התייעצות זרקור. מרווה. ילדים. עיתונלי. יתד שלנו.

מה אתם יותר אוהבים?

  • עתונלי

  • מרווה לצמא

  • זרקור

  • יתד שלנו

  • ילדים


תוצאות הסקר יוצגו רק לאחר הצבעתכם.
אגב, רק אני שמתי לב שהאחוזים ביחד לא שווים 100?
1597257986412.png


זה בעיקר כי
11+160+89+16+78=354
ולא ל -
1597258159950.png
 
אין על זרקור!!
לגבי מרווה לצמא, לא יודעת, לא מנויה, מה שכן, הרבה פעמים קיבלתי מחברות ומצאתי את עצמי מדפדפת ולא מוצאת שום דבר שמעניין אותי.
הילדים בכלל לא התעניינו, כך שברור שרק זרקור.
יש שם מלא מדורים שונים, הבת שלי פרסמה שם גם פעמיים מפרי עטה. יש נושא אחיד לכל גיליון וזה בא לידי ביטוי גם בסיפורים בהמשכים.
אני קוראת את זרקור מכריכה לכריכה, לא מפספסת מילה!!
וכמובן גם הילדים.
נגמר לנו מהר מדי לצערי..
 
לא כ"כ קשור לאשכול, אבל סתם מעניין אותי הגישה הזו.
יש בפרשת השבוע (התורה שמשה קיבל מסיני) דברים שאפשר ללמוד מהם, ומאידך יש שם דברים שהם, אעפס, מידי פתוחים, ולא הייתם רוצים שהילדים שלכם יקראו את זה....
רק אני רואה כאן איזה אבסורד?

אני יסביר שוב את כוונתי , אם היה אח"כ פרוש על רבקה או שרה שילדו, היית אומרת אוקי, חיפשו דוגמא מצאו .
אני לא זוכרת מה בדיוק היה שם- אבל ברעיון שהילד חשש להישאר לבד, והיה לו את האחריות על ילדים אחרים וכו'
את מסכימה איתי שהאמא גם יכלה לרדת לקניות או לנוח???

אל תתפסו אותי על המילה, רציתי רק שתבינו שלא היה קשר ישיר בין המאורע לפרשה אלא- לימוד מתוך הסיפור
והוא יכל להיכתב גם אחרת...
 
תאמת לנו היה מרווה לשנה חינם(סבתא שלי נתנה אפיקומן) ואחרי שנה אף אחד לא רצה להמשיר
אין על יתד שלנו סיפורים יפיפים מחכים להם כל השבוע במיוחד אמל ילד הסודות אחד הסיפורים היפים שקראתי
 
ומדוע אשכול ההכפשות הזה?
רוצה לעשות מנוי? בבקשה! קחי חודש ניסיון ותראי אם את מתחברת... ואם לא מספיק - שלמי על חודש!
בדוק ומנוסה המסקנה החכמה ביותר יוצאת מכזו דרך
ולא דרך חסידי-ליטאי בפרוג.
 
הפתיע אותי שיתד הכי נמוך, זה באמת לא מעניין?
אני עניתי מרוה כי על זה אנחנו מנויים ולא על יתד, אבל בהחלט יוצא כאן שיתד לא מספק את הסחורה.

עיתון מהמם פשוט אילו שמנוים לא נמצאים בפרוג כדי למחות
 
ומדוע אשכול ההכפשות הזה?
רוצה לעשות מנוי? בבקשה! קחי חודש ניסיון ותראי אם את מתחברת... ואם לא מספיק - שלמי על חודש!
בדוק ומנוסה המסקנה החכמה ביותר יוצאת מכזו דרך
ולא דרך חסידי-ליטאי בפרוג.
צודקת.
נסחפנו.

לדבר רק על ההיתרונות לעומת חסרונות, ולא על נושאים רגישים יותר.
תודה לכולם על שיתופכם
 
עיתון מהמם פשוט אילו שמנוים לא נמצאים בפרוג כדי למחות
גם.
יתד שלנו מקסים לילדים ולנוער,
ואחרי הכל- הוא בחינם. (למנויי יתד)
סוס שמקבלים במתנה- לא בודקים בשיניו...
 
בלת"ק
הכי יפה מרווה לצמא!!! אין על העיתון הזה!! יש שם הכל! הכל! מקצועי ונעים לקריאה!

זרקור לעומת זאת הוא עיתון ילדים קומפלט. ובמחילה... כל העיתון הזה מכיל רק סיפורים בהמשכים, אז מי שנכנס באמצע החיים שידע שזה בסדר גמור אם הוא לא הבין כלום. (ואני חלילה לא מזלזלת, הוא עיתון מקצועי בהחלט, אבל לא מתאים לכולם...)
יש כל שבוע סיפור קצר לילדים וסיפור קצר לנוער
ויש לפחות שתי כתבות מעניינות בכל גיליון
ויש שני מדורים שהם סדרות אבל כל שבוע עומד בפני עצמו
אמנם זה מוגדר כעיתון לילדים והתוכן לא יעודי למבוגרים כמו במרווה, אבל גם אני בגילי המופלג נהנית מאד לקרוא, אפילו את הסיפורים של הילדים.
מדובר בספרות ילדים איכותית ביותר שהרבה מבוגרים חובבי קריאה נהנים ממנה.
 
לא ממש מסכימה :confused:
יתד שלנו לא התקדם כבר...
מאז שהייתי ילדה, נשאר אותו סגנון.

אנחנו ההינו מנוים על כל העיתונים חלקם החזיקו חודש הכי הרבה שנה ורק יתד מחזיק אצלינו 16 שנה
 
אנחנו ההינו מנוים על כל העיתונים חלקם החזיקו חודש הכי הרבה שנה ורק יתד מחזיק אצלינו 16 שנה
דיברתי על 'יתד שלנו' בלבד!
יתד נאמן בכללי אכן מושקע
ומתאים את עצמו לציבור הקוראים הנאמן...
במיוחד קטיפה שאני ממש אוהבת
אבל ראיתי שפתחו לזה אשכול נפרד ;)
 
לא ממש מסכימה :confused:
יתד שלנו לא התקדם כבר...
מאז שהייתי ילדה, נשאר אותו סגנון.
הלך אחורה התכוונת.
בעבר הרחוק היו שם סיפורים של חיים ולדר, מנוחה פוקס, הרבי מנדל.
בעשור האחרון חוץ מסיפור בהמשכים מעולה של א.קווין אין סיבה לפתוח את העיתון בכלל.
 
אני קוראת את כל העיתונים
ילדים עולה על הכל מכל הבחינות
סיפורים יפים.
בנות!!! כן! כי יש גם בנות בעולם ולא רק בנים!
רמה גבוהה וראש בריא
סיפורים מרתקים ועיתון מושקע מאד.
ואני כבר לא ילדה- ועדיין, אין על ילדים!!!
 
זרקור מקסים, חינוכי, מרתק, ברמה גבוהה
הילדים שלי קוראים ביחד כל אחד מצד אחר
גם בעלי ואני היינו מנויים כילדים וגם סבתא שלי

ליתד שלנו יש כרגע את הסיפור אמל -ילד הסודות שהוא אחד הטובים שיש עכשיו בעיתונות
וכן, הוא בסגנון שהיה גם לפני 15 שנה ולא בטוחה שזה חסרון דווקא
מרווה נהנית ממנו , ישנם סיפורים ברמה ספרותית קצת נמוכה וחומר מועט יחסית לילדים בגלאי יסודי
אבל בגדול עיתון מוצלח מאוד למי שמחפש עיתון אחד לכל המשפחה
ילדים-עיתון מושקע, כתבות ידע טובות מאוד, הסגנון באמת פתוח יותר לרוב בגבול הטעם הטוב (בניגוד לעבר שהיה פתוח יותר)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה