בקשה אולי תוכלו לעזור לי כמעט כל יום אני מוצא עכבר

  • הוסף לסימניות
  • #61
מנסיון - היינו ביחידה מתחת לאדמה
שמנו מלכודות עם דבק צהוב והם נתפסו אחד אחרי השני
אבל אי אפשר למגר ככה
בסוף קנינו את הקוביה של הרעל עכברים (בצבע כחול)
הם לוקחים את זה למאורה שלהם
אחרי הקוביה השניה, לא נשמע עוד ציוץ אחד
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
מנסיון - היינו ביחידה מתחת לאדמה
שמנו מלכודות עם דבק צהוב והם נתפסו אחד אחרי השני
אבל אי אפשר למגר ככה
בסוף קנינו את הקוביה של הרעל עכברים (בצבע כחול)
הם לוקחים את זה למאורה שלהם
אחרי הקוביה השניה, לא נשמע עוד ציוץ אחד
אני שמעתי שהרעל מאוד מפתה, ולכן הם יבואו שוב ושוב לרע, כך שמומלץ לשים אותו, אבל לא בתוך הבית עצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
אני שמעתי שהרעל מאוד מפתה, ולכן הם יבואו שוב ושוב לרע, כך שמומלץ לשים אותו, אבל לא בתוך הבית עצמו
בדיוק בגלל שזה כל כך מפתה אותם זה עובד במהירות
יכול להיות שזה רעיון לשים את זה מחוץ לבית ושיקחו את זה משם
אבל יכול להיות שאם שמים את זה במקום אחר, הם לא יריחו את זה בכלל
אולי כדאי להתייעץ על זה עם בעל מקצוע
בכל אופן , אנחנו שמנו ליד המקום שידענו שמשם הם מגיעים , וזה נלקח בשניות
שמנו קוביה נוספת יום למחרת אני חושבת, וזה הספיק להם לגמרי
את הקוביה השלישית קנינו ליתר ביטחון, אבל אף אחד כבר לא בא לקחת אותה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
בדיוק בגלל שזה כל כך מפתה אותם זה עובד במהירות
יכול להיות שזה רעיון לשים את זה מחוץ לבית ושיקחו את זה משם
אבל יכול להיות שאם שמים את זה במקום אחר, הם לא יריחו את זה בכלל
אולי כדאי להתייעץ על זה עם בעל מקצוע
בכל אופן , אנחנו שמנו ליד המקום שידענו שמשם הם מגיעים , וזה נלקח בשניות
שמנו קוביה נוספת יום למחרת אני חושבת, וזה הספיק להם לגמרי
את הקוביה השלישית קנינו ליתר ביטחון, אבל אף אחד כבר לא בא לקחת אותה...
אצלנו זה לא עבד כל כך יפה בתוך הבית
הם לא גמרו להגיע.....
ואז באת אמרו לנו את זה
והבאנו מדביר מקצועי
ששם להם רעל בכל הדרך שלהם עד הבית...
ב"ה לא הגיעו יותר
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
אולי יש גינת פלפלים ליד הבית? :cool:

pilpel.jpeg


מקור: https://www.kikar.co.il/379401.html
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
לא קראתי הכל
מנסיון
רק למצוא את החור ממנו הם מגיעים ולסתום אותו!!!
היה לי רווח בין הדלת לרצפה-סתמתי
הגיעו מצינור מכונת הכניסה שהיה במטבח-חפרו להם דרך, אני בקומה שניה, כן?
סתמתי
הם חפרו לי חור והפילו פנל מאחורי הקיר בחדר!
סתמתי את החור והדבקתי את הפנל
הם זוכרים בדיוק מאיפה הגיעו ומנסים לצאת משם חזרה
הם באים גם מחלונות!
אם תהרוג אחד למחרת יבוא הבן דוד שלו

לפעמים לא עוזר מדביר
אצלינו אמרו שזה נמצא בביוב וצריך להדביר את הביוב של כל הרחוב אם רוצים שלא יחזרו
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
שאני יבין, ראיתם עכבר בבית ולא הזמנתם הדברה??????
ברור הדברה, יש להם כל מיני קוקטילים ורעיונות איך למגר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
מנסיון - היינו ביחידה מתחת לאדמה
שמנו מלכודות עם דבק צהוב והם נתפסו אחד אחרי השני
אבל אי אפשר למגר ככה
בסוף קנינו את הקוביה של הרעל עכברים (בצבע כחול)
הם לוקחים את זה למאורה שלהם
אחרי הקוביה השניה, לא נשמע עוד ציוץ אחד
אמת רציתי לנסות ....
אבל יש לי ילדים קטנים בבית...
הם לא יקחו את זה ...?
או שאשים בגינה..?
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
הם יכולים לקחת גם מהגינה...
אפשר לנסות לשים בלילה אחרי שהילדים הולכים לישון ואם זה נשאר בבוקר - לשים בשקית במקום שמור
בכל מקרה, בכל המלכודות ורעלי עכברים למיניהם, חשוב מאד לא לגעת בידים
אם העכברים מריחים שאדם נגע במלכודת או ברעל - הם פשוט לא נוגעים
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
גם לא הייתי עושה הדברה
אנחנו קנינו בטמבור רעל פיזרנו בגינה של הבנין מאחור איפה שאין ילדים- בקושי הסכימו למכור לי
היו 9 פגרים
עזר לשבועיים
והגיעו הנכדים והנינים
מה הועיל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
הייתי עושה הדברה
אנחנו קנינו בטמבור רעל פיזרנו בגינה של הבנין מאחור איפה שאין ילדים- בקושי הסכימו למכור לי
היו 9 פגרים
עזר לשבועיים
והגיעו הנכדים והנינים
אין פיתרון?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
לא לא הזמנו... כי אנחנו מפחדים להזמין אחרי הסיפורים שקרה
אז תזמינו מדביר אחראי עם המון המלצות מאנשים שאתם מכירים אישית.

מה גם שהדברה נגד עכברים כוללת פיזור רעל ולא ריסוס באויר כך שהסכנה פחותה וכל שנותר לכם זה לשמור על ילדים קטנים שלא יגיעו לרעל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אין פיתרון?
קודם כל תנסה עם השקיות הכחולות, כפי שהציעו כאן רבים, ויש להזהיר שאסור לנגוע בשקית עם הידים, כי העכברים אם הם מריחים שמישהו כבר נגע בזה הם לא אוכלים אותו, ולהשגיח במקום שיהלדים לא מגיעים לשם.
אצלנו היה יום אחד עכבר, ושמתי מתחת לארון, ולמחרת היה שם עכבר מת, וחוץ מזה יש לנו חור באחד הארונות, שלא משתמשים בזה כלל, ושם יש בקביעות שקית כחולה, ולפני שנתיים מצינו עכבר מת ליד הארון...
ומיד קניתי עוד שקית, וזה נמצא שם בקביעות, וכבר שנתיים שאין לנו שום עכבר בבית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
ממליץ לא להתעסק לבד עם רעלים כמו שציינו פה
העכברים לא יאכלו אותך,מהתיאור שלך יש סיכוי גבוה שמדובר בחולדות ולא בעכברים
אני אישית ממליץ להזמין לוכד עכברים מנוסה שיטפל בבעיה ואם צריך יבצע הדברה, יש את "הלוכד" שהם מצוינים בזה: https://www.mousecatcher.co.il
אגב אסור על פי חוק לשים רעלים בתוך הבית! מסוכן מאוד
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

שלום וברכה לכולם.
אשמח בבקשה לעזרתכם.
ברוך השם אנחנו הגענו לשלב שצריכים להכניס את הבת הבכורה שלנו לסמינר.

אנחנו ממש בבלבול ולא ממש יודעים מה לעשות.
מצד אחד אנחנו מאוד מרגישים שהבת שלנו יכולה להכנס לסמינרים הטובים בירושלים .
(היא התקבלה לישן )
היא ילדה מצוינת בצד הלימודי .
התעודה שלה הכל טוב מאוד בכל המקצועות.
האנגלית שלה ברמה גבוה יחסית לחברות שלה בחשבון כנל ממש מצוינת ברוך השם בכל ההקבצות היא א ברוך השם באמת מצוינת .

כמובן שיראת שמים ודעת תורה אצלינו בבית זה הבסיס להכל .

אז איפה ההתלבטות
אנחנו ספרדים
אנחנו אנשים עובדים.
ובעלי עשה צבא בגיל 20.
עשה ועושה מילואים כלוחם
הוא מפקד על מחלקה אוהב את החיילים שלו והם אוהבים אותו
ואנחנו בכללי בתפיסה שלנו לא קיצונים בכל הקשור לגיוס למי שלא לומד וכו. כמובן שאין שאלה ודעת תורה ומה שרבותנו פוסקים אנחנו עושים ונעשה ללא שאלות גם אם אנחנו לא מבינים בראש שלנו את דעת התורה
אומנם בעלי קובע עיתים לתורה בצורה הכי חזקה וברורה
כל יום משעה 5 בבוקר עד 8 .
ובערב משעה 18 וחצי עד כמעט 23:30
בשכונה שלנו ובכלל שהוא בבית ובעבודה לבוש שחור לבן חרדי כובע בשבת וכו
הוא עצמאי עם תואר
כנל אני בעלת תואר.

ובשיחה עם הרשמת שם שהיא מכירה אותנו באמת כחברה שלנו ושל המשפחה היא אמרה משהו שלא חשבנו עליו.
בגדול המסר הוא אתם הורסים את החיים של הילדה אם תכניסו אותה לסמינר הישן או בכלל לסגנון הסמינרים האלו.
אם כל הכבוד לכם הילדה שלכם לא גדלה בבית חרדי אברכי קלסי . והדבר הזה יבלוט .
בנוסף יגיעו שמועות למנהלת ולתלמידות מה שיעלה את הבת שלי לכוונת של המנהלת וזה בכלל עוד לפני שהבת שלי בטעות תגיד איזה משהו שקיבלה מהבית אבל זה לא הסגנון של הסמינר.
מה שיגרום ללא ספק ליותר מידי חיכוך מול המוסד והדבר הזה יעשה נזק לבת שלי.

היא המליצה לי בחום לחפש מקום אחר שהוא טוב אבל שאנחנו לא נבלוט שם בדברים כאלה ויוכלו להכיל את הבת שלכם.

בהתחלה התנגדתי ממש כי בהרגשה אנחנו מרגישים הכי שייכים לסמינר הישן .

אבל אחרי שנרגענו וחשבנו לעומק אולי זה נכון ולא כדאי להכניס את הילדה הטובה והמקסימה הזו למקום שיש מצב שלא יקבלו אותה כשווה בין שווים ?
א. אשמח מאוד לעצה / תובנה של מי שיכול. או בכלל מי שמבין אותי מניסיון
ב. שמענו על סמינר " יסודות" אשמח לדעת האם יש כאן הורים לתלמידות שם ?
ג. גם סמינר בית שרה בשכונת רמות בירושלים..אם אני מבינה נכון הוא שיך לסניף או משהו כזה.

ממש ממש ממש חשוב לי הסביבה וסגנון הבנות שיהיו טובות ומבתים של חינוך חזק ותורני

תודה רבה

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה