מידע שימושי תערובת להכנת קינוח קפוא

  • הוסף לסימניות
  • #1
קיבלתי מיכל של ליטר להכנת תערובת לקינוח קפוא של השף הלבן.
איזה מתכונים אפשר להכין עם המוצר הזה?
איך משתמשים בזה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כמוני כמוך, אם תמצאי, תעדכני.
זו צרת רבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אולי עכשיו יש משהי שיש לה תשובה לשאלה הנל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
רק אנוכי לא קיבלתי?? מה זה?
מהם הרכיבים... פרוט ווקשה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
שמעתי גם על מישהי שקבלה היא הקציפה עם פודינג ושמה בכוסיות במקפיא כמן גלידה.
רק שימו לב לתאריך שלא עבר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
כל הרמותיות דכאן ;)
יש לכם מתכון טוב ומוכח?

ניסיתי לבדוק באתר של השף הלבן ולא נמצאו תוצאות :(
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #12
אולי עכשיו מישהי תדע?
יעזור לי ביותר
מה אפשר לעשות עם זה?
צריך להקציף?
למה זה שווה- לשמנת מתוקה? למה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני רוצה לנסות להמיר את זה במקום שמנת מתוקה בעוגת גבינה, ילך?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
לא התקבל לי מרקם של שמנת.
הוספתי לזה תותים קפואים טחונים.
זה די מתוק.
יצא ממש חמוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
תודה לכולם
אבל אולי יש למשהו איזה שהוא רעיון אטרקטיבי יותר
מגרה יותר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
חשבתי גם לנסות לערבב עם משהו בדומה למה שכתוב כאן באחד האשכולות על גלידה חלבית כמו בגלידריה.
@hbecker
@shira bira
@java
אולי תוכלו ליעץ לנו משהו מעניין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
חשבתי גם לנסות לערבב עם משהו בדומה למה שכתוב כאן באחד האשכולות על גלידה חלבית כמו בגלידריה.
@hbecker
@shira bira
@java
אולי תוכלו ליעץ לנו משהו מעניין?
פעם ראשונה ששמעתי על המוצר.
איך המרקם שלו?
צריך לדעת לבחור מתכון שיתאים לו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
פעם ראשונה ששמעתי על המוצר.
איך המרקם שלו?
צריך לדעת לבחור מתכון שיתאים לו.
חשבתי גם לנסות לערבב עם משהו בדומה למה שכתוב כאן באחד האשכולות על גלידה חלבית כמו בגלידריה.
@hbecker
@shira bira
@java
אולי תוכלו ליעץ לנו משהו מעניין?

זה נשמע לי כמו סוג של תערובת לפרוזן או מכונת גלידה.
הייתי מתייחסת לזה כמו לאל חלב מרוכז.
מערבבת עם שמנת מוקצפת ונותן טעם ומשגרת למקפיא.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

השנה בערב לביבות אין מוקרמים...!
יש סעודת שף טעימה במיוחד...

כל הסודות נחשפים היום בוובינר חינמי ומרתק,
במיוחד בשבילכם, חברי קהילת פרוג היקרים!


בעוד כשעה ניפגש לערב קולינרי מיוחד
במסגרת וובינר החנוכה השני שלנו.

השנה אנחנו שוברים שגרה:
השף חיים בורנשטיין יראה איך בונים ערב לביבות בשרי
מלא טעמים, מרשים ומפתיע, עם מתכונים וטיפים שאפשר ליישם מיד בבית.

זהו האשכול הרשמי לשאלות, תמיכה וכניסה נוחה לשידור בזום.

האמת, אנחנו מופתעים ונרגשים מכמות הנרשמים.
כבר עברנו את 2,000 איש!
מספר יוצא דופן שמחמם את הלב ורק מדגיש את העוצמה של קהילת פרוג.
נפלא לראות את החיבור והציפייה הגדולה מצד הקהילה, ואנחנו מחכים לפגוש אתכם בלייב.


בשל העומס הצפוי והביקוש הרב,
מומלץ להצטרף כמה דקות לפני השעה 20:00 כדי להבטיח כניסה חלקה.

1765384164054.png

בל"נ נשתף כאן בהמשך הצצות מאחורי הקלעים של ההפקה.
בינתיים, מוזמנים לנחש אילו מתכונים השף יבשל איתנו הערב.


היו מוכנים, אנו מתחילים ממש עוד מעט.


שימו לב לנקודה טכנית חשובה:
כל נרשם קיבל למייל לינק אישי לכניסה לזום.
זהו לינק ייחודי שאינו ניתן להעברה ורק דרכו אפשר להצטרף.
אם לא מצאתם את המייל, מומלץ לבדוק גם בתיקיית קידומי מכירות או דואר זבל.


אם טרם הצטרפתם, זה הזמן לתפוס את המקומות האחרונים!
להרשמה מהירה ←



הוובינר יתחיל בעזרת ה' בשעה 20:00.
נשמח לסייע כאן באשכול במידה ויש שאלות או בעיות התחברות.

מאחלים ערב נעים, חגיגי ומעשיר
צוות פרוג​
השבוע: דרושפינג - החלום ושברו (מה זה בכלל דרושפינג??)

היה לי נסיעה ארוכה, וע"מ ללמוד על כסף ועסקים התארגנתי עם חומר לשמיעה בנושא.
בשלב מסויים התחיל לפעול ברקע הרצאה של בחור צעיר בשם דניאל מדלובסקי (פתוח בנטפרי) שיש לו מחזור של 50 מיליון דולר מדרושפינג, והוא רוצה לספר איך להצליח בזה בענק.
בטח חלק יודעים מה הכוונה דרושפינג וחלק לא, אני הייתי מאלה שלא, וגם אני נוהג להסביר כל דבר במילים הכי פשוטות,
אז הנה ההסבר מהתחלה -
כמו שאפשר לנהל חנות פיזית, שמי שרוצה מגיע, בוחן את הדברים ומחליט מה לקנות,
אפשר לנהל חנות באינטרט, אתה מעלה תמונות של מה שאתה מוכר, ומי שמעוניין סולק אשראי ואתה שולח לו בדואר.
בדרושפינג המהלך הוא כפול, אתה מקבל הזמנה ששילמו עליה עם הכתובת למשלוח וכל הפרטים,
ומיד אחרי שהקונה משלם,
אתה מסתובב עם הכסא מנהלים שלך למחשב השני שבחדר (או עובר כרטיסיה באותו מחשב), רוכש את אותו מוצר בדיוק שהוא הזמין, בעלי אקספרס ברבע מחיר, מזין את האשראי שלך, מוסיף את הכתובת של הלקוח שלך, [והיום יש גם אוטמציות שעושות את זה לבד בזמן שאתה יישן או מטייל...]
הוא שילם 200 ש"ח על המוצר, אתה בלי מאמץ ובלי סיכון שילמת 50 ש"ח, הוא מקבל את המוצר ואתה 150 ש"ח.
[בחנות פיזית כל חודש אתה משלם שכירות ומשלם למוכר, בחנות אינטרנט יש לה סחורה משלה וזה עולה כסף וזמן האחסון, ויש סיכון שלא הכל יימכר וכו', כאן רק הכנסות].
ברגע שהבנתי נכנסתי להלם,
השאלות התרוצצו לי בראש,
דבר ראשון: זה לא גזל?
שני: שאדם מזמין מאתר ישראלי, ופתאום הוא יקבל שקית של עלי אקספרס, הוא לא יבוא לשבור לי את הידיים והרגליים מרוב כעס?
שלישי: למה שיזמין אצלי אם אותו מוצר בדיוק מוכרים בעלי אקספרס ברבע מחיר?
רביעי: על פניו זה נשמע כמו מדפסת כסף, הכנסה ללא סיכון כלל, אפשר לעבוד בזה בכל שעה מכל מקום, איך כולם לא עושים את זה?
החלטתי שאני לומד את העניין, אפילו שאני חלש בטכנולגיה, ואם זה לגיטימי ואמור לעבוד אני מתחיל...
לא שלא פחדתי, הפוך רעדתי מפחד, אבל כבר הבנתי מזמן שאם אני רוצה לעשות כסף עליי לקבל על עצמי, לא להימנע משום דבר בגלל פחד, כי עם פחד לא קונים במכולת.

בדקתי את הסוגיא, אזרתי אומץ ויצאתי לדרך, בימים הקרובים (גם ככה יצא ארוך מידי) אני יספר לכם את התשובות שלי לכל השאלות, ויספר לכם מה יצא מזה.

אשמח לשמוע את דעתכם, על דרושפינג, ואם יש לכם תשובות על השאלות, או שיש לכם שאלות אחרות על זה או כל דבר אחר, יהיה טוב שתגיבו.

זה השאלות שלי כאב כאמור:
דבר ראשון: זה לא גזל?
שני: שאדם מזמין מאתר ישראלי, ופתאום הוא יקבל שקית של עלי אקספרס, הוא לא יבוא לשבור לי את הידיים והרגליים מרוב כעס?
שלישי: למה שיזמין אצלי אם אותו מוצר בדיוק מוכרים בעלי אקספרס ברבע מחיר?
רביעי: על פניו זה נשמע כמו מדפסת כסף, הכנסה ללא סיכון כלל, אפשר לעבוד בזה בכל שעה מכל מקום, איך כולם לא עושים את זה?


לפרק א'

לפרק ב'

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה