- הוסף לסימניות
- #21
מסכים!!שלא משאירים ילד בבידוד לבד!!
אלא נכנסים איתו כל המשפחה לבידוד
אני לא יכולה לשמוע על האימלול הזה
עשיתי את זה!
כבר פעמיים!
לא מבין איך אפשר לעשות את זה לילד. לא מבין.
מסכים!!שלא משאירים ילד בבידוד לבד!!
אלא נכנסים איתו כל המשפחה לבידוד
אני לא יכולה לשמוע על האימלול הזה
באמת שאיני מבינה את המשפט הזה.מה טיב הקשר עם ילדיהם, מהם הקשיים שלהם, מהם אילוצי החיים וכו וכו,
ולחשוב שזה היה בלי שום סיבה לבידוד.אחותי גרה באזור בית ספר מרכז, לא מעט הורים הכניסו את הבנות לבידוד לחדר לבד,
האבא עובד, ולא יכל להשאר בבית, האופציה מבחינתם הייתה לסגור את הילדה לשבועים לבד
אני בכוונה לא כותבת תיאורים זוועתיים, אבל בחלק מהמקרים זה היה נורא
חבל שהיא לא נכנסה אליו אלא הוציאה אותו.סיפרה לי מישהי שהכניסה ילד לבידוד(בן 8 בערך),
יום אחד היא שמה לב שהוא שקט מדי והחליטה להציץ לחדר,
היא גילתה אותו שוכב על הגב ובוהה בתקרה-
ולא שלא היה לו שם תעסוקה היא הכניסה לו כל מה שרק יכלה,
אבל האדם הוא יצור חברותי
וילד בן שמונה לא יכול להיות לבד בחדר במשך שבועיים!
היא לא חשבה אפילו לא שניה והוציאה אותו
לא יכלה לראות את המחזה הקורע הזה
תגידי תודה שאת לא מכירה אופציה שכזאת.מוזר.
לא ידוע לי שאנשים משאירים ילד לבד
קורע לי את הלב.כן, שמע גם על בידוד של ילד בן 5 (!!!) לבד. אמא שמה לו אוכל מאחורי הדלת והוא אכל לבד. גם אמבטיה אמרו לו לעשות לבד.
כל הסיפורים המובאים באשכול כאן חוץ ממה שהם חשובים בפנ"ע שהורים 'פחות חכמים' לא יעשו את זה לילדיהם.תגידי תודה שאת לא מכירה אופציה שכזאת.
אבא שלי, כמנהל מוסד חינוכי גדול נתקל בזה גם נתקל. והוא לא צועק אז, אלא צורח...
כן, שמע גם על בידוד של ילד בן 5 (!!!) לבד. אמא שמה לו אוכל מאחורי הדלת והוא אכל לבד. גם אמבטיה אמרו לו לעשות לבד.
מזעזע.כן, שמע גם על בידוד של ילד בן 5 (!!!) לבד. אמא שמה לו אוכל מאחורי הדלת והוא אכל לבד. גם אמבטיה אמרו לו לעשות לבד.
סיפורים כאלו נראים לי מקרה קיצון.תגידי תודה שאת לא מכירה אופציה שכזאת.
אבא שלי, כמנהל מוסד חינוכי גדול נתקל בזה גם נתקל. והוא לא צועק אז, אלא צורח...
כן, שמע גם על בידוד של ילד בן 5 (!!!) לבד. אמא שמה לו אוכל מאחורי הדלת והוא אכל לבד. גם אמבטיה אמרו לו לעשות לבד.
עם התגובה הזו אני ממש מסכימה.כל הסיפורים המובאים באשכול כאן חוץ ממה שהם חשובים בפנ"ע שהורים 'פחות חכמים' לא יעשו את זה לילדיהם.
אלא גם שאנשים יצאו מעט מעט מהחרדה, גם אם אבא צריך לצאת לעבודה וכד' יש מנעד מספיק רחב וגדול איך לתת לו לצאת ולשמור על הילד/ה.
אני שמעתי על הורים שהכריחו ילד בגיל 6 ללכת כל היום עם מסיכה בבית, ולאכול בחדר נפרד - ולא זה בגלל עבודה או הכרח אחר! פניאקה ! לחץ ! ודרמות מיותרות !
שווה הפוסט הזה שהורים יהיו קודם הורים! ואחרי זה שידאגו לשאר הדברים!!!
יישארו עוד כמה דברים.אם התגובה הזו אני ממש מסכימה.
המחלה הזו בעה תעלם מן העולם ואז ישארו התסמינים שלה.
החרדות. הפחדים. הפוביות. הכפיתיות ועוד..
לכו תקראו ספרים על ילדי הקיבוצים!!!מעניין איך נשמע השיר של הילדה שהוריה משאירים אותה בצהרון ואח"כ צועדת משם לחוג ושבה לבייתה לקראת השינה..
(ואולי הם אותם הורים וותו שיר??!!)
הנה דוגמא חייה !יישארו עוד כמה דברים.
400 ומשהו משפחות שאיבדו את יקיריהן.... כבר נמצאות כאן בארץ ישראל.
ושה' יאמר למשחית הרף.
מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!
חלה שגיאה בשליחה. נסו שוב!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר להצטרף
אליהם ממש עכשיו:
תהילים פרק כה
אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
הנושאים החמים



Reactions: אוראל סולטן, ספרות בנשמה, תמרוז ועוד 6 משתמשים9 //