דרוש מידע למישהו כאן יש ניסן מיקרה?

  • פותח הנושא szn
  • פורסם בתאריך
  • הוסף לסימניות
  • #1
האם אתם מצליחים להכניס מאחור 3 ילדים עם בוסטר?

(אני בדקתי 2 רכבי סופר מיני והצלחתי להכניס 3 ילדים עם בוסטר, השאלה איך המיקרה?)

כמו"כ אשמח לשמוע חוות דעת כללית על הרכב.

תודה
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
3 ילדים עם בוסטר יכול להיות אבל ממש צפוף
יש לי 2012 בעיקרון מרוצה מהרכב צריכת דלק יחסית ממש נמוכה 1/14-15
בנהיגה קצת מרגישים על הריצפה (במיוחד מי שיושב מאחורה)
לי זה לאמפריע אבל יש כאלה שזה יפריע
מה שכן לי יש איזושהי בעיה עם לחץ בגיר
ואמרו לי בכמה מוסכים שזו בעיה מוכרת במיקרה אז תבדוק את זה
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #3
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #4
3 ילדים עם בוסטר יכול להיות אבל ממש צפוף
יש לי 2012 בעיקרון מרוצה מהרכב צריכת דלק יחסית ממש נמוכה 1/14-15

הצריכת דלק שכתבת זה בעיר או חוץ לעיר?
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
ניסן מיקרה אחרי 70,000 קילומטר מתחיל בעיות בגיר ובהרבה מהמקרים צריך להחליף סיפור של 6,000 ש''ח לכל הפחות וזה חוץ מהירידת ערך שיש.
מאותו סיבה המחירון שלו נמוך הדברים נכונים גם לניסן ג'וק.
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #6
סתם טריק יפה שעשינו פעם עם בוסטר בשביל להושיב מאחור 4 ילדים:
הכנו בוסטר כפול, כלומר ברוחב ששני ילדים יכולים לשבת בו (מספוג למזרנים, דיקט וציפוי. אפשר אולי לבקש מרפד או מה). זה יוצא הרבה יותר צר משני בוסטרים. וככה אפשר לדחוף מאחורה עוד שני ילדים וכל אחד חגור.
צריך לתפור לזה תווית עם תו תקן (למשל מבוסטר ישן) למקרה שפקח יפקפק במוצר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
המיקרה הוא רכב מרווח יחסית לקטגוריה, באורך וברוחב. לא זוכר איך זה עם שלש בוסטרים, אבל מבוגר + שתי בוסטרים נכנס די בקלות, לעומת רכבים אחרים שזה ממש עינוי. כמו"כ באורך - לפעמים אני צריך לקחת ציוד ארוך סולמות וכו', אני שוכר דוקא מיקרה, כשמשכיבים את הספסלים נכנס באורך שלו יותר מרכבים אחרים.
גם בגובה, לדוגמא זה אחד הרכבים היחידים (או היחיד) שאפשר להכנס אליו בלי להסיר את הכובע.
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #8
האם אתם מצליחים להכניס מאחור 3 ילדים עם בוסטר?

(אני בדקתי 2 רכבי סופר מיני והצלחתי להכניס 3 ילדים עם בוסטר, השאלה איך המיקרה?)

כמו"כ אשמח לשמוע חוות דעת כללית על הרכב.

תודה
יש את הבוסטר הקטן בעולם שהוא מתקפל לגודל של טאבלט עולה 200 ש"ח בסופר פארם מתאים מ15 קילו עם הבוסטר הזה אתה מכניס רגוע 3 ילדים חוץ מזה שהוא ממש נח לאכסון ולא לוקח מקום
קישור לרכישה
הבוסטר הקטן בעולם עם אישור מכון התקנים הישראלי והאירופאי
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
יש את הבוסטר הקטן בעולם שהוא מתקפל לגודל של טאבלט עולה 200 ש"ח בסופר פארם מתאים מ15 קילו עם הבוסטר הזה אתה מכניס רגוע 3 ילדים חוץ מזה שהוא ממש נח לאכסון ולא לוקח מקום
קישור לרכישה
הבוסטר הקטן בעולם עם אישור מכון התקנים הישראלי והאירופאי
משהו חדש מהשנים האחרונות?
זה עושה רושם מעולה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
סתם טריק יפה שעשינו פעם עם בוסטר בשביל להושיב מאחור 4 ילדים:
הכנו בוסטר כפול, כלומר ברוחב ששני ילדים יכולים לשבת בו (מספוג למזרנים, דיקט וציפוי. אפשר אולי לבקש מרפד או מה). זה יוצא הרבה יותר צר משני בוסטרים. וככה אפשר לדחוף מאחורה עוד שני ילדים וכל אחד חגור.
צריך לתפור לזה תווית עם תו תקן (למשל מבוסטר ישן) למקרה שפקח יפקפק במוצר.
זה מותר חוקית?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #13
כמו שנכתב בשנים מסוימות יש בעיה בגיר,
מדובר על סיפור יקר.
 
  • תודה
Reactions: szn
  • הוסף לסימניות
  • #14
סתם טריק יפה שעשינו פעם עם בוסטר בשביל להושיב מאחור 4 ילדים:
הכנו בוסטר כפול, כלומר ברוחב ששני ילדים יכולים לשבת בו (מספוג למזרנים, דיקט וציפוי. אפשר אולי לבקש מרפד או מה). זה יוצא הרבה יותר צר משני בוסטרים. וככה אפשר לדחוף מאחורה עוד שני ילדים וכל אחד חגור.
צריך לתפור לזה תווית עם תו תקן (למשל מבוסטר ישן) למקרה שפקח יפקפק במוצר.

לא חוקי, אולי גם פלילי (לתפור תוית שיקרית) חוץ מזה ששום תוית לא תעזור כאשר 4 ילדים יושבים מאחור..
וכמובן לא בטיחותי, וחוסר אחריות להמליץ על דבר כזה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה