- הוסף לסימניות
- #1
הי,
דרושה המלצה לקורס טיפול בנוער בסיכון (לבנות) ו/או קורס גרפולוגיה (אמיתי, מקיף טיפולי ויסודי),
בעבר שמעתי שקיימת הכשרה לטיפול בנוער בסיכון מטעם הרווחה בבני ברק ועמותות העוסקות בתחום, ושמעתי גם על הכשרה כזו מטעם י.נ.ר.
גם מקום המשלב התנדבות תוכ"ד למידה והדרכה יכול מאוד להתאים.
מאוד מאוד אודה לכל מידע, המלצה והכוונה.
דרושה המלצה לקורס טיפול בנוער בסיכון (לבנות) ו/או קורס גרפולוגיה (אמיתי, מקיף טיפולי ויסודי),
בעבר שמעתי שקיימת הכשרה לטיפול בנוער בסיכון מטעם הרווחה בבני ברק ועמותות העוסקות בתחום, ושמעתי גם על הכשרה כזו מטעם י.נ.ר.
גם מקום המשלב התנדבות תוכ"ד למידה והדרכה יכול מאוד להתאים.
מאוד מאוד אודה לכל מידע, המלצה והכוונה.
נערך לאחרונה ב:
הנושאים החמים