בקשה אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר

  • הוסף לסימניות
  • #41
בספר על חיי רבי ישעילה קרעסטירר כתוב מפורש שאין שום קשר בין התמונה שלו לבין העכברים או הברחתם.
1. אולי אין מקור בכתובים, אבל מנהג ישראל שנפוץ כל כך אינו נובע מכלום.
2. ואנכי הק' יכול להעיד על מקרה שראיתי בחוש - מתליית התמונה נעלמו העכברים.
יום אחד נפלה וחזרו, אחרי יומיים מישהו תלה חדש ונעלמו!

אולי עובד כפי האמונה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
מה אם התמונה של "הרב של העכברים "
רב שיעלה קסטריער בדוק ומונסה
אם אין לך את התמונה תרשמי בגוגל
הרב של העכברים
קצת בעייתי הניסוח הזה.
שמעתי, עוד בילדותי, על משפחה שישבו וצחקו למשמע בדיחה ב"מצווה טאנץ" בה הוזכר הכינוי הנ"ל.
לאחר תקופה של גילוי כל מיני בעיות, צרות וכל מיני מרעין בישין, ולאחר חשיבה מעמיקה, הגיעו למסקנה שאולי יש כאן קפידה של הצדיק.
נסעו כולם (אולי נציג ממשפחה) לקברו לבקש סליחה, ואז נעלמו הצרות ונפתרו הבעיות.
כך שיש להיזהר בדברים.
בשורות טובות, ושעכברים יהיו לנו רק במעבדות לתרופות מצילות חיים וכדומה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אנחנו מבית שמש, והיו לנו חולדות ועכברים.
התקשרנו לעירייה, (106)
תוך כמה שעות כבר הגיע המדביר.
תנסו, למה לא?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
@אבטיח מלון ענבים
מנסיון בבית שמש
קובי הדברות- מומלץ מאוד
הדביר את כל הבנין ושם דגש על הבית
ב"ה מאז לא ניצפו שוב

אצלנו אבל ידעתי להגיד מאיפה באים בדיוק.....
אגב, הוא אמר שבגלל שאין להם עצמות בכלל, הם מצליחים להשתחל בסדקים של חצי ס"מ גם כן....
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
יש רעל שמחניק את העכברים והם יוצאים החוצה לחפש אוויר ומתים בחוץ
הם ידאגו לצאת למקום שיש הרבה אוויר לכן אם יש להם אפשרות לצאת למחוץ מהבית
הם יצאו מחוץ לבית וימתו שם
ועוד הסגולה של הרה"ק מקערסטיר זיע"א בדוק ומנוסה אולי תבטיחו קצת כסף לצדקה לשם נשמתו
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
אפשר לקנות בכל טמבור מכשיר להרחקת עכברים [המכשיר עושה צפצוף כל כמה שניות וזה מרחיק אותם] המחיר נע בין 50 ל 100 שקל
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
@אבטיח מלון ענבים
מנסיון בבית שמש
קובי הדברות- מומלץ מאוד
הדביר את כל הבנין ושם דגש על הבית
ב"ה מאז לא ניצפו שוב

אצלנו אבל ידעתי להגיד מאיפה באים בדיוק.....
אגב, הוא אמר שבגלל שאין להם עצמות בכלל, הם מצליחים להשתחל בסדקים של חצי ס"מ גם כן....
תוודה יש לך אולי מספר שלו....
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
יש רעל שמחניק את העכברים והם יוצאים החוצה לחפש אוויר ומתים בחוץ
הם ידאגו לצאת למקום שיש הרבה אוויר לכן אם יש להם אפשרות לצאת למחוץ מהבית
הם יצאו מחוץ לבית וימתו שם
ועוד הסגולה של הרה"ק מקערסטיר זיע"א בדוק ומנוסה אולי תבטיחו קצת כסף לצדקה לשם נשמתו
תודה.... לא חשבנו על רעיון לתרום.... נעשה את זה בלי נדר תודה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה