הארדיסק של ADATA נדפק :(

  • הוסף לסימניות
  • #1
הוא נקלט במחשב רק לדקות בודדות.
כשאני מכניסה אותו למחשב מתקבלת הודעה שכדאי לתקן את הכונן, אולם הוא לא מצליח לסיים.
בכלל, כל פעולה שאני עושה בו גורמת לניתוק של הכונן מהמחשב. (וגם לתקיעת סייר הקבצים :( )
(הוא עושה לי אור כחול על הכונן, אבל לא מהבהב כמו תמיד)

מה אפשר לעשות?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #2
הוא נקלט במחשב רק לדקות בודדות.
כשאני מכניסה אותו למחשב מתקבלת הודעה שכדאי לתקן את הכונן, אולם הוא לא מצליח לסיים.
בכלל, כל פעולה שאני עושה בו גורמת לניתוק של הכונן מהמחשב. (וגם לתקיעת סייר הקבצים :( )
(הוא עושה לי אור כחול על הכונן, אבל לא מהבהב כמו תמיד)

מה אפשר לעשות?
@משחזר מידע
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
הארדיסק של ADATA נדפק :(
אין דבר כזה דיסק קשיח של ADATA
בתוך הקופסה יש דיסק של אחד היצרנים של דיסקים קשיחים
מה אפשר לעשות?

מתוכן ההודעה מתקבל הרושם שתוכן הדיסק לא נצרך
מכיוון:
שכדאי לתקן את הכונן, אולם הוא לא מצליח לסיים.

אז לפח וחסל
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
  • הוסף לסימניות
  • #5
  • הוסף לסימניות
  • #8
1. מזוהה במלא גודלו בניהול דיסקים ?
2. אפשר לראות את דוח הSMART ?
זה מה שרואים בניהול דיסקים.
איך בודקים דו"ח SMART?
ניהול דיסק.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
הוא הביא לי מידע רק על הדיסק קשיח כמדומני.
התכוונתם הפנימי (SSD)
אכן כן!

במצב הנוכחי שאני לא מצליח לקבל מידע
אני יכול רק לשער
שכנראה הדיסק פשוט נפלט מהמערכת ברגע שמנסים לגשת אליו
ואם אני צודק
אז המצב של הדיסק הזה לא טוב בכלל

אגב
מעצבן אותי כל פעם מחדש לראות דיסק קשיח בגדלים כאלה עם מערכת קבצים כל כך מיושנת של איזה 3 עשורים אחורה (FAT32) על כל המגבלות שלו

עריכה:
אני עכשיו שם לב שזה מה שכתבתם שקורה

בכלל, כל פעולה שאני עושה בו גורמת לניתוק של הכונן מהמחשב. (וגם לתקיעת סייר הקבצים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
תנסה לבדוק אם אפשר לפרק את המארז, בעדינות!! יכול להיות שרק הוא תקול.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תנסה לבדוק אם אפשר לפרק את המארז, בעדינות!! יכול להיות שרק הוא תקול.
קשה לי להאמין
הכל יכול להיות
אבל ההסתברות שואף ל0 ומטה

כמו שכתבתי כבר לעיל
דיסק במצב הזה (על פי התיאור של פ.ה.) כל הפעלה שלו הורגת אותו לאט לאט
ולכאורה אין מנוס
רק משחזר מידע מקצועי
שיש לו את הידע והציוד הנדרש לטפל במקרה מעין זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
תודה על כל התגובות!
השאלה שלי היא כזו: האם יש מצב שהכונן יחזור לתפקוד מלא או שבכלל אין לו סיכויים?
(לא משנה מה מצב החומר שבפנים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תודה על כל התגובות!
השאלה שלי היא כזו: האם יש מצב שהכונן יחזור לתפקוד מלא או שבכלל אין לו סיכויים?
(לא משנה מה מצב החומר שבפנים)
אם הבעייה רק במעטפת הוא יחזור לתפקוד רגיל אך בתור כונן פנימי, אפשר להזמין מעטפת באיביי\עלי אקספרס בסביבות ה 20 ש"ח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
האם יש מצב שהכונן יחזור לתפקוד מלא או שבכלל אין לו סיכויים?
על פי תיאור המצב
מבלי לבדוק
אני מניח שהבעיה היא בדיסק עצמו
וכמו שכתבתי שהסבירות שהבעיה היא בתפאורה מסביב נמוך מאד עד לא קיים
אז קשה לי להאמין
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
השאלה שלי היא כזו: האם יש מצב שהכונן יחזור לתפקוד מלא או שבכלל אין לו סיכויים?
(לא משנה מה מצב החומר שבפנים)
סתם בשביל להבין
אם כתבתם
אבל הדיסק עצמו כן נצרך. הוא יקר מאד!!!
אני מניח שהכוונה הוא על החומר המאוחסן שבו
ולא על הברזל עצמו
הברזל עצמו הוא ממש לא יקר היום ובטח לא יקר מאד
או שאני טועה ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני מניח שהכוונה הוא על החומר המאוחסן שבו
הכוונה היתה לדיסק בעצמו, ולא לחומר שבו.
הברזל עצמו הוא ממש לא יקר היום ובטח לא יקר מאד
או שאני טועה ?
אני חושבת שיקר זה מחיר יחסי...
הוא עלה קצת יותר מ-400.
זה נחשב ליקר מבחינתכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
זה נחשב ליקר מבחינתכם?
יקר ?
אני עוד שלמתי בזמנו על דיסק קשיח בגודל 1 ג'יגה בלבד
אלף דולר טבין ותקילין

אבל אם הכוונה לברזל עצמו
צר לי לומר - שוב מבלי לבדוק - שגם אם תצליחו לעשות משו עם הדיסק הזה שימשיך לעבוד
הוא לא יאריך ימים
ובטח שלא הייתי שומר עליו חומר חשוב
לפחות עד לווידוא שהדיסק תקין (שכאמור קשה לי להאמין)
 
נערך לאחרונה ב:

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה