עזרה חסכון בחשמל ומים - הגיוני?

  • הוסף לסימניות
  • #1
הבנתי שיש סוגי "טוש",
וכן סוגי תאורה,
שחוסכים משמעותית במים / חשמל.

הגיוני?
אשמח לפירוט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
  • הוסף לסימניות
  • #4
זה אמור להיות קיים בבית פרטי רגיל?
אגב את השאלה שאלתי כי אמרו לי משהו שיש טוש רחב יותר שבעצם מפזר את המים טוב יותר וככה מנצלים כל טיפה טוב יותר.
אמור? תלוי בהחלטה שלך.
יכול בהחלט להיות, מדובר בס"ה בחתיכה קטנה הנמצאת בפתח יציאת המים מהברז, וגורמת שיצאו פחות מים בזרם חזק.
מומלץ בברז שמדיחים בו כלים ושוטפים ידים, לא היכן שממלאים ספל, כי אז תפתחו בבית גמ"ח מילוי ספלים...
הטוש [כלומר, ברז המקלחת] - יש להשיג בחנויות הטמבור, אבל התועלת תלויה בסגנון המתרחץ.
ישנם פתרונות נוספים, נסה לשאול את חברת המים במקום מגוריך - חלק מהחברות בארץ מעודדות את זה ומספקות עזרה והסברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אמור? תלוי בהחלטה שלך.
יכול בהחלט להיות, מדובר בס"ה בחתיכה קטנה הנמצאת בפתח יציאת המים מהברז, וגורמת שיצאו פחות מים בזרם חזק.
מומלץ בברז שמדיחים בו כלים ושוטפים ידים, לא היכן שממלאים ספל, כי אז תפתחו בבית גמ"ח מילוי ספלים...
הטוש [כלומר, ברז המקלחת] - יש להשיג בחנויות הטמבור, אבל התועלת תלויה בסגנון המתרחץ.
ישנם פתרונות נוספים, נסה לשאול את חברת המים במקום מגוריך - חלק מהחברות בארץ מעודדות את זה ומספקות עזרה והסברים.
אנחנו גרים בדירה שכורה, לכן שואלת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לגבי תאורה.
התאורה הכי חסכונית, זה תאורת לד.
נורות לד, פלורסנטים לד, היון יש הכל בלדים.
וזה חסכוני מאד.
למשל פלורסנט לד צורך פחות משליש מהחשמל שפלורסנט רגיל צורך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לגבי תאורה.
התאורה הכי חסכונית, זה תאורת לד.
נורות לד, פלורסנטים לד, היון יש הכל בלדים.
וזה חסכוני מאד.
למשל פלורסנט לד צורך פחות משליש מהחשמל שפלורסנט רגיל צורך.
ואיך אני יכולה לדעת בדירה שכורה מה לד ומה לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
ואיך אני יכולה לדעת בדירה שכורה מה לד ומה לא?
בפלורסנטים לד, יש צד שבהם הם לא מאירים, רואים את זה כשהם דלוקים, [אמור להיות לכיוון התקרה]
לגבי נורות, רואים מיד לפי הצורה, את יכולה להעלות תמונה מהם, ואני אגיד לך אם זה לד, או לא.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
בפלורסנטים לד, יש צד שבהם הם לא מאירים, רואים את זה כשהם דלוקים, [אמור להיות לכיוון התקרה]
לגבי נורות, רואים מיד לפי הצורה, את יכולה להעלות תמונה מהם, ואני אגיד לך אם זה לד, או לא.
20200723_155713.jpg
20200723_155713.jpg
20200723_155611.jpg
20200723_155626.jpg

תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #13
חוץ מהאחרונה שלא רואים ברור, אז כל השאר הם לא לד.
שלשת הראשונים הם בטוח פלורסנט (לגבי העיגול, היא לא קיימת בלד.)
האחרון אולי כן לד אם כן זה צריך להיות מפלסטיק
תודה!
אז יש לקנות בדיוק אותו דבר בלד?
או שצריך להחליף את כל הבית?

עריכה-
אני רואה שכתבתם שאין את העיגול בלד. אז מה עושים?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם יש לך ונטה, יתכן והיא צורכת הרבה חשמל וצריך למעט בהדלקתה (יש סוגים שצורכים הרבה ויש שצורכים ממש קצת)
וכן הרבה מוצרי חשמל בבית יכולים לצרוך הרבה חשמל וצריך לשים לב למשל את הקומקום אין טעם למלא כל פעם שני ליטר בשביל כוס קפה... מצד שני לא צריך להשתגע ולהוציא את הטייפ מהחשמל כל פעם שהוא לא בשימוש...
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
תודה!
אז יש לקנות בדיוק אותו דבר בלד?
או שצריך להחליף את כל הבית?
פלורסנט עגול אני לא יודעת, אבל כל השאר אפשר לשים במקומם נורות לד.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום,
התקנתי כמות גדולה של ספוטים (בערך 55) לפני שנתיים וחצי אצלי בבית בחלל של הסלון, מטבח ופרוזדור.
סוג הספוט שקניתי הוא איכותי , קניתי מחנות פה ספוט מומלץ, זה הדגם

כל כמה חודשים אני מוצאת את עצמי עם בערך 8 ספוטים שמפסיקים לעבוד ,
שלחתי עד עתה לתיקון וכעת עברה האחריות, ואני לא רוצה סתם לקנות עוד מבלי שאני מבינה מה הבעיה.

אשמח לחוות דעת, מה יכולה להיות הבעיה?
האם יכול להיות שיש משהו בחשמל שגורם לספוטים נזק?
או שככה זה וכל כמה חודשים הגיוני שנהרסים כמה ספוטים וצריך לתקן/לחדש?
לי נשמע לא הגיוני..

תודה
  • תודה
Reactions: צפונבון1 //
4 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה