עזרה העלאת יצירות נגינה בפסנתר...

  • הוסף לסימניות
  • #42
  • הוסף לסימניות
  • #50
תודה! נגינה מדהימה! אין מה לפחד, אפילו ממוזיקאים גדולים שמקסימום יתנו כמה הערות לשיפור!
עתיד גדול!
זה באמת יוצא מגדר הרגיל!!!!!!!!!!!!!
וביג לייייייק לכל המשתפים!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
היו פה כמה ששלחו ניגונים לביקורת וקיבלו הרבה הערות אז הרגישו מותקפים.
אבל זה מה שקורה כשמבקשים ביקורת מקבלים. אפילו על בטהובן אפשר למצוא הערות.
אבל מי שיעלה קובץ ויבקש לקבל מחמאות בטוח יקבל הרבה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
אז אני מאלה שאוהב מחמאות (כמו כולם) אבל רוצה ביקורת בונה (לא משתלחת).
בא נפתח אשכול בפורום מוזיקה, ונעלה שם חומרים בתנאי שכל ביקורת תכלול רק הערה אחת מרכזית והרבה פרגון לפני ואחרי.
בטוח שהרבה היו רוצים להעלות ופוחדים, ובתנאים כאלו ישמחו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
אז אני מאלה שאוהב מחמאות (כמו כולם) אבל רוצה ביקורת בונה (לא משתלחת).
למה אתה לא מעלה בפורום מוזיקה?
לא ראיתי שנתנו ביקורת משתלחת שם בפורום. נתנו בהחלט ביקורת עניינית גם אם היא לא היתה עטופה בפרגונים ומחמאות.

אין דבר רע בקבל ביקורת וגם לתת, בשביל זה יש פורום.
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
החשש של רבים זה מלהרגיש את ההרגשה שמתוארת בפוסט הבא:

 
  • הוסף לסימניות
  • #56
למה אתה לא מעלה בפורום מוזיקה?
אתה אל תדבר..
כשנהיה עשירית מהרמה שלך אולי נתחיל לשתף חומרים..
חוץ ממקור להשראה אין לרובנו שום מכנה משותף עם הנגינה שלך..
עיין ערך "כד יתבין ישראל" פה

עריכה: העלתי שם משהו, אבל לא פסנתר (לא מעיז)..
הנה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #57
אתה אל תדבר..
כשנהיה עשירית מהרמה שלך אולי נתחיל לשתף חומרים..
חוץ ממקור להשראה אין לרובנו שום מכנה משותף עם הנגינה שלך..
עיין ערך "כד יתבין ישראל" פה
א. תודה רבה על הפירגון :).
ב. חטפתי במהלך השנים לא מעט ביקורות על הנגינה שלי מפסנתרנים ומוזיקאים...
ג. לקח לי המון זמן (!) לתפוס אומץ ולפרסם בפורום בדיוק בגלל הפחד המדובר מהביקורת.

לא נעים לקבל ביקורת, אבל יש מצבים שבהם אדם מתחפר בתדמית העצמית שיצר לעצמו ולא מבין למה אחרים עדיין לא גילו את ה'אור'. אם הוא רוצה לטפח את האגו ובטוח שאין לו לאן להתקדם - ביקורת רק תוריד אותו ותפגע בו. אבל אם הוא מגיע בגישה של לימוד ושיפור - עדיף ביקורת אחת טובה מעשר מחמאות (וברור שהכוונה לביקורת עניינית ולא פוגעת).
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
א. תודה רבה על הפירגון :).
ב. חטפתי במהלך השנים לא מעט ביקורות על הנגינה שלי מפסנתרנים ומוזיקאים...
ג. לקח לי המון זמן (!) לתפוס אומץ ולפרסם בפורום בדיוק בגלל הפחד המדובר מהביקורת.

לא נעים לקבל ביקורת, אבל יש מצבים שבהם אדם מתחפר בתדמית העצמית שיצר לעצמו ולא מבין למה אחרים עדיין לא גילו את ה'אור'. אם הוא רוצה לטפח את האגו ובטוח שאין לו לאן להתקדם - ביקורת רק תוריד אותו ותפגע בו. אבל אם הוא מגיע בגישה של לימוד ושיפור - עדיף ביקורת אחת טובה מעשר מחמאות (וברור שהכוונה לביקורת עניינית ולא פוגעת).
אבל לפני הביקורת - טוב להכיר בערך עצמו.
זאת אומרת לפעמים כותבים רק ביקורת ואז אני חושב שאני לא יודע כלום.
לדעתי המבקר צריך לכתוב את הרמה של המנגן (נניח אם הייתי מדרג את כל המנגנים מ1 עד 10 הייתי נותן לך ציון 5, או 7, לא משנה, לפי מה שאתה באמת חושב שהרמה שלי מגיעה).
ואז המבוקר מרגיש שהוא "בתוך הקהילה" רק שיש לו לאן להשתפר עם א' ב' ג'.
אבל אם אומרים לו "זה לא בסדר וזה לא בסדר, ושם לא עשית טוב" אז הוא מרגיש שאחרי מאות שעות אימונים לא יצא ממנו כלום וחבל על ההשקעה כי הוא לעולם לא יצליח. :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #60

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה