דרוש מידע מידע על מסלול הנדסאים מוגבר

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני בי"ב ורוצה ללמוד הנדסאים, בסמינר. אני רוצה לדעת איפה יש את תוכנית הלימודים הטובה ביותר!
אשמח גם לשמוע ממי שלומדת כבר או שכבר סיימה מה היתה החוויה שלה, האם היא ממליצה ללמוד, האם יש לה עבודה וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הי דבר ראשון בהצלחה לך!
אני שנה ראשונה בחוץ ויש מחסור חמור במקומות עבודה כרגע בגלל הקורונה
אבל בד"כ לא חסר...
מקווה בשבילך שעד שתסיימי המצב יהיה טוב יותר
אם יש לך ראש טוב ואת אוהבת לחשוב ויודעת להשקיע המון אז בהחלט ממליצה לך
ובקשר למקומות הלימוד לא חושבת שיש הרבה הבדל בין הסמינרים השונים אם זה מה ששאלת...
בד"כ מסתכלים על ידע וביטחון ופחות על תעודה
ושוב בהצלחה:)
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני הבנתי ממגייסות שכן יש הבדל די רציני בין הסמינרים החרדיים...ויש את אלו שמלמדים ברמה נמוכה יותר.
אגב מה ההבדל בין "הנדסאים מוגבר" לתכנות?
אני גם מתעניינת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
גם אני שומעת מהשטח שיש הבדל בין בוגרות במקומות שונים.
הכי חשוב מקום שעוזר בפועל בהשמה.
(זה הולך ביחד עם רמה גבוהה יותר, כי חייבים להיות מעודכנים לשוק)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
אני בי"ב ורוצה ללמוד הנדסאים, בסמינר. אני רוצה לדעת איפה יש את תוכנית הלימודים הטובה ביותר!
אשמח גם לשמוע ממי שלומדת כבר או שכבר סיימה מה היתה החוויה שלה, האם היא ממליצה ללמוד, האם יש לה עבודה וכו
וואוווו הספקת מלא לפי כל התוויות
כל הכבוד!!!!!
על ההבדל שאתן מדברות פה זה בעקר אצל מקומות עבודה חרדיים לחלוטין כמו דעת וכו שאז הסמינרים הגדולים משחקים טוב בקוח
אבל ברעיון שתדעי שצריך מלא ס"ד בקבלה לעבודה וזה ממש רק תפילות ואמונה!!
בפועל הלימודים הם הכי כפיים שבעולם והפיתוח עצמו וואווווווווווו
זה בהחלט עמוס אבל מי שאוהכת נהנית מכל רגע
בהצלחה רבה רבה!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
וואוווו הספקת מלא לפי כל התוויות
כל הכבוד!!!!!
על ההבדל שאתן מדברות פה זה בעקר אצל מקומות עבודה חרדיים לחלוטין כמו דעת וכו שאז הסמינרים הגדולים משחקים טוב בקוח
אבל ברעיון שתדעי שצריך מלא ס"ד בקבלה לעבודה וזה ממש רק תפילות ואמונה!!
בפועל הלימודים הם הכי כפיים שבעולם והפיתוח עצמו וואווווווווווו
זה בהחלט עמוס אבל מי שאוהכת נהנית מכל רגע
בהצלחה רבה רבה!!!!
התגיות הן של אחותי ;) אני פשוט משתמשת בחשבון שלה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
אשמח לשמוע על ההבדלים הדקים (או שמא לא דקים) בין הסמינרים הגדולים בירושלים: חדש, ישן, מעלות ובנות אלישבע.
זה הזמן להירשם, וחשוב לנו איפה להתמקד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
אשמח לשמוע על ההבדלים הדקים (או שמא לא דקים) בין הסמינרים הגדולים בירושלים: חדש, ישן, מעלות ובנות אלישבע.
זה הזמן להירשם, וחשוב לנו איפה להתמקד.
בדיוק זה מה שאני רוצה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בגדול, בנות אלישבע והחדש נחשבים ברמה גבוהה
כל השאר - אשמח ג"כ לשמוע
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
אשמח לשמוע על ההבדלים הדקים (או שמא לא דקים) בין הסמינרים הגדולים בירושלים: חדש, ישן, מעלות ובנות אלישבע.
זה הזמן להירשם, וחשוב לנו איפה להתמקד.
אני יודעת על הבדל מרכזי בין בנות אלישבע לאחרים - בבנות אלישבע לומדים תעודה של משרד החינוך, וחלק מהלימודים נעשים כבר בתיכון במגמות. אין לי מושג אם זה אפשרי להשלים אותם וכמה זה קשה.
(יכול להיות שגם במעלות זה ככה. אני לא יודעת. בחדש ובישן זה בוודאות תעודת מה"ט)
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אפשר פרוספקט\מישהו ליצירת קשר ע"מ להתעניין במסלולים בחדש
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני יודעת על הבדל מרכזי בין בנות אלישבע לאחרים - בבנות אלישבע לומדים תעודה של משרד החינוך, וחלק מהלימודים נעשים כבר בתיכון במגמות. אין לי מושג אם זה אפשרי להשלים אותם וכמה זה קשה.
(יכול להיות שגם במעלות זה ככה. אני לא יודעת. בחדש ובישן זה בוודאות תעודת מה"ט)
כרגע רק בבנות אלישבע עושים תעודה של משרד החינוך.
נראה לי שבחוץ זה שווה לתעודה של מה"ט.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אפשר פרוספקט\מישהו ליצירת קשר ע"מ להתעניין במסלולים בחדש
למיטב ידיעתי אין עדיין פרוספקט של השנה הבאה. בדרך כלל הם מוציאים פרוספקטים רק לקראת שבט-אדר. אבל אפשר לנסות במזכירות (אין לי מספר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני עכשיו לומדת שנה ראשונה תכנות
בסמינרים שלומדים את התוכנית של אולטרא קוד זה רמה יותר גבוהה
יש בערך 4 מבחנים בשנה הראשונה והמון חומר מעבר למה"ט
הרמה הרבה יותר קשה ועד כמה שהיה קשה עד עכשיו תכנות אז זה עוד יותר
אבל תקחו בחשבון שדבר ראשון זה תעודה יותר טובה, ודבר שני הם גם עוזרים בהשמה
אני לומדת בסמינר מאיר במודיעין עילית והרמה שם ממש גבוהה
(חוץ מאולטרא קוד שעוזרים בהשמה הסמינר עצמו גם עוזר)
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
נראה לי שבחוץ זה שווה לתעודה של מה"ט.
נכון, אבל עדיין הדרישות הגבוהות יותר במסלול של משה"ח מוציאות את הבנות עם הרבה יותר ידע.
ועוד משהו - במסלול משרד החינוך מסיימים הכל תוך שנתיים ללא ספיחים ופרוייקט בשנה ג'.
משמעותי לבנות שנישאות ועובדות מוקדם יחסית.
חלק מהלימודים נעשים כבר בתיכון במגמות. אין לי מושג אם זה אפשרי להשלים אותם וכמה זה קשה.
בד"כ אין בעיה לבנות שלא היו במגמה בתיכון להשתלב. אם היתה בעיה לא היו מאפשרים מראש לקבל בנות מחוץ למגמה.
לבנות שמגיעות מהמגמה יש בד"כ יותר ביטחון והתמצאות בהתחלה, אבל זה פער שמיטשטש די מהר.
הכי חשוב מקום שעוזר בפועל בהשמה.
זה לדעתי הכי חשוב.
שורה תחתונה - בכל הסמינרים לומדים אותו מסלול וכולם מוציאים את הבנות עם אותו ידע מי פחות ומי יותר.
אבל לחלק מהסמינרים יש מנגנון השמה מעולה ומורות שמיועדות לכך שיש להן שתפי"ם משמעותיים בתעשייה.
(באחד הראיונות שהייתי מיד אחרי הלימודים, המגייסת אמרה שיש להם מחויבות קודם כל לסמינר XXX...)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
נכון, אבל עדיין הדרישות הגבוהות יותר במסלול של משה"ח מוציאות את הבנות עם הרבה יותר ידע.
ועוד משהו - במסלול משרד החינוך מסיימים הכל תוך שנתיים ללא ספיחים ופרוייקט בשנה ג'.
משמעותי לבנות שנישאות ועובדות מוקדם יחסית.
מצד שני בבנות אלישבע לא עושים תעודת הוראה, מי שמתכננת להשלים לתואר זה יכול להיות שיקול (תעודת הוראה שוות ערך ל12 נ"ז במדמח באופ)
שנה ג' מיועדת בעיקר להשלמת שעות שחסרות בשביל תעודת הוראה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
מצד שני בבנות אלישבע לא עושים תעודת הוראה, מי שמתכננת להשלים לתואר זה יכול להיות שיקול (תעודת הוראה שוות ערך ל12 נ"ז במדמח באופ)
מי שלא מתכננת בין כה לעבוד בהוראה, ורוצה תואר, לא עדיף לה לקחת עוד 2-3 קורסים (12 נ"ז) שיוסיפו לה ידע בתכנות, במקום תעודת הוראה?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה