התייעצות אז מה את יודעת על "גמבוי"?

  • הוסף לסימניות
  • #41
אל תשכחו שפעם הכול היה יותר יקר ושווה יותר
היום פלמוביל נשבר כמעט מיד
פעם יכולת לקפוץ על זה כמעט וזה החזיק
מוצרי חשמל זה דבר שנהרס ורגיש
בפרט אלה עם כרטים sd וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חשוב להבהיר. אין היום כלל ייצור של nintendo ds lite.
כבר למעלה מ-10 שנים.
כפי הידוע לי, כל החדשים למיניהם - הם מחודשים ומתהדרים באריזות חדשות ומקוריות.
וכל המשקיע בהם, במפורש, שם את כספו על קרן הצבי, מניסיון כואב.

אגב, למרבה הפלא לסבתי יש את הגמבוי הנ"ל, בגירסה המקורית ולא המחודשת, כיון שהוא נרכש לפני כ-15 שנה,
ועשרות נכדים בלי עין הרע, ובלי גוזמה, משחקים בו להנהתם.
ובלא זהירות יתרה, בלשון המעטה.
והוא עדיין חי וקיים, בועט ונושם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #43
אשמח לשאול מי יודע היכן משיגים כרטיס זה לגימבוי משחקי סופר מריו
 

קבצים מצורפים

  • 20191006_164631.jpg
    20191006_164631.jpg
    1.4 MB · צפיות: 52
  • הוסף לסימניות
  • #44
חשוב להבהיר. אין היום כלל ייצור של nintendo ds lite.
כבר למעלה מ-10 שנים.
כפי הידוע לי, כל החדשים למיניהם - הם מחודשים ומתהדרים באריזות חדשות ומקוריות.
וכל המשקיע בהם, במפורש, שם את כספו על קרן הצבי, מניסיון כואב.

אגב, למרבה הפלא לסבתי יש את הגמבוי הנ"ל, בגירסה המקורית ולא המחודשת, כיון שהוא נרכש לפני כ-15 שנה,
ועשרות נכדים בלי עין הרע, ובלי גוזמה, משחקים בו להנהתם.
ובלא זהירות יתרה, בלשון המעטה.
והוא עדיין חי וקיים, בועט ונושם.
תרשה לי לחלוק עליך.
אני מוכר כבר המון זמן (למעלה משנה) ומתקן, ומשום מה אני לא מקבל את הטלפונים שאני אמור לקבל לפי דעתך.
גילוי נאות, אני מתקן את המקוריים ומוכר.
אבל גם לאלה שאצל סבתא שלך יש בעיות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
תרשה לי לחלוק עליך.
אני מוכר כבר המון זמן (למעלה משנה) ומתקן, ומשום מה אני לא מקבל את הטלפונים שאני אמור לקבל לפי דעתך.
גילוי נאות, אני מתקן את המקוריים ומוכר.
אבל גם לאלה שאצל סבתא שלך יש בעיות.

זכותך לחלוק, בשמחה.
אני מציגה את דעתי הקטנה, והבלתי משוחדת, מהנסיון שלי ושל ההורים שלי וכו'...
כל אחד יסיק את מסקנתו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
בקשר לכרטיס , אני מחפשת כרטיס זהה לגמבוי עם משחקי מריו, מה שיש לי לא מוצלח, מחפשת להחליף לקנות, הבנתי שזה לא סיפור יקר
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
דרך אגב קטונתי , חנות שמתקנת, לא תמיד חוזרים מהסיבה הקטנה... שלא רוצים לזרוק עוד כסף לפח
הייתי צריכה להחליף מכונה יחסית במצב טוב, רק צריך לבדוק זה, ולהחליף גומי, ורק קנינו חדש, כי כל התיקונים כולל להביא בעל מלאכה , לפי ההמלצה היה עדיף לקנות חדש,
יתכן ששוה לבוא לתקן אצלכם האם יש מחיר מיוחד למי שיבוא דרך פרוג???
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
דרך אגב קטונתי , חנות שמתקנת, לא תמיד חוזרים מהסיבה הקטנה... שלא רוצים לזרוק עוד כסף לפח
הייתי צריכה להחליף מכונה יחסית במצב טוב, רק צריך לבדוק זה, ולהחליף גומי, ורק קנינו חדש, כי כל התיקונים כולל להביא בעל מלאכה , לפי ההמלצה היה עדיף לקנות חדש,
יתכן ששוה לבוא לתקן אצלכם האם יש מחיר מיוחד למי שיבוא דרך פרוג???
ראשית, יש לי מחיר מיוחד תמיד.
שנית, אני נותן אחריות למוצרים שלי ככה שאמורים לחזור אלי.
שלישית, לא באתי לשווק את עצמי, בוודאי לא בצורה כזאת מכוערת, אני מרגיש לרגע משווק של פורוואר.
היו פה שאלות עיניניות.
וכמבין גדול בנושא מכמה סיבות שאחת מהם זה הנתונים שאני שומע מקליינטים שבאים לקנות אצלי, אז בודאי יש לי מה להחכים, את מי שרוצה כמובן.
אגב, להרבה שמגיעים לתקן אני מציע לקנות, כי באמת זה לא שווה את התיקון והמחיר של המכשיר הוא בדיחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
בקשר לכרטיס , אני מחפשת כרטיס זהה לגמבוי עם משחקי מריו, מה שיש לי לא מוצלח, מחפשת להחליף לקנות, הבנתי שזה לא סיפור יקר
תחפשו באתרים כמו איביי זה דבר קשה להשגה (בלי שום קשר למחיר) כיון שאלה כרטיסים ישנים מאוד בדרך כלל מוכרים אותם בערמות וקשה לאתר משחק מסויים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
לפחות יודעים שיש כאן משהוא אמין דרך אגב חב' פרואוור היא חברה מצוינת!!!
ואנשים בדר" כ חוזרים לקנות מוצרים, לא שאני משווקת שלהם, רק ששמעתי מחברות ממליצות
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
ועוד משהו כדאי להמליץ אחרי 2 פעמים לדעתי לקנות חדש ואם זה גמבוי פשוט להציע להם לקנות משהו טוב עם אחריות מורחבת
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
מחפשת בנ״א שמתמצא במשחקים של נינטינדו
ויוכל להתקין לי/ להדריך אותי איךלהתקין את סופר מריו לנד הישן על ניטנדט dsi
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
ראשית, יש לי מחיר מיוחד תמיד.
שנית, אני נותן אחריות למוצרים שלי ככה שאמורים לחזור אלי.
שלישית, לא באתי לשווק את עצמי, בוודאי לא בצורה כזאת מכוערת, אני מרגיש לרגע משווק של פורוואר.
היו פה שאלות עיניניות.
וכמבין גדול בנושא מכמה סיבות שאחת מהם זה הנתונים שאני שומע מקליינטים שבאים לקנות אצלי, אז בודאי יש לי מה להחכים, את מי שרוצה כמובן.
אגב, להרבה שמגיעים לתקן אני מציע לקנות, כי באמת זה לא שווה את התיקון והמחיר של המכשיר הוא בדיחה.
איך אפשר ליצור קשר איתך ? אין לי אפשרות לשלוח הודעות בפרטי
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
שאלת תם.
אין לנינטנדו דגמים יותר מעודכנים? קונסולות משחק עכשוויות שלא צריכות מסך שלושת אלפים אינץ׳?
למה ההתעקשות לקנות מוצר שייצורו הופסק לפני עשור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
איך אפשר ליצור קשר איתך ? אין לי אפשרות לשלוח הודעות בפרטי
אני גם מחפש רעיון בלי להשאיר כאן פרטים
שאלת תם.
אין לנינטנדו דגמים יותר מעודכנים? קונסולות משחק עכשוויות שלא צריכות מסך שלושת אלפים אינץ׳?
למה ההתעקשות לקנות מוצר שייצורו הופסק לפני עשור?
מטבע הדברים ככל שהמשחקים מתקדמים אתה נצרך לסינון יותר כבד.
לדוגמה הds lite הפופולרי נוצר לפני 15 שנה באותה התקופה האינטרנט לא היה נפוץ לכן הוא ללא אינטרנט.
הdsi שנוצר אחריו היה מתקדם יותר ויש בו אינטרנט! אמנם ללא דפדפן אבל אינטרנט!
בשניהם המשחקים היו אותם משחקים עם אותה גרפיקה, שיש לומר שישנם משחקים שלא יכולים להכנס לבית יהודי!!!
לאחר מכן נוצר 2ds/3ds שהם ברמה אחרת עם גרפיקה חזקה והמשחקים נצרכים צינזור כפול ומכופל שלא נדבר על הדפדפן ששמו בפנים לכן הds lite הוא הכשר ביותר לאחריו ישנם כאלה שהצליחו להכשיר את ה2ds/3ds את הdsi לא ידוע לי שהצליחו להכשיר ברמת תוכנה אלא ברמת חומרה. (לקרוע את האנטנה) יש מבין?
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
אני גם מחפש רעיון בלי להשאיר כאן פרטים

מטבע הדברים ככל שהמשחקים מתקדמים אתה נצרך לסינון יותר כבד.
לדוגמה הds lite הפופולרי נוצר לפני 15 שנה באותה התקופה האינטרנט לא היה נפוץ לכן הוא ללא אינטרנט.
הdsi שנוצר אחריו היה מתקדם יותר ויש בו אינטרנט! אמנם ללא דפדפן אבל אינטרנט!
בשניהם המשחקים היו אותם משחקים עם אותה גרפיקה, שיש לומר שישנם משחקים שלא יכולים להכנס לבית יהודי!!!
לאחר מכן נוצר 2ds/3ds שהם ברמה אחרת עם גרפיקה חזקה והמשחקים נצרכים צינזור כפול ומכופל שלא נדבר על הדפדפן ששמו בפנים לכן הds lite הוא הכשר ביותר לאחריו ישנם כאלה שהצליחו להכשיר את ה2ds/3ds את הdsi לא ידוע לי שהצליחו להכשיר ברמת תוכנה אלא ברמת חומרה. (לקרוע את האנטנה) יש מבין?
תודה רבה.
היום יש להם את הסוויץ׳, לא?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה