בקשה דרוש אורגן יד שניה במצב מצויין בתקציב של עד 4000 ש"ח

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע על אורגן מומלץ לאברך שמנגן לעצמו וכן באירועים ביתיים משפחתיים (לא עוסק בזה) חשוב שיהיה ממשק נוח ופרקטי וכן שיהיה סאונד טוב ביציאה להגברה ביתית.
אשמח לשמוע פרטים בטלפון 0556790535
תודה רבה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
את יכולה לקנות במחיר הזה יד ראשונה
יש מוזיק טון (משפחת פרקוביץ) מבני ברק
במחירים מצויינים ממש
עם שירות ואחריות
יש לה אורגנים מצויינים של קורג בתקציב
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יש לכם את המספר שלהם?
באיזה מקום בני ברק הם נמצאים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
הייתי ממליץ להוסיף משהו כמו 350 ש"ח ולקנות קורג 700,
אורגן שעונה על כל הדרישות שלכם, ועוד יותר מזה...
אם אתם קונים תקנו במיוזי בית שמש (משלוחים בחינם)
אני מתעסק המון בכלי נגינה ומנסיוני הוא מוכר הכי זול,
ויש לו סט מקצבים הכי מקצועי ויפה שיש בשוק (יותר מהחומר של מוזיקטון ב"ב, מנסיון.)
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
אם אתם קונים תקנו במיוזי בית שמש (משלוחים בחינם)
אני מתעסק המון בכלי נגינה ומנסיוני הוא מוכר הכי זול,
ויש לו סט מקצבים הכי מקצועי ויפה שיש בשוק (יותר מהחומר של מוזיקטון ב"ב, מנסיון.)
יותר זול גם מסמט ?
המקצבים שיש לו זה יותר טוב מסמט ?
יש לו גם דגימות סאונד טובים ?
יש לו אתר ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
הייתי ממליץ להוסיף משהו כמו 350 ש"ח ולקנות קורג 700,
אורגן שעונה על כל הדרישות שלכם, ועוד יותר מזה...
אם אתם קונים תקנו במיוזי בית שמש (משלוחים בחינם)
אני מתעסק המון בכלי נגינה ומנסיוני הוא מוכר הכי זול,
ויש לו סט מקצבים הכי מקצועי ויפה שיש בשוק (יותר מהחומר של מוזיקטון ב"ב, מנסיון.)
מה המספרשלהם?
זה כולל מקצבים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
לא שמעתי את החומר של סמט. ואני לא יודע כמה סמט רוצים על האורגן
אני רק יודע שהיות והוא לא מחזיק חנות (יש לו מחסן) - הוא לוקח מחירים זולים. בד"כ כמו הזולים בארץ (המידע מזאפ...)
לגבי החומר- נראה לי שזה החומרים המשובחים של ברקו מארה"ב לפני כמה שנים
והם כוללים גם דגימות של גיטרה חשמלית מאוד יפה, קלרינט מאוד יפה, כינרונות ועוד

עיקר הכיף בחומר שלו שזה סט מאוד מסודר דאנס פריילעך סעודה הורה.
הכל מסודר ומתויק והכל בבאלנס אחיד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
זה כולל מקצבים
יש לי רק את מס' הטלפון הפרטי שלו
אוכל להעביר לכם אותו במייל
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני לא יודע על אתר
הוא כותב במודעה 'משלוחים חינם'. אין לי מושג אם יש לזה הגבלה או לא,
אם זה ממש רלוונטי עבורך, אברר לך
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני לא יודע על אתר
הוא כותב במודעה 'משלוחים חינם'. אין לי מושג אם יש לזה הגבלה או לא,
אם זה ממש רלוונטי עבורך, אברר לך
אפשר לראות את המודעה ?
זה מי שמפרסם על שיטת לימוד מג'יקל לימוד ללא תווים ?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
זה כולל מקצבים
יש לי רק את מס' הטלפון הפרטי שלו
אוכל להעביר לכם אותו במייל
זה המספר של החנות ?

אני מחפש את הטלפון של חנות/עסק בשם "מיוזי" שנמצאת בביתר עלית
מישהו מכיר, יודע, אשמח אם יתן לי פרטים
תודה רבה
זה לא בביתר - זה בבית שמש
0775363077
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כנראה שכן, באמת שאני לא יודע... אני מכיר את הבן אדם באופן אישי, לא מהעיתון...
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
קופץ על האשכול...

יש לי PA600 עם סט מצוין, שמור כמו חדש באופן נדיר, [לא יצא מהבית אף פעם, אני פותח אותו בערך פעם בשבועיים - מנגן קצת - וסוגר חזרה, ומעולם הווליום לא עבר את ה75 אחוז, גם הורדתי בהגדרות 10 אחוז בס, כדי לשמור על הרמקולים], וכולל נרתיק של גייטור מקורי.

בכמה כסף יש לי סיכוי למכור אותו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
כנראה שכן, באמת שאני לא יודע... אני מכיר את הבן אדם באופן אישי, לא מהעיתון...
אז יכול להיות שהוא לא רוצה שיתנו את המספר שלו האישי
הוא אדם אמין ?
תשאל אותו אם זה המספר שלו להזמנות
אגב, יש לו תצוגה של אורגנים פתוחים במקום ? אפשר לבוא ולהתרשם בעצמי ?
מה הכתובת שלו למתי שאני אחליט לנסוע אליו
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
קופץ על האשכול...

יש לי PA600 עם סט מצוין, שמור כמו חדש באופן נדיר, [לא יצא מהבית אף פעם, אני פותח אותו בערך פעם בשבועיים - מנגן קצת - וסוגר חזרה, ומעולם הווליום לא עבר את ה75 אחוז, גם הורדתי בהגדרות 10 אחוז בס, כדי לשמור על הרמקולים], וכולל נרתיק של גייטור מקורי.

בכמה כסף יש לי סיכוי למכור אותו?

יש לי משהו שרוצה לקנות, תן סימן ליצירת קשר...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה