דרוש מידע טיפים לחנייה.... בבקשה!!!

  • הוסף לסימניות
  • #21
נראה לי שבישראל 2020+ התקדמנו מתפיסת העולם הזאת... :confused:
אבל זכותך לחשוב כך....
אם כבר ללכת בצורה שובניסטית,
יותר נכון לומר,
נשים לא מתקשות בחניה,
הם פשוט לא יודעות לנהוג...
יש נהגות טובות ונהגים גרועים,
הכל תלוי במיומנות וברוגע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
מורה גרוע או חאפר...
מראות זה הדרך להבין בדיוק בין מה אתה נכנס
המולטימדיה אולי עוזרת לגבי המדרכה א כמה העמוד מאחורי קרוב....
בלי קריאת מראות טובה א"א לנהוג בכלל לא רק בחניות
אכן לא הייתי מגדירה את המורה שלי כתותח... המטרה שלו להעביר טסט. וזהו. (זה מאד בולט)
אני מרגישה כן די שולטת ומקפידה להסתכל הרבה במראות אבל זה מגיע יותר מעצמי מאשר מהמורה...

ואל תגידו לי לעבור מורה כי אני כבר מריחה את הטסט.... :eek:
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
אכן לא הייתי מגדירה את המורה שלי כתותח... המטרה שלו להעביר טסט. וזהו. (זה מאד בולט)
אני מרגישה כן די שולטת ומקפידה להסתכל הרבה במראות אבל זה מגיע יותר מעצמי מאשר מהמורה...

ואל תגידו לי לעבור מורה כי אני כבר מריחה את הטסט.... :eek:

אני עצמי דברים שלא מדגישים לי ואני חושב שצריך אני מבקש בשיעור לעמוד עליהם.
בקשה מהמורה כמו "רוצה להבין איך אני נכנס לחנייה דרך המראות לא במולטימדיה" יכולה להיות מאד נכונה
לעבור מורה אני לא מתחייחס כי זה נושא מורכב ואני לא יודע בכלל מה לומר יש כל כך הרבה צדדים
התהליך הזה הוא מייגע מעייף ומרגיז לעיתים.
אבל בסוף זה משחק בחיי אדם.
מקווה שבסוף נגיע לכרטיס מפלסטיק עם לוגו של מדינת ישראל וזה לא יהיה תעודת זהות אלא רשיון נהיגה.
:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אם כבר ללכת בצורה שובניסטית,
יותר נכון לומר,
נשים לא מתקשות בחניה,
הם פשוט לא יודעות לנהוג...
יש נהגות טובות ונהגים גרועים,
הכל תלוי במיומנות וברוגע.
על זה נאמר שרק נשים יכולות לעשות כמה דברים ביחד, גם לנהוג, גם לדבר בטלפון וגם להיכנס בעץ.......

אבל ברצינות, יש כאלה גם עם הרבה מאוד נסיון של נהיגה, כשמגיעים לחנייה, הם מסתבכים.
לדעתי, קודם כל, לדאוג שהמראות ממוקמות נכון, זה אומר שיראו קצת גם את המדרכה (וזה מיקום שונה מאשר אם מתייחסים לנהיגה בלבד), צריך גם להבין מה רואים במראה (ולכן נראה לי שחניית ניצב זה הכי פשוט, כי רואים במראה כמה אני קרוב/רחוק מרכב אחר) והכי חשוב להיות רגועים כשעושים חנייה ולא קורה כלום אם נתקעים במדרכה, מקסימום מתקנים. הבעיה היא אם נתקעים ברכב מקדימה או מאחורה...
אני למדתי כמו מה שאמרו כאן למעלה, לעצור במקביל לרכב שחונה במרחק של כמטר, לסובב סיבוב אחד לכיוון החנייה, ליסוע לאט עד שרואים במראה את אבן השפה של המדרכה, לסובב את כל ההגה לצד השני וליסוע עד שמתיישרים.
בהצלחה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
אני למדתי כמו מה שאמרו כאן למעלה, לעצור במקביל לרכב שחונה במרחק של כמטר, לסובב סיבוב אחד לכיוון החנייה, ליסוע לאט עד שרואים במראה את אבן השפה של המדרכה, לסובב את כל ההגה לצד השני וליסוע עד שמתיישרים.
מה כוונה סיבוב אחד לכיוון החניה? את כל ההגה עד הסוף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
על זה נאמר שרק נשים יכולות לעשות כמה דברים ביחד, גם לנהוג, גם לדבר בטלפון וגם להיכנס בעץ.......

אבל ברצינות, יש כאלה גם עם הרבה מאוד נסיון של נהיגה, כשמגיעים לחנייה, הם מסתבכים.
לדעתי, קודם כל, לדאוג שהמראות ממוקמות נכון, זה אומר שיראו קצת גם את המדרכה (וזה מיקום שונה מאשר אם מתייחסים לנהיגה בלבד), צריך גם להבין מה רואים במראה (ולכן נראה לי שחניית ניצב זה הכי פשוט, כי רואים במראה כמה אני קרוב/רחוק מרכב אחר) והכי חשוב להיות רגועים כשעושים חנייה ולא קורה כלום אם נתקעים במדרכה, מקסימום מתקנים. הבעיה היא אם נתקעים ברכב מקדימה או מאחורה...
אני למדתי כמו מה שאמרו כאן למעלה, לעצור במקביל לרכב שחונה במרחק של כמטר, לסובב סיבוב אחד לכיוון החנייה, ליסוע לאט עד שרואים במראה את אבן השפה של המדרכה, לסובב את כל ההגה לצד השני וליסוע עד שמתיישרים.
בהצלחה.
אותי לימדו (אני באמצע) לעצור במקביל לרכב מרחק מטר ממנו, ליסוע אחורה ברוורס עד שכחצי מהאוטו שלי יהיה בולט ואז לסובב את כל ההגה לכיוון החניה וליסוע לאט עד שרואים במערכת מולטימדיה ובמראה את המדרכה ולאחר מכן לסובב את כל ההגה לצד השני ולהתיישר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
אבל "הקדימה" שלי לא יכנס באוטו לפני - כשאני מחזירה את ההגה?...
את פשוט נוסעת אחורה תוך כדי וזה מרחיק אותך מהרכב הקדמי.

ניסיתי לצייר לך-
(נגיד שאת הרכב האדום, ומנסה לחנות בין הכתום לירוק)
חניה.JPG
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
הכי פשוט בשבילי זה חניה!
1.אני מחפש חניה,
2.נעמד במקביל לרכב החונה
3.במקביל מסתכל ימינה ושמאלה
4.עד שמוצא מישהו שמוכן לעזור לי
5.מתחלף איתו
6.הוא עושה לי את החניה
7.אני מודה לו מאוד
8. זהו! פשוט וקל!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
יש בזה שיטות או שהמורה שלי מלמד אותי שונה מכולם?
לא דיבר איתי בכלל על כמות הסיבובים בהגה
אז תיצמדי למה שהמורה שלך לימד אותך. כרגע לעניות דעתי זה סתם יבלבל אותך. הרי הזמנים שיש לך לתרגל זה בשיעורים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
הכי פשוט בשבילי זה חניה!
1.אני מחפש חניה,
2.נעמד במקביל לרכב החונה
3.במקביל מסתכל ימינה ושמאלה
4.עד שמוצא מישהו שמוכן לעזור לי
5.מתחלף איתו
6.הוא עושה לי את החניה
7.אני מודה לו מאוד
8. זהו! פשוט וקל!!!!
לא הייתי קוראת לזה פשוט וקל.... :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
אני חושב שמה שהרבה מתקשים זה בגלל שמלמדים לעשות חנייה מדויקת אם המראות ואז אם זה עלייה או ירידה או שאים שפה מסודרת לכביש או שהיא מטושטשת וכדו' מאוד מתקשים כי אין את הדיוק וגם אם יש לא תמיד מצליחים לקלוע בול ואז מרגישים את האחורה של הרכב נוגע במדרכה ומסתבכים וזה לא אמור להיות ככה כי אפשר בשניה לעשות תיקון חניה שזה אומר שאם פתאום מרגישים שנוגעים במדרכה לפני הזמן מיישרים את ההגה בזמן שהאוטו כבר באלכסון נוהגים קדימה איזה מטר ואז שוב פעם שוברים את ההגה שמאלה ברוורס והופס אתם בפנים למרות שהיה טעות
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
בשביל לבצע נכון חניה צריך גם להיות רגילים לרכב, לגודל ולהיקף שלו.
ולכל הנהגים החדשים שנוסעים רק עם רכבים שאולים ושכורים, ומסתבכים בחניות - ברגע שיהיה לכם רכב קבוע משלכם, תוך כמה ימים תעשו חניות בלי בעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
כדאי פשוט להתאמן על זה
להתחיל בעיר סולידית כזו...
להמשיך בשלבים היותר קשים בבני ברק או תל אביב.

כשלחוצים בזמן ורוצים כבר להגיע ליעד, הלחץ משבש את החשיבה ומסבך עוד יותר את העניינים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
בשביל לבצע נכון חניה צריך גם להיות רגילים לרכב, לגודל ולהיקף שלו.
ולכל הנהגים החדשים שנוסעים רק עם רכבים שאולים ושכורים, ומסתבכים בחניות - ברגע שיהיה לכם רכב קבוע משלכם, תוך כמה ימים תעשו חניות בלי בעיה.
לא בהכרח. לחבר שלי יש את אותו רכב כ 12 שנה ועדיין הוא מתקשה בחניות, ל רות שהוא נוהג מצויין.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה