דרוש מידע צהרונים צהרונים צהרונים

  • הוסף לסימניות
  • #1
קראתי עכשיו באחד השרשורים פה שמסתמנת פשרה.וההורים יוסיפו עוד 50 שח בחודש
למישהו יש מקור לענין?
האם תסכימו לזה?
אני פשוט מרגישה שאני הולכת להשתגע
כולם נראים אדישים
ואני לא יכולה לחזור לעבודה ככה!!!!!!!
ולא, אני לא מוכנה להוסיף שקל!!! זו זכאות שמגיעה לנו
כל הקטע של הפשרה נשמע ממש רע ומריח מסריח
אם יש מייל שנוכל להציף אשמח אם מישהו יצרף
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
כאילו שצהרונים זה דבר של מלכתחילה....
גם ככה הורים לא ששים לשלוח ת'ילדים עד 4 לגן,
אז עוד לשלם על זה יותר????
כל הקטע של הפשרה נשמע ממש רע ומריח מסריח
על איזה פשרה מדובר?
והכי חשוב- קודם שיתחילו הצהרונים!!!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
קראתי עכשיו באחד השרשורים פה שמסתמנת פשרה.וההורים יוסיפו עוד 50 שח בחודש
למישהו יש מקור לענין?
האם תסכימו לזה?
אני פשוט מרגישה שאני הולכת להשתגע
כולם נראים אדישים
ואני לא יכולה לחזור לעבודה ככה!!!!!!!
ולא, אני לא מוכנה להוסיף שקל!!! זו זכאות שמגיעה לנו
כל הקטע של הפשרה נשמע ממש רע ומריח מסריח
אם יש מייל שנוכל להציף אשמח אם מישהו יצרף
מקור????מוסמך???
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
כאילו שצהרונים זה דבר של מלכתחילה....
גם ככה הורים לא ששים לשלוח ת'ילדים עד 4 לגן,
אז עוד לשלם על זה יותר????

על איזה פשרה מדובר?
והכי חשוב- קודם שיתחילו הצהרונים!!!!!!!
לא!!
לא שיתחילו על חשבון ההורים
לא שיתחיל עם תוספת כסף על חשבון ההורים ועוד במצב הזה! פשוט בושה וחרפה
הציעו לי צהרון פרטי בתשלום גבוהה בשבילי ואני ממש לא מוכנה!!!
אני לא אתן לגיטימציה לזה!
תבינו, אנחנו זכאים לצהרון פעיל .פעיל!!
ב500 לשנה
שקל לא יותר.נקודה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
כאילו שצהרונים זה דבר של מלכתחילה....
גם ככה הורים לא ששים לשלוח ת'ילדים עד 4 לגן,
אז עוד לשלם על זה יותר????
צהרונים זה לכתחילה שבלכתחילה אצלי
אני ששה לשלוח ילדים עד 4
מאשר שיסתובבו בבית חסרי מטרה
ויאכלו מנה חמה של אוסם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
צהרונים זה לכתחילה שבלכתחילה אצלי
אני ששה לשלוח ילדים עד 4
מאשר שיסתובבו בבית חסרי מטרה
ויאכלו מנה חמה של אוסם.
אם זה המצב אז נכון! יש בזה משהו...
אני מסתובבת בצהרונים, ולפעמים רואה ילדים שחוץ מאת הבית לא צריכים כלום!!
ממליצה- קחו אותם פעם בשבועיים מוקדם! אם אתם בבית כמובן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אם זה המצב אז נכון! יש בזה משהו...
אני מסתובבת בצהרונים, ולפעמים רואה ילדים שחוץ מאת הבית לא צריכים כלום!!
ממליצה- קחו אותם פעם בשבועיים מוקדם! אם אתם בבית כמובן...
מי שבבית לא שולח לצהרון בדרך כלל
חוץ מכמה אנשים מעניינים שנמצאים בבית ובכל זאת שולחים
מי שבאמת עובד - צריך באמת ובתמים סידור לילדים
אצלינו למשל בעלי לומד מחוץ לעיר אני עובדת עד 4
וכל דקה של עיכוב זה גזל אמיתי וביטול תורה!
מה גם שאת הגבייה הם לא עיכבו אפילו בדקה, חלילה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מסכ
מי שבבית לא שולח לצהרון בדרך כלל
חוץ מכמה אנשים מעניינים שנמצאים בבית ובכל זאת שולחים
מי שבאמת עובד - צריך באמת ובתמים סידור לילדים
אצלינו למשל בעלי לומד מחוץ לעיר אני עובדת עד 4
וכל דקה של עיכוב זה גזל אמיתי וביטול תורה!
מה גם שאת הגבייה הם לא עיכבו אפילו בדקה, חלילה!!
מסכימה עם כל מילה חוץ מהעניין של ההורים לא עובדים,
משום מה באזור שלי ההורים ההמריקאים לא עובדים בכלל וכללל ילדיהם בצהרון,
זה כנראה עניין מנטלי יותר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
3.11.2020 19:40

הצהרונים ישובו לפעילות תקינה: לאחר דיונים הגיע השר יצחק כהן להסכמות עם אגף תקציבים באוצר על תקצוב הסייעות בצהרונים. בכך תסתיים הסאגה שהפסיקה את פעילות הצהרונים.

כל רגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
3.11.2020 19:40

הצהרונים ישובו לפעילות תקינה: לאחר דיונים הגיע השר יצחק כהן להסכמות עם אגף תקציבים באוצר על תקצוב הסייעות בצהרונים. בכך תסתיים הסאגה שהפסיקה את פעילות הצהרונים.

כל רגע
זה עדכון מהיום???
או שזה כותרת ישנה שבסוף לא מומשה????
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
זה עידכון טרי מעכשיו
מבזקים כל רגע
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
מישהו יודע מתי יתחילו הצהרונים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני ממש מתקשה להבין את המדינה-
תקציב למעונות-קוצץ
והורים עובדים נאלצים לשלם תוספת מכובדת ביותר בכל חודש
תקציב לצהרון - נזכרו פתאום שאין

אני שוקלת להפסיק לעבוד ולחיות על המענקים של הקורונה לעצמאים.
איך אפשר לעבוד ככה?
איך אפשר לצפות מהורים שיחזרו לשגרת עבודה נורמלית?

וזה בלי הקטע ההזוי שחנויות סגורות עם תחילת החורף
ואנחנו נאלצים לקנות באתרים בחו"ל,
כדי שהילדים לא ידשדשו בשלוליות עם סנדלים
ואח"כ יתלוננו שלא קונים מתוצרת מקומית
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אני ממש מתקשה להבין את המדינה-
דווקא אני ממש לא מתקשה,
לאחד החכי"ם/ר"מ/ר"מ חליפי
יש ילדים במעון/צהרון????
הם צריכים להלביש מישהו לחורף?
אם היה להם זה היה נראה אחרת....
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
כנראה המנהלים של 'רמת דוד' לא קוראים חדשות בכל רגע,
גם אצלינו עדיין לא נפתח
כנראה שהידיעה מכל רגע לא נכונה
זה היה נשמע חלומי מדי!!!
אווווווווווףףףףףףףףף
מקווה ששום הורה לא יתן יד במידה ויבקשו העלאת שכר צהרונים
אני מבינה שהויכוח על כסף , ההורים בעיצומו של המשבר הזה ממש לא הכתובת
מקווה שיהיה מובן
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני התקשרתי לרמת דוד ואמרו שלגבי מוסד הילדים של הבן שלי אין להם צפי.
יכול להיות שלמוסדות אחרים יש צפי
אולי תנסו לברר מולם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה