מתלבש עליהם ברמה גבוהה
עץ וכסף משולב - כל העצים משולבי כסף (מגשי חלות וברכות וכו )זה שכבה דקקיקה של כסף כמו לימנציה מגיע עם שכבת לק ואסור לצחצח עם חומר לכלי כסף כי זה מגרד את ההגנה של הלק.

כל כלי כסף
גם הכסף טהור וגם השילובים
מצהיב עם הזמן כשעומד חשוף באוויר פתוח

ולכן צריך לנקות ולצחצח בחומרים מתאימים לכלי כסף

לכל כלי וכל מיקום וכל בית - זמן הצהבה שונה לפעמים זה עומד בוויטרינה סגורה יותר לאוויר לפעמים זה מיקום יותר פתוח ולפעמים זה ממש מתחת לחלון או מזגן שנותן לו אוויר שיציהב מהר כי הוא מתחמצן מהאוויר
ולכן הדעות ככ רבות- יש כאלה שקנו קנדלברה ולא היה מקום בוויטרינה ושמים לבנתיים או קבוע על מדף פתוח ואח"כ חושבים שהסיבה בגלל שזה שילובים.
לעומת זה השני קיבל כלי ושם בויטרנה סגורה ואטומה ולא מצהיב לו כלל והוא מרוצה .
אמר לי מוכר שהדעות שהוא שומע בענין כמנין הלקוחות שקונים בחנות - בעד ונגד ויש מתלהבים והחליפו את כל הכלי כסף ויש כאלה שטוענים שאין הבדל ויש כאלה שלא מסדרים עם הנקיון של זה

במפורש לאחר מאות ציחצוחים ובפרט מי שעושה את זה בעקביות ועם כל הלב ולאחר שנים עלול להשתפשף רק שבכלי כסף שמתפשף לא רואים ככ כי השכבה מתחת ג"כ כסף לעומת השילובים

ולכן בכללי ממליצים על מוצר כגון כוס קידוש או מים אחרונים שנמצא הרבה מתחת לברז וצריך הרבה נקיון וניגובים לקחת מכסף טהור

לעומת חנוכיה או כוס של אליהו או אפילו קנדלברה שפחות שוטפים ואפשרי בההחלט להנות משילובים

לגבי המחירים ההפרש- תלוי לקנדלברה גדולה ומפוארת 8 קנים למשל - שעולה בכסף טהור בערך 8000 ש"ח ומעלה
אפשר בשילובים לעומתה להשיג ב2400 ש"ח בערך
אבל קנדלברה קטנה שעולה כ 4000 ש"ח באמת לא ככ שווה שילובם (מה גם שלא ככ עושים שילובים בקטנים )

מה שדובר פה על מחיר שונים
זה ברור יש קנדלבות קטנות וקלות ב 4000 ש"ח ויש ב 14000 -15000 ש"ח גדול וכבד גדול ומפואר

בכל מקרה אני קונה קבוע של כלי כסף כמה שנים - בעיצובים בכסף בכיכר השבת בירושלים,
ויש להם גם שילובים וגם כסף טהור (זה המסקנות שלי לאחר בירור הדברים )
ואני מרוצה מאד מהמחיר והשרות
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
ולכן הדעות ככ רבות- יש כאלה שקנו קנדלברה ולא היה מקום בוויטרינה ושמים לבנתיים או קבוע על מדף פתוח ואח"כ חושבים שהסיבה בגלל שזה שילובים.
לעומת זה השני קיבל כלי ושם בויטרנה סגורה ואטומה ולא מצהיב לו כלל והוא מרוצה .


תודה קודם כל על התשובה המושקעת והמפורטת
נהנית מהמשפט הנ"ל, זאת תאוריה מעניינת, ובעצם די הגיונית..
כי עיקר השאלה שלי היתה איך יתכן שבמוצרים אחרים אכן מרוצים וממליצים,
וספציפית בקנדלברה - לא.
וגם תודה על המחירים המשוערים וההמלצה על החנות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לי יש חנוכיה מצופה של הצורפים כבר כמה שנים בויטרינה פתוחה
נראה מעולה
עלה 1000 במקום 4000 לחנוכיה שכולה כסף
זה מגיע עם תעודת אחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
שלום,

שמעתי להמלצת הפורום כאן, הלכתי לקנות קנדלברה 8 קנים ב'היכל הכסף' לאחר שהייתי בטוח שאני קוה ב 8000 + ממה שראיתי באינטרנט.

הגעתי לשם והייתי מופתע מאוד, יש שם מבחר גדול מאוד בכל המחירים החל מ 5500 ש"ח

יצאתי עם קנדלברה 8 קנים במחיר של 6180 יפה מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
שלום,

שמעתי להמלצת הפורום כאן, הלכתי לקנות קנדלברה 8 קנים ב'היכל הכסף' לאחר שהייתי בטוח שאני קוה ב 8000 + ממה שראיתי באינטרנט.

הגעתי לשם והייתי מופתע מאוד, יש שם מבחר גדול מאוד בכל המחירים החל מ 5500 ש"ח

יצאתי עם קנדלברה 8 קנים במחיר של 6180 יפה מאוד.
תודה רבה
רק שהאשכול הוא מאוד ישן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
שלום,

שמעתי להמלצת הפורום כאן, הלכתי לקנות קנדלברה 8 קנים ב'היכל הכסף' לאחר שהייתי בטוח שאני קוה ב 8000 + ממה שראיתי באינטרנט.

הגעתי לשם והייתי מופתע מאוד, יש שם מבחר גדול מאוד בכל המחירים החל מ 5500 ש"ח

יצאתי עם קנדלברה 8 קנים במחיר של 6180 יפה מאוד.
של איזה חברה?
יש לכם מושג כמה זה שוקל, זה מאוד רלוונטי למחיר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
של חברת מרטלה.
כמה שוקל, לא בדקתי. גובה 55 ס"מ רוחב 35 ס"מ
מצ"ב תמונה שמצאתי של 5 קנים אני קניתי 8 קנים.
אם אזכור ביום שישי... אשקול ויכתוב.
 

קבצים מצורפים

  • 11023-0910.jpg
    11023-0910.jpg
    KB 808.4 · צפיות: 70

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה