דרוש מידע עגלת יויו ניובורן החדש

  • הוסף לסימניות
  • #61
אשמח מאוד להבין למה אתן בוחרות לקנות עגלת יויו רעועה וקלילה לתינוק ניו בורן במקום עגלה אמיתית עם אמבטיה יציבה כמו בוגבו קמיליון וכו'?

שואלת באמת, וממש אשמח לשמוע תשובות מנסיון.
תודה
כי בוגבו קמליון זה כרכרה כבדדדדדדדההההההה ומה לעשות שלאמא חשוב גם משקל? חוץ מזה אני קונה עגלה שתיהיה לי שימושית לשנתיים ולא ל3 חודשים כמו הקמליון שהטיולון שלה לא רלוונטי בכללל
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
עזבו קמיליון,
הבוגבו בי היא קלה וקומפקטית,
ולא הרבה יותר יקרה מהיויו 2 ניובורן.
לא עדיף?
אשמח לשמוע תשובה מניסיון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
עזבו קמיליון,
הבוגבו בי היא קלה וקומפקטית,
ולא הרבה יותר יקרה מהיויו 2 ניובורן.
לא עדיף?
אשמח לשמוע תשובה מניסיון.
גם אני בהתלבטות קשה
מה שאני יכולה לומר שהרבה נשים מעדיפות אחרי הבוגבו טיולון יויו ולא את הטיולון של העגלה
אין לי מושג למה עוד לא התנסיתי בקניית עגלה והשלכותיה...
אבל זה מה ששמעתי ועשה לי מאוד לחשוב על היויו ברצינות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
גם אני בהתלבטות קשה
מה שאני יכולה לומר שהרבה נשים מעדיפות אחרי הבוגבו טיולון יויו ולא את הטיולון של העגלה
אין לי מושג למה עוד לא התנסיתי בקניית עגלה והשלכותיה...
אבל זה מה ששמעתי ועשה לי מאוד לחשוב על היויו ברצינות.
אם משתמשים באותה עגלה לאותו ילד עד גיל שלוש בערך זה די שוחק אותה...
לכן אני הייתי מעדיפה לקנות את הבוגבו בי ואח"כ טיולון כדי לא לשחוק את העגלה היקרה והשווה....
מקסימום את הטיולון להחליף יותר פעמים...
וחוצמיזה שבעז"ה יכולים להגיע עוד ילדים ואז סתם ככה את צריכה את העגלה לתינוק החדש וטיולון אחר לאחיו הגדול....
זה מחשבתי בענין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אם משתמשים באותה עגלה לאותו ילד עד גיל שלוש בערך זה די שוחק אותה...
לכן אני הייתי מעדיפה לקנות את הבוגבו בי ואח"כ טיולון כדי לא לשחוק את העגלה היקרה והשווה....
מקסימום את הטיולון להחליף יותר פעמים...
וחוצמיזה שבעז"ה יכולים להגיע עוד ילדים ואז סתם ככה את צריכה את העגלה לתינוק החדש וטיולון אחר לאחיו הגדול....
זה מחשבתי בענין.
מעניין מה שאת אומרת.
מה לגבי שעוד מעט היא כבר לא תהיה השיא , (בכל זאת היא כבר כמה שנים טובות בשוק.)
בשביל הילדים הבאים בעזרת ה צריך לקחת בחשבון או לא?
אשמח לשמוע
והחלפת טיולונים גכ לא זולה במיוחד...
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
מעניין מה שאת אומרת.
מה לגבי שעוד מעט היא כבר לא תהיה השיא , (בכל זאת היא כבר כמה שנים טובות בשוק.)
בשביל הילדים הבאים בעזרת ה צריך לקחת בחשבון או לא?
אשמח לשמוע
והחלפת טיולונים גכ לא זולה במיוחד...
אם מאפשר לך לקנות עגלה בהתאם למה שבשיא ומה שמתחדש אז ברור שלא תיקחי את זה בחשבון
אבל בדר"כ קונים עגלה לכמה ילדים בעז"ה ולכן עדיף לשחוק טיולון שעדיין הוא יותר זול ולשים בו ילד כבד מאשר להכביד על עגלה יותר יקרה.
וברור שמתמשים גם בטיולון של העגלה אבל לא עד גיל כ"כ גדול.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
עזבו קמיליון,
הבוגבו בי היא קלה וקומפקטית,
ולא הרבה יותר יקרה מהיויו 2 ניובורן.
לא עדיף?
אשמח לשמוע תשובה מניסיון.
מניסיון של גם וגם אין על היויו!!!
הבוגבו לעומת יויו ממש כבדה ומסורבלת, ביויו פתחתי את העינים, ירדתי מדרגות בקלילות בלי לחשוב 10 פעמים
גם האפשרות של להרים את העגלה בידיים היתה לי חשובה
היויו נוסעתתתתתת היא פשוט מהממת
אני ממליצה לכל מי ששואל לבחור בה ולא בבוגבו בי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
אין על יויו בעולם.
לא יכולה להשתמש בעגלה אחרת .
אני בני ברקית ובעיר העמוסה הזו זה הכי זורם כייפי נוסע מחליק פשוט מושלם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
נראה לי ששם הרבה יותר זול לקנות גם אחרי משלוח ומס
האם את יודעת אם באתר הזה אפשר לקנות רק את הטיולון ללא האמבטיה?
וכמה זה מכס לישראל?


זה נראה עולה 1300 שח בערך. הגיוני? כמובן ללא משלוח ומס
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
  • הוסף לסימניות
  • #75
שואלת את מי שקנתה את האמבטיה החדשה:
בכמה היא גדולה יותר מערכת הניו בורן?
האם זה מתאים לתינוק שנולד גדול (4 ק"ג +-)?
תודה לכל העונות
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
שואלת את מי שקנתה את האמבטיה החדשה של יויו:
האם משהי הצליחה לפרק אותה בשביל לכבס? לפחות את הכיסוי של האמבטיה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
שואלת את מי שקנתה את האמבטיה החדשה של יויו:
יש כזו משהיא?
אם כן ... את יכולה לכתוב חוות דעת עליה?
איך היא? קטנה מאוד? מומלצת/לא?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
יש כזו משהיא?
אם כן ... את יכולה לכתוב חוות דעת עליה?
איך היא? קטנה מאוד? מומלצת/לא?!
אני גם אשמח לדעת עד איזה גיל אפשר להיות בה
והאם זה רק לקטנים ממש

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אני קניתי...ומאד מרוצה .לדעתי מתאים לאיזה 3 חודשים .
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אני מנסה לברר כבר הרבה זמן על העגלה הזאת ואני לא מצליחה..
עגלת סיטי תור 2 של חברת בייבי ג'וגר(לא עגלת תאומים)



יש מישהי שיש לה אותה???
האם ממליצה עליה?
האם היא חזקה?
מחזיקה לכמה ילדים?
האם שווה לשלם עוד 500 ש"ח ולקנות טיולון מהחברות המוכרות(יויו, בוגבו,סייבקס)

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה