עזרה שאלה לגבי לימוד כתיבה שיווקית

  • הוסף לסימניות
  • #1
שלום,
אני רואה שאני חייבת לייצר המון דברים כתובים כי הכל עובר לשלט רחוק בגלל הקורונה, ומעדיפה ללמוד אחת ולתמיד לכתוב בעצמי.
לשירות התעסוקה יש כמה קורסים חינמיים, ביניהם גם קורס כתיבה שיווקית. 14 שיעורים באורך של שעה.
לא מישהו חרדי.
כנגד זה,
יש לי הצעה של יעל פיינגולד שגם כן מציעה כתיבה שיווקית, היא קוראת לזה מקלדת הכסף,
אבל במחיר של, תחזיקו טוב, 4,500 שקל!
יש פה מישהי שמכירה? שניסתה?
מצד אחד, היא יועצת עסקית משלנו שכותבת מיילים פגזיים אחד אחד, מצד שני, המון כסף. מצד שלישי, הרבה זמן. חודשיים של לימודים.
בקורס החינמי של שירות התעסוקה אני לא אלמד מהר יותר וטוב יותר איך לכתוב כתיבה שיווקית?

אשמח גם לתגובות ממי שלמדה קורס כתיבה שיווקית חרדי או כללי ויכולה לתת קצת פירוט מה התוצאות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני למדתי בקורס של יעל פיינגולד - מקלדת הכסף וממליצה מאד שווה כל שקל וכל דקה.
אמנם זה היה מורכב אבל כבר תוך כדי הקורס ראיתי איך זה משפיע על המכירות בעסק,
אחוזי פתיחה יותר גבוהים ומודעות ממירות.

ולכן השאלה היא מה את מחפשת? משהו קל? או קורס שבאמת יביא לך תוצאות
לגבי הסכום באמת אין לך מה לדאוג את תראי שתחזירי את ההשקעה בקלות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני מסיימת השבוע את מקלדת הכסף אצל יעל פיינגולד.
חזק ביותר!
בקורס חינמי לא תקבלי שיופים ודיוקים על כל כתיבה שלך.
אין לך קבוצה תוססת ומגיבה ועוזרת כמו שיש במקלדת
אצל יעל יש גם מנטורית שמתקנת ומסבירה עד שאת נושמת את הכללים של הכתיבה השיווקית
ברור לי שבקורס השני לא תקבלי את התועלת אותה את באמת יכולה להפיק בקורס כזה.
היה שווה כל שקל, שנכנס מייד מהמכירות שמזנקות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
אחותי למדה אצל יעל בקורס אחר שלה, יקר יותר, ומה ששמעתי ממנה ומחברותיה - הקורסים שלה שווים כל שקל!
היא נותנת המון ידע מקצועי, פרקטיקה, יישום, ומדברת מהשטח. ויש לה גם תמיכה עוטפת עם קבוצות עבודה.
אני יודעת שנשים מאד מאד מרוצות אצלה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
גם אני מסיימת כרגע את המחזור הנוכחי.
האמת? מצחיק אותי בכלל ההתלבטות.
אין השוואה בכלל.

קורס חינמי אני מבינה שהוא גם דיגיטלי.
אין לך שום דבר מחייב ומדרבן לצפות בו.
את נשארת לך לבד עם כל השאלות.
ואין לך שום דבר שידחוף אותך ליישם.

אצל יעל את מקבלת:
קטעי וידאו מוסרטים. ברורים. מרתקים.
חומר כתוב שמתמצת את הנאמר בוידאו.
תרגילים ממוקדים. ברורים.
פידבק של מנטורית אלופה שהיא הרבה מעבר לכותבת שווקית.
קבוצה תומכת של חברות שאיתך בקורס. זמינות כל הזמן לפידבוק, הערות, בקורת בונה ושווה.

זה לא כתיבה שווקית.
זה הרבה הרבה מעבר.
עם כל הנשמה והלב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
תגובות של תלמידות זה מכור!
כמה משלמים לכם בשביל תגובות של המלצות???? או לחצים שעושים לכם??
מי אומר לי שזה נכון בכלל???
בקורס של לשכת התעסוקה זה מטעם ליאן שובל - קופירייטרית חילונית שנראית מאוד מקצועית.
יעל פיינגולד, עם כל הכבוד, לא ראיתי שהיא מספרת על עצמה שעבדה במשרדי פרסום נחשבים.

לגבי הסכום באמת אין לך מה לדאוג את תראי שתחזירי את ההשקעה בקלות.

מי אומר?

בקורס חינמי לא תקבלי שיופים ודיוקים על כל כתיבה שלך.
אין לך קבוצה תוססת ומגיבה ועוזרת כמו שיש במקלדת
אצל יעל יש גם מנטורית שמתקנת ומסבירה עד שאת נושמת את הכללים של הכתיבה השיווקית

לא הבנתי בשביל מה זה חסר...
הקבוצה לא יודעת כתיבה שיווקית.
הם באו ללמוד.
איך זה עוזר?
וכמה כללים יש כבר?
מה עושים בקורס של חודשיים עם תוכן של שעה?

קורס חינמי אני מבינה שהוא גם דיגיטלי.
אין לך שום דבר מחייב ומדרבן לצפות בו.
את נשארת לך לבד עם כל השאלות.
ואין לך שום דבר שידחוף אותך ליישם.

אצל יעל את מקבלת:
קטעי וידאו מוסרטים. ברורים. מרתקים.
חומר כתוב שמתמצת את הנאמר בוידאו.
תרגילים ממוקדים. ברורים.
פידבק של מנטורית אלופה שהיא הרבה מעבר לכותבת שווקית.
קבוצה תומכת של חברות שאיתך בקורס. זמינות כל הזמן לפידבוק, הערות, בקורת בונה ושווה.

אני רוצה לדעת כתיבה שיווקית . לא צריכה שידחפו אותי ליישם. וידאו וקבצים כתובים יש לי גם בחינם במשרד התעסוקה. כל ההבדל זה מנטורית שאומרת לי יופי ןקבוצה שנותנת ביקורת?
גם השכנות בגינה יכולות לתת ביקורת... למה שאני אשלם יותר מאלפיים שקל חודשי על זה?



יש מישהו שמכיר עוד תוכנית ללימוד כתיבה שיווקית?
אין משהו שעולה זול יותר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אויש אני ממש לא מקבלת תועלת מזה שאני ממליצה לך.
אם זה באמת מעניין אותך לשמוע ממי שחיפשה גם תכנים על כתיבה שיווקית ולמדה ומה ההבדלים
בין קורס עם תמיכה לקורס ללא תמיכה, כי חוץ מהכללים היבשים יש עוד הרבה
אני אענה לך בשמחה במייל או בטלפון: 05422662647

בהצלחה לך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
תגובות של תלמידות זה מכור!
כמה משלמים לכם בשביל תגובות של המלצות???? או לחצים שעושים לכם??
מי אומר לי שזה נכון בכלל???
בקורס של לשכת התעסוקה זה מטעם ליאן שובל - קופירייטרית חילונית שנראית מאוד מקצועית.
יעל פיינגולד, עם כל הכבוד, לא ראיתי שהיא מספרת על עצמה שעבדה במשרדי פרסום נחשבים.

בעיה.
כי רק התלמידות ידעו לספר על החוויה מבפנים איך זה מרגיש.
אז מה תעשי? איך תדעי למי להאמין?

אבל את יודעת מה קרה באמת? מישהי העלתה קישור לכאן בקבוצה. וכולן רצו לכתוב מהר מהר.
חלק פספסו הרגישו שכבר לא לעניין להגיב עוד והרגישו החמצה.
את לא חייבת להאמין. אבל זו האמת לאמיתה.

יעל לא עבדה במשרדי פרסום.
יש ל הדרך קצת שונה, יותר אמיצה, יותר פנימית, עם הרבה הרבה הבנה לנפש.
הבנה לנפש הקונה. והבנה לנפש המוכר - ששונא למכור ולשכנע ולעשות מניפולציות.

ליעל יש רשימה פעילה ועמוסה כבר כמה שנים.
קראת חומרים שלה? הקשבת לוובינר שלה? ראית אותה מדברת?
מבחינתי אפילו רק מהתוצרים שלה כבר ניכר הידע וההצלחה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #9
לא הבנתי בשביל מה זה חסר...
הקבוצה לא יודעת כתיבה שיווקית.
הם באו ללמוד.
איך זה עוזר?
וכמה כללים יש כבר?
מה עושים בקורס של חודשיים עם תוכן של שעה?

בהתחלה הקבוצה לא יודעת.
אבל לומדים ביחד בקצב.
הקבוצה משמשת מצד אחד מבט מהצד כמו לקוחה
מצד שני עם הבנה של הכללים.

כל אחת באיזשהוא שלב כתבה לכולן כמה עוצמתי זה בשבילה הכח הקבוצתי הזה.

השכנה בגינה סורי לא יכולה להעביר בקורת ברמה כזו. בחיים לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אני רוצה לדעת כתיבה שיווקית . לא צריכה שידחפו אותי ליישם. וידאו וקבצים כתובים יש לי גם בחינם במשרד התעסוקה. כל ההבדל זה מנטורית שאומרת לי יופי ןקבוצה שנותנת ביקורת?
גם השכנות בגינה יכולות לתת ביקורת... למה שאני אשלם יותר מאלפיים שקל חודשי על זה?

אם יש לך משמעת עצמית כל כך חזקה
לשבת 14 שבועות ברצף, בתקופה כזו,
שעה בשבוע. ללמוד חומרם ולהצליח ליישם את זה על העסק שלך בלי שום עזרה - לכי על זה.

המנטורית אומרת לי יופי?
המנטורית תותחית ובעלת נסיון ותיק בכתיבה ושווק דיגיטלי
יופי היא בקושי אומרת, זה האמת.
עוברת על החומרים במסירות. מגיבה לך תשובות מפורטות איפה בדיוק נראית לה הבעיה במה שכתבת.
מפרטת את השיקולים שלה, כדי שתדעי בעצמך.
ובאוירה מהממת מכילה, מאפשרת ומלאת אמון.

בואי, את רוצה לכתוב בכיף
או להתייסר מול המקלדת.
באמת, מה את מחפשת?
לקחת איזה קורס יויצא זיין, לצאת ידי חובה. לסצן וי על זה שניסית
לשלוח את זה לעולם ולקבל פידבק וזהו.
יבואו לקוחות?

אז זהו שממש לא.
זה לא קורה הוקוס פוקוס.
ויש פה עבודה, דבר ראשון פנימית, כן כן.

אני אחת שאוהבת מאד לכתוב.
בשנים האחרונות מעיזה לעשות זאת יותר ויותר ותודה לפרוג על החממה הראשונה בה העזתי להביע את עצמי.
עוקבת אחרי הרוח ברשימות תפוצה ומנסה לחקות.
הלכתי ללמוד כדי לוודא שאני עושה את זה נכון.
חשבתי שאין הרבה מה לחדש לי.
אז חשבתי.

בא נאמר ככה.
ללמוד קורס דיגיטלי, כלשהוא, בלי קבוצה, בלי פידבק, בלי תרגול.
זה כמו ללמוד נהיגה בכתב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אה.
ואם את רוצה לקוחות שמאוהבות בך ורוצות ומחכות לקנות ממך שוב ושוב.
אז אולי שווה ללמוד את זה ממי שיש לה הצלחות מוכחות בנקודה הזו.

סתם באתי להוסיף אחרי המשך ההתכתבות שלנו בקבוצה על האשכול הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
חייבת רק להוסיף עוד משהו
כשנכנסתי לקורס - מקלדת הכסף - של יעל פיינגולד
לא חשבתי שבאמת יהיה לי אומץ לכתוב.
אני כבר 17 שנה בעסק שלי, ותמיד כתבו עבורי.
מאז שהתחלתי בקורס- מדגדג לי בידים לכתוב.
זה לא רק שיעורי וידיאו, וחומרים כתובים - זה ממש ליווי יד ביד
גם למי שלא היה לה רקע בכתיבה.

ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
חייבת רק להוסיף עוד משהו
כשנכנסתי לקורס - מקלדת הכסף - של יעל פיינגולד
לא חשבתי שבאמת יהיה לי אומץ לכתוב.
אני כבר 17 שנה בעסק שלי, ותמיד כתבו עבורי.
מאז שהתחלתי בקורס- מדגדג לי בידים לכתוב.
זה לא רק שיעורי וידיאו, וחומרים כתובים - זה ממש ליווי יד ביד
גם למי שלא היה לה רקע בכתיבה.

ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
חייבת רק להוסיף עוד משהו
כשנכנסתי לקורס - מקלדת הכסף - של יעל פיינגולד
לא חשבתי שבאמת יהיה לי אומץ לכתוב.
אני כבר 17 שנה בעסק שלי, ותמיד כתבו עבורי.
מאז שהתחלתי בקורס- מדגדג לי בידים לכתוב.
זה לא רק שיעורי וידיאו, וחומרים כתובים - זה ממש ליווי יד ביד
גם למי שלא היה לה רקע בכתיבה.

ממליצה בחום
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הי
ד"ש לכל החברות שלי מהמעבדה :)

באמת לא לכולם זה מתאים.
ואני אומרת את זה לכל מי ששואלת אותי.

יש הרבה עבודה עצמית כדי לשייף את עצמך,
ולא כולם מוכנים לעשות את זה.
אבל ברור שתירגול בכל תחום זה דבר שמשביח.

אני רק יכולה לומר לך נתונים טכניים-
כל מי שאני פונה אליו בהצעת מחיר חוזר אלי.
(לעומת אחוזים מאד קטנים לפני הקורס)
במקביל העלתי מחירים תוך כדי הקורס -באלפים.
ועדיין יש לי לקוחות שבאים וסוגרים
ומוכנים לחכות לי אפילו עוד חודש.

ולמה זה קשור לקורס, את שואלת?
פשוט כל ההתנהלות של העסק שלי מול לקוחות מתעניינים-
זה רק דרך הכתיבה.
למדתי לכתוב בצורה שמוכרת.

תצליחי במה שתחליטי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אויש אני ממש לא מקבלת תועלת מזה שאני ממליצה לך.
אם זה באמת מעניין אותך לשמוע ממי שחיפשה גם תכנים על כתיבה שיווקית ולמדה ומה ההבדלים
בין קורס עם תמיכה לקורס ללא תמיכה, כי חוץ מהכללים היבשים יש עוד הרבה
אני אענה לך בשמחה במייל או בטלפון: 05422662647

בהצלחה לך!

הכי משכנע אותי מכל מה שכתבת, הטלפון שלך. צריך מאוד להאמין במישהו כדי לכתוב את הטלפון האישי שלך בתור הוכחה. את צודקת לגבי ההבדל בין תמיכה שיש או אין, כי עובדה שעד עכשיו לא סיימתי לצפות בקורס הכתיבה השיווקית שלוקח רק שעה... ואני גם לא זוכרת שום דבר ממה שצפיתי...

אה.
ואם את רוצה לקוחות שמאוהבות בך ורוצות ומחכות לקנות ממך שוב ושוב.
אז אולי שווה ללמוד את זה ממי שיש לה הצלחות מוכחות בנקודה הזו.

נקודה נכונה ששווה ללמוד ממי שמצליח. כשצופים בסרטון שלה של גלגל העסק מרגישים שהיא חזקה.

זה ממש ליווי יד ביד
גם למי שלא היה לה רקע בכתיבה.

ממליצה בחום

קשה לי להאמין שאפשר להצליח בכתיבה שיווקית בלי רקע בכתיבה - אבל זה מרשים שאת הצלחת. נראה לי שאת יוצאת דופן.


באמת לא לכולם זה מתאים.
ואני אומרת את זה לכל מי ששואלת אותי.

יש הרבה עבודה עצמית כדי לשייף את עצמך,
ולא כולם מוכנים לעשות את זה.
אבל ברור שתירגול בכל תחום זה דבר שמשביח.

כל ההתנהלות של העסק שלי מול לקוחות מתעניינים-
זה רק דרך הכתיבה.
למדתי לכתוב בצורה שמוכרת.

תצליחי במה שתחליטי :)

זה נכון שלא לכולם זה מתאים.
הרשים אותי שהיא בסך הכל כמה שנים בשוק של הקורסים הדיגיטליים ויש לה הרבה ממליצות. יש גם כאלה ששלחו לי באישי שלא היו מרוצות ובכל זאת גם הם אומרות שהידע השיווקי שלה ענק.
אני לא נבהלת מכאלה שלא מרוצות. בכל קורס יש מרוצות ויש לא מרוצות.
השאלה אם אני אהיה מהמרוצות...
לפי מה שאני רואה עד עכשיו מכל התגובות פה באשכול ובפרטי
צריך לעבוד הרבה בעצמך כדי לקבל רווחים.
מי שעובדת הרבה - עוזרים לה הרבה והיא מצליחה להרוויח כלכלית מהכתיבה השיווקית.

בדקתי גם את קורס הקופירייטינג פה בפרוג.
יש לי שתי בעיות איתם. גם המרצים גברים ואני מחפשת אישה שהיא מקצועית, וגם סילבוס שנראה יותר כמו למשרדי פרסום ולא לעסק עצמאי שרוצה לפרסם את עצמו.
כל סוג קורס הוא משהו אחר.
תודה לכל מי שענתה.
זה עזר לי להבין מה אני מחפשת ומה אני מעדיפה.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה