קורונה הבטחת הכנסה לאשת אברך בצל הקורונה

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני יכול לעזור ולכוון אתכם לקבל מביטוח לאומי כסף מידי חודש בחודשו שמגיע לכם על פי החוק
לעזרה פנו אילי במייל
<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>

<לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
בימים אלו כאשר בשלוש שבועות אחרונים בלבד דרשו עבודה בלשכת התעסוקה 250,000 אנשים!!!
מסתבר שלא יהיה לרשות התעסוקה הצעות עבודה להציע, ובתכל'ס גם אין אפשרות לעבוד.

אם כן לכאורה ניתן להפסיק לקבל את ה-500 ש"ח המסכנים של הדתות של הכולל ו'כביכול' שגם הבעל יחפש עבודה...
אין לי מושג בענייני הבטחת הכנסה, אבל מה שבטוח - אל תבנו על זה שאין עבודה.
יש מאות משרות שנפתחות כל יום.
אמת, לא בתחום שאברך היה רוצה ללכת ולעבוד בהן.... אבל הן קיימות. ולא בטוח שלא יווצר מצב שהוא אכן יישלח לעבוד באחת מהן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
אין לי מושג בענייני הבטחת הכנסה, אבל מה שבטוח - אל תבנו על זה שאין עבודה.
יש מאות משרות שנפתחות כל יום.
אמת, לא בתחום שאברך היה רוצה ללכת ולעבוד בהן.... אבל הן קיימות. ולא בטוח שלא יווצר מצב שהוא אכן יישלח לעבוד באחת מהן.
האשכול הבא:
"מציעים לי מלשכת התעסוקה לעבוד כמתדלק, מה עושים"?
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
לא יודע למה הקפיצו אשכול כל כך ישן
עכ''פ אני בעקבות האשכול ההוא נמחקתי מדתות, ונרשמתי בהבטחת הכנסה, וזה היה דבר משתלם מאוד
עד שזה ייפסק כמובן..
בינתיים לא קראו לי :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לכל השואלים המייל הוא : 2020t2021 שטרודל ג'ימל נקודה כום
כשאני כותב את המייל רגיל המערכת מסתירה את זה ולא ניתן להציג את זה
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
האם ניתן לקבל הבטחת הכנסה רטרואקטיבית?
כלומר, אם כרגע לא זכאים, אבל בעבר כן?
תודה לעונים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
אין לי מושג בענייני הבטחת הכנסה, אבל מה שבטוח - אל תבנו על זה שאין עבודה.
יש מאות משרות שנפתחות כל יום.
אמת, לא בתחום שאברך היה רוצה ללכת ולעבוד בהן.... אבל הן קיימות. ולא בטוח שלא יווצר מצב שהוא אכן יישלח לעבוד באחת מהן.
האשכול הבא:
"מציעים לי מלשכת התעסוקה לעבוד כמתדלק, מה עושים"?
לא יודע למה הקפיצו אשכול כל כך ישן
עכ''פ אני בעקבות האשכול ההוא נמחקתי מדתות, ונרשמתי בהבטחת הכנסה, וזה היה דבר משתלם מאוד
עד שזה ייפסק כמובן..
בינתיים לא קראו לי :)




בעקבות הקורונה -שלא צריך להתייצב בלשכה ,הסכוי שיחייבו לעבד באיזשהו מקום נמוך יחסית לסכוי שהיה כשהתייצבו.
וכן יכול להיות שכמות המובטלים משפיעה על כך.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

ישנו מיתוס נפוץ, כביכול במגזר החרדי יש הרבה יותר מקבלי קצבת נכות מאשר בציבור הכללי.
הסיבות ברורות הכנסה נמוכה, לא עובדים וכו'.

הלכתי לבצע בדיקה מקיפה והופתעתי מהתוצאות
מתברר שבמגזר החרדי יש הרבה פחות מקבלי קצבת נכות מאשר במגזר הכללי
בעוד הממוצע הארצי של מקבלי קצבת נכות עומד על 3.6% כל הערים החרדיות שבדקתי נמצאות מתחת לממוצע.
אם נבדוק באופן פרטני לפי ערים נוכל לראות שבמודיעין עילית יש פחות מקבלי קצבת נכות (באחוזים)
מאשר בתל אביב (ואם מדברים על ערים חולון, בת ים, חיפה ונתניה, הפערים כבר הופכים להיות דרמטיים הרבה יותר).
ראו קובץ מצורף עם הנתונים, ערים חרדיות מסומנות בצהוב, מעורבות בתכול, וחילוניות בירוק (מקור הנתונים, אתר ביטוח לאומי
כאן)
נתוני קצבאות בערים חרדיות מול ערים כלליות.png

מצד אחד זה משמח, אולי זה מראה שבציבור החרדי שומרים יותר על אורח חיים בריא וחולים פחות.

אבל יש גם אפשרות נוספת
אולי אולי יכול להיות שבציבור החרדי יש הרבה אנשים שזכאים ופשוט לא מבקשים את המגיע להם?


לצערי אני חושש שהתשובה השניה נכונה.
במסגרת עבודתי אני נתקל כל העת במקרים רבים של אנשים שהיו זכאים לקצבה במשך שנים ופשוט לא טרחו לבקש.

לאחרונה נתקלתי באשה שמטופלת בשל בעיות פסיכאטריות במשך שנים שלא הגישה בקשה לקצבה כיוון שחששה מהתהליך, לקח לנו זמן לשכנע את המשפחה שעוד 8,374 ש"ח כל חודש (או מאה אלף ש"ח בשנה) מצדיקים את המאמץ.

לעיתים אנשים כלל לא מעלים בדעתם שהם זכאים לקצבה, לפני תקופה טיפלתי באדם בן 50 שפנה בעקבות שבר בקרסול, והתברר שהוא סובל מבעיה חמורה בראיה במשך שנים והוא פשוט לא חשב לבקש קצבה...

יודעים מה, עוד לפני שנלך על בעיות חמורות שמזכות בקצבה קבועה לצמיתות, בא נדבר על קצבה זמנית.
כמעט מדי שבוע אני נתקל באנשים שסבלו מבעיות רפואיות זמניות (שבר ברגל, ניתוחים, צינתורים) ולא עלה בדעתם לבדוק אולי הם זכאים לקצבה, זו ממילא רק בעיה זמנית תכף אני חוזר לעבודה, הם הפטירו.
ובכן קצבת נכות זמנית של 8,300 ש"ח כפול חמישה חודשים זה יותר מ 40,000 ש"ח !!!
איזו סיבה הגיונית יש לזרוק לפח סכום כזה? רק בגלל קצת טרחה ומאמץ.

השוואה של נתוני מקבלי קצבת נכות במגזר החרדי למול המגזר הכללי מובילה למסקנה הבלתי נמנעת
בציבור החרדי ישנם אלפי אנשים (ויתכן שעשרות אלפים) שזכאים לקצבת נכות ולא מקבלים.

בחלקם מדובר במקרים מורכבים שנדרש תהליך כדי לקבל את הקצבה.
אך ישנם גם מקרים בהם מדובר בכאלו שאם רק יגישו את הבקשה יאשרו להם ללא בעיה, ועדיין הם לא מבקשים קצבה.

חייבים לעצור את זה עכשיו

אם אתם סובלים מבעיה רפואית הפוגעת בתפקוד שלכם
או אם אתם מכירים בסביבה שלכם מישהו כזה
לכו עכשיו לבדוק את הזכאות,
בכל יום שאתם דוחים את הבדיקה אתם שורפים כסף!!!

אל תניחו הנחות מוקדמות, מקסימום תרוויחו.

הכנתי עבורכם מדריך עם הדרכה מפורטת איך לקבל את הקצבה, עם הסבר שלב אחרי שלב לכל התהליך, כולל טיפים יחודיים כיצד להתנהל בוועדה הרפואית ומאלו טעויות צריך להזהר.

הורידו כעת את המדריך המלא לקבלת קצבת נכות ותפסיקו לשרוף שטר של 200 ש"ח בכל יום.
להורדת המדריך לחצו
כאן
לביקור בעולם הידע של קל זכות לחצו כאן

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה