מידע שימושי אנחנו וצאצאינו חינם לטובת הציבור

  • הוסף לסימניות
  • #1
אנחנו וצאצאינו לפסח העלו על קישור להורדה חינם לטובת הציבור
באדיבות הרב מרדכי בלוי
בשלב זה מדובר על מאגר עצום של הקלטות ישנות

 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אנחנו וצאצאינו לפסח העלו על קישור להורדה חינם לטובת הציבור
באדיבות הרב מרדכי בלוי
בשלב זה מדובר על מאגר עצום של הקלטות ישנות

אם יהיה אפשר לטובת אנחנו וצאצאינו, להעלות במג'יקוד, תבורכו מפי עליון..
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אולי באמת מישהו יכול לעלות אפי' דיסק אחד של פסח של אנחנו וצאצאינו, משהו להפיג לילדים את השיעמום.
חסום לי
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יורד עם אייקון של דף אינטרנט וא"א לחלץ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
רק אציין, שהקבצים של קול הלשון עברו כיווץ רציני, וממילא הם באיכות נמוכה משמעותית מאשר בגירסה שהועלתה לג'מבו מייל שהביא/ה @בשעות הפנאי בתחילת האשכול.

נ.ב. @בשעות הפנאי , האם יש לכם קשר עם האחראים על ההעלאה הנ"ל?
כי החומר שהם העלו הוא (אמנם הרבה מאד, אבל) חלקי, ונשמח מאד אם הם יסכימו להעלות לתועלת הציבור את כלל הדיסקים באיכותם האורגינלית, או לפחות את כלל החומר שבדיסקים הישנים אותם הם העלו חלקית.

תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
מצ"ב להורדה עוד קבצים מאוצרות 'אנחנו וצאצאינו'
הרצועות החביבות על הילדים.
מכל השנים - קטעי הומור ושעשוע חינוכי של האמן המשמח והמבדח
'שוקי ושחר'

 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הרב לינטופ מהקובץ דרישה וחקירה שלח למנויים לעלון שלו חומרים להדפסה וגם קישור לכל הדיסקים של אנחנו וצאצאינו לפסח משנים קודמות, זה המייל שלו להצטרפות <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
וזה הקישורים ששלח
אנחנו וצאצאינו:

אנחנו וצאצאינו פסח תשעג

אנחנו וצאצאינו פסח תשעד

אנחנו וצאצאינו פסח תשעה

אנחנו וצאצאינו פסח תשעו

אנחנו וצאצאינו פסח תשעז

אנחנו וצאצאינו פסח תשעח

אנחנו וצאצאינו פסח תשעט
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
איך ניתן להשתמש בקובץ הזה
הקובץ המדובר הינו קובץ דחוס מסוג RAR. בשביל לפתוח אותו צריך תוכנה שיודעת לחלץ קבצי RAR.

ישנן 2 אופציות מאד מפורסמות:
תוכנת WinRAR - שעולה כ 30$ עם גירסת נסיון ל 40 יום, ויש לא מעט שהתירו לעצמם לפרוץ אותה ולהשתמש בה בגזל.
תוכנת 7-zip - תוכנה חינמית (קוד פתוח) בעברית.

ב 7-zip לאחר שהתקנת את התוכנה, אתה לוחץ לחיצה ימנית עם העכבר על הקובץ, ובתפריט שנפתח יש תת תפריט בשם 7-zip שיציע לך אפשרויות חילוץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תנסה ותראה.
האמת היא שאני גררתי את הקבצים לשולחן עבודה וזה חילץ לי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
@אלעזרי ,
אתה מדבר על הקבצים שאתה העלית (שהם ZIP) או מה שפותח האשכול העלה (שזה RAR)?
כי ZIP באמת לא דורש תוכנה מיוחדת בשונה מ RAR.
אין לי Windows בלי 7-zip מותקן שאני אוכל לבדוק, אבל עד כמה שידוע לי Windows לא תומך בקבצי RAR.

חוץ מזה, יתכן שאם מותקנת לך על המחשב תוכנה שיודעת לעבוד עם RAR, אתה יכול להכנס לקובץ הדחוס ולגרור את הקבצים והתוכנה תעשה את העבודה - לא Windows.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ואני בטוחה שאתם דואגים לילדים שלכם - אז יש כאן מידע ממש שימושי עבורכם.
חברה שלחה לי את המאמר הבא שתקראו👇, בדקתי וראיתי שגם הילדים שלי לא צורפו אוטומטית כמו שהקופת חולים הייתה צריכה לעשות.
כמובן שעשיתי את זה באותו הרגע.

---


קראו ושלחו למבוטחים שלכם
הודעה חשובה לידיעת הציבור
המילים הבאות רלוונטיות לכל משפחה ולכל ילד בישראל.
ואני חושבת שזה אחד הפוסטים החשובים שכתבתי.
לקחתי אוויר של יומיים כדי לכתוב לא מתוך כאב ותסכול.
אלא מתוך רצון לעזור לכל ילד בישראל , שלא יזדקק לכך.

בישראל לכל אדם יש שני ביטוחים.
ביטוח בריאות - דרך קופות החולים
וביטוח לאומי.

הוא משלם כל חייו או באופן עצמאי, או שהוריו משלמים עבורו את הפוליסה. עבור אותם ביטוחים.
לפני מספר ימים בעזרתה של חברתי האהובה והמקסימה יעל פוזנסקי החלטנו לתבוע את זכויותינו בעבור הביטוח הסיעודי של מכבי.
יש לנו ילדה שלצערינו הרב נאלצנו לבצע עבורה הנגשה בבית, והיא מוגדרת כנכה, וזכאית ע״פ כל הקריטריונים לקצבת סיעוד.

לאחר שדובי הגיש את כל המסמכים
קיבלנו מייל יבש ולקוני ממכבי.
לבת שלכם אין ביטוח סיעוד !!!

מה זאת אומרת?
לכל ילד בישראל יש ביטוח סיעודי דרך קופות החולים, והביטוח הוא ללא עלות .
אבל , מסתבר שכדי שילד יהיה מבוטח בפועל הוא צריך לפנות לחברת הביטוח שעובדת עבור קופת החולים (אצלינו זה הפניקס)
ולהירשם.
אני אגיד שוב שיהיה ברור לכל בני האדם כולל כאלו קשיי הבנה כמוני.
המחוקק החליט שכל ילד זכאי באופן א ו ט מ ט י ובחינם לביטוח סיעודי עבור כל ילדיו הקטינים
אבל את המידע על החיוב בהרשמה מול החברה המבטחת בפועל , לא ידענו, ולא יודענו על יד קופת חולים.

אני מראש מתנצלת שלא קראתי את חוברת הפוליסה המפורטת כי או שקראתי ופספסתי את האירוע, זה היה לפני שנים.

אנחנו דיי המומים כי המשמעות כרגע מבחינתינו היא הפסד של עשרות אלפי שקלים.
והכסף הזה לא היה אמור להכנס להשקעות במניות בנסד״ק, אלא ליטרלי לאיכות החיים של רעיה.

אתם יודעים, מלחמה עבור החיים דורשת המון המון כוחות
אבל גם המון המון המון בירוקרטיה.
כתבתי את המילים הללו לא כדיי שתחשבו שאנחנו מסכנים.
אלא פשוט שתקחו אחריות ותעשו שלשה דברים.

1. תבדקו האם רשמתם את הילדים שלכם בפועל לביטוח סיעודי
2.תעזרו לי שהפוסט הזה יגיע לכל החברים שלכם.
3.אם יש לכם חבר שאיננו דובר עברית, תנסו להנגיש לו את המסר בשפתו.

תודה לחברתי עו״ד Shira Mack רזמוביץ׳ שעוזרת לנו למצא עו״ד מומחה לנושא אם ישנו כזה בעולם.

אין מושג את מי עוד לתייג, אז תייגו בתגובות אנשים רלוונטים.

מוסיפה בעריכה בזכות גיסי המדהים חנן גלר

לטובת הציבור ועל מנת לחסוך לכם חיפושים להלן רשימת הקופות ודרך איזו חברת ביטוח מנוהל הביטוח הסיעודי וטל׳ לברור והצטרפות :
כללית - הראל 9838*
מכבי - הפניקס 3507*
מאוחדת - מנורה 1700722233
לאומית - מנורה 5565*
בהצלחה 🙏

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה