מידע שימושי מה שעזר לנו עם האטופיק...

  • הוסף לסימניות
  • #41
כן, זה טיפ מעולה שלמדתי מד"ר הררי.
קנינו קופסאות פלסטיק ח"פ, רוקנו שתי שפופרות וערבבנו עם מקל עץ.
בכל מקרה שבו מערבבים משחות, מאד חשוב לשמור על הגיינה מקסימלית.

הבפנטן מיועד למצב שהעור מגורה או רק לשימור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
קופצת על האשכול,
לבת שלי יש סבוראה בראש קילופים קשים וגדולים מאד בקרקפת,
ניסינו המון משחות שמפו וכו'
כמובן של מה שעם סטרואידים עוזר פלאים תוך מספר ימים,
ואחרי תקופה חוזר אי אפשר לתת לילדה קטנה סטרואידים כל הזמן.

האם יש מישהו שהתנסה עם זה
המלצות? משהו טבעי?
אשמח לשמוע מנסיון של אנשים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
קופצת על האשכול,
לבת שלי יש סבוראה בראש קילופים קשים וגדולים מאד בקרקפת,
ניסינו המון משחות שמפו וכו'
כמובן של מה שעם סטרואידים עוזר פלאים תוך מספר ימים,
ואחרי תקופה חוזר אי אפשר לתת לילדה קטנה סטרואידים כל הזמן.

האם יש מישהו שהתנסה עם זה
המלצות? משהו טבעי?
אשמח לשמוע מנסיון של אנשים.

רק בקרקפת? תינוקת או ילדה גדולה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
הבפנטן מיועד למצב שהעור מגורה או רק לשימור?
הביפנטן (פלוס) מעביר את הפצעים באופן די מיידי.
משחת פלא.
לשימור אני משתמשת באדרמה או קרמי לחות אחרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
ילדה בת 3 יש לה את זה כבר קרוב לשנתיים.
רק בקרקפת.
בכללי היא מאד רגישה בעור.
אבל בקרקפת זה קטסטרופה.
ואם היא מגרדת בכלל

לי אין נסיון בקילופים גדולים וקשים אבל יש לי איזה רעיון...(הוא לא כזה פוטוגני אז מי שלא בעניין שתדלג...)
תנסי כשהיא חוזרת מזיעה מזיעה להעביר בעדינות רבה מסרק על הקרקפת. לדעתי זה לאט לאט ירד.
או לחילופין - תעשי לה אמבטיה ארוכה עם קצף ומשחקים ובינתיים תעסי לה ותשרי לה את הראש עם שמן תינוקות או משהו אחר שילחלח לה את הקרקפת ואז תנסי עם מסרק בעדינות.

שוב - לא מנסיון של מצב כזה ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
הבפנטן מיועד למצב שהעור מגורה או רק לשימור?
גם וגם.
במצבים שהעור מאד מאד מגורה, חייבים להוסיף גם סטרואידים.
כשהוא מגורה בינוני, אפשר להסתפק בזה.

לגבי שימוש יומיומי - תלוי במצב האטופיק.
יש ילדים שהאטופיק שלהם קל, מספיק להם רק קרם לחות לשימור ופעם ב- הם צריכים גם בפנטנים/סיאקפלאסט, והם עוברים בכיף שנה בלי סטרואידים
יש ילדים שהאטופיק שלהם חי ופעיל ובועט, להם כדאי להשתמש יום יום בבפנטנים, ואז בס"ד הם הרבה פחות צריכים את הסטרואידים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
קופצת על האשכול,
לבת שלי יש סבוראה בראש קילופים קשים וגדולים מאד בקרקפת,
ניסינו המון משחות שמפו וכו'
כמובן של מה שעם סטרואידים עוזר פלאים תוך מספר ימים,
ואחרי תקופה חוזר אי אפשר לתת לילדה קטנה סטרואידים כל הזמן.

האם יש מישהו שהתנסה עם זה
המלצות? משהו טבעי?
אשמח לשמוע מנסיון של אנשים.
יש סוגים של שמפו טיפולי שהם לא סטרואידים, וכדאי לנסות אותם לשימור.
אחרי שמשתמשים בסטרואידים ומפסיקים, ואז העור נקי, זה הזמן להתחיל טיפול משמר.
השמפו הטיפולי של קמדיס ממש מצוין.
יש כאלו שמאד אוהבים גם סבוקאלם ואת השמפו הטיפולי של מוסטלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
יש סוגים של שמפו טיפולי שהם לא סטרואידים, וכדאי לנסות אותם לשימור.
אחרי שמשתמשים בסטרואידים ומפסיקים, ואז העור נקי, זה הזמן להתחיל טיפול משמר.
השמפו הטיפולי של קמדיס ממש מצוין.
יש כאלו שמאד אוהבים גם סבוקאלם ואת השמפו הטיפולי של מוסטלה.

ניסינו כמה סוגי שמפו אבל אבדוק מה שרשמת,
בינתיים השבוע גילינו ששמן קוקוס עושה את העבודה של המשחות ומסיר את הקילופים כמו המשחות עם הסטרואידים.
נראה כמה זמן זה יחזיק עד שהם יחזרו.
התסכול הוא שצריך כל הזמן לטפל בזה
הרופא אמר לנו שעם הגיל זה משתפר
מכירים מישהו שזה השתפר לו עם הגיל?
מכירים משהו שהצליח להתפטר מהדבר הזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
לי אין נסיון בקילופים גדולים וקשים אבל יש לי איזה רעיון...(הוא לא כזה פוטוגני אז מי שלא בעניין שתדלג...)
תנסי כשהיא חוזרת מזיעה מזיעה להעביר בעדינות רבה מסרק על הקרקפת. לדעתי זה לאט לאט ירד.
או לחילופין - תעשי לה אמבטיה ארוכה עם קצף ומשחקים ובינתיים תעסי לה ותשרי לה את הראש עם שמן תינוקות או משהו אחר שילחלח לה את הקרקפת ואז תנסי עם מסרק בעדינות.

שוב - לא מנסיון של מצב כזה ממש.
תודה
זה בדיוק אותו רעיון שעושים עם שמנים שמן זית או שמן קוקוס.
כל הבעיה שזה חוזר כל הזמן
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
לא נכנסת לכל השיח על המשחות וכו'.
רק רציתי לכתוב שחבל,חבל, חבל לסבול ולהתעסק עם משחות.
דבר ראשון!!! זה לנסות את הטיפול בים המלח לפי הוראותיו המדויקות של ד"ר הררי(חשוב מאוד!). עוזר פלאים ומעלים את הבעיה לגמרי .מנסיון עם אחיין שהיה לו אטופיק קשה ועבר פעמיים טיפול של שבועיים בים המלח וכבר אחרי הפעם הראשונה היה שיפור של 90% ואחרי הפעם השניה 100%.וכן בני בן ה-4 שסבל מפסוריאזיס בכל הגוף ולאחר 3 שבועות בים המלח נרפא לגמרי.
כרגע התקופה המומלצת לשהייה בים המלח היא מיד לאחר סוכות.
אנחנו שהינו בערד ונסענו כל יום מהבוקר(8)עד הצהריים(1:30).
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
לא נכנסת לכל השיח על המשחות וכו'.
רק רציתי לכתוב שחבל,חבל, חבל לסבול ולהתעסק עם משחות.
דבר ראשון!!! זה לנסות את הטיפול בים המלח לפי הוראותיו המדויקות של ד"ר הררי(חשוב מאוד!). עוזר פלאים ומעלים את הבעיה לגמרי .מנסיון עם אחיין שהיה לו אטופיק קשה ועבר פעמיים טיפול של שבועיים בים המלח וכבר אחרי הפעם הראשונה היה שיפור של 90% ואחרי הפעם השניה 100%.וכן בני בן ה-4 שסבל מפסוריאזיס בכל הגוף ולאחר 3 שבועות בים המלח נרפא לגמרי.
כרגע התקופה המומלצת לשהייה בים המלח היא מיד לאחר סוכות.
אנחנו שהינו בערד ונסענו כל יום מהבוקר(8)עד הצהריים(1:30).
הטיפול של ים המלח לפי ההוראת המדויקות של ד"ר הררי אכן חשוב ומומלץ ביותר. הוא משולב במשחות. יש לציין שחלק מהמשחות המצוינות כאן באשכול הן המלצות של ד"ר הררי בעצמו :)
ועוד משהו חשוב נורא - אם נוסעים לים המלח ורואים שיפור מדהים וכו' - חשוב חשוב חשוב לא להפסיק טיפול משמר יומיומי בקרם לחות!!!!!
אנחנו שהינו בערד ונסענו כל יום מהבוקר(8)עד הצהריים(1:30).
על זה ד"ר הררי דווקא ממש לא ממליץ.
הוא אומר שאם מגיעים מערד, אפשר באותה מידה להגיע מירושלים.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #56
איך עליתם על זה? אבחון או ניסוי שלכם?
אולי שווה לנסות להוריד מוצרי חלב ולבדוק
כשהיה תינוק אובחן כאטופי
ואז הורדנו קמח לבן, סוכר לבן ומוצרי חלב.
וכמובן סביבה היפו אלרגנית- 100 אחוז כותנה, בלי מרכך כביסה, מזגן.......
וב"ה עבר לגמרי- אפילו בלי קרם לחות.
באזור גיל שנה התחלנו לחשוף אותו לאט לאט- ב"ה עבר מצוין.
אבל בכל פעם שאוכל מדי הרבה מוצרי חלב, מתחילים הקילופים בראש-
אין לי אבחון מסודר מהזה:(
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #57
הטיפול של ים המלח לפי ההוראת המדויקות של ד"ר הררי אכן חשוב ומומלץ ביותר. הוא משולב במשחות. יש לציין שחלק מהמשחות המצוינות כאן באשכול הן המלצות של ד"ר הררי בעצמו :)

על זה ד"ר הררי דווקא ממש לא ממליץ.
הוא אומר שאם מגיעים מערד, אפשר באותה מידה להגיע מירושלים.
לילדים שסובלים מהזיעה וישנים כל הלילה עם מזגן זה גם מומלץ?
מהנסיון העשיר שלך - זה עוזר לכולם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
לילדים שסובלים מהזיעה וישנים כל הלילה עם מזגן זה גם מומלץ?
מהנסיון העשיר שלך - זה עוזר לכולם?
לא עוזר לכולם.
עוזר לחלק.

לכאורה, אם אפשר ומסתדר, בהחלט שווה לנסות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
סתם שאלה
הבחנתי שלהרבה ילדים עם אטופיק
יש צמיחה איטית מאוד בשיער
נתקלתם???
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה