התייעצות רב'ה עוקצני

  • פותח הנושא Tmj
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #21
שלום אמא יקרה
כואבת את כאבך
משתתפת בצערך
מבינה את הקטסטרופה שבנכם, אתם הבית והסביבה עוברים
והכל מהזדהות.
עברנו לצערנו הרב את אותו סרט (אולי אותו מלמד??? מקוה שלא... בעצם... אולי עדיף שלא יהיה עוד אדם כזה ....)
טוב. יש לי הרבה מה לכתוב אבל אין לי כח.... להזכר, לחוות את זה שוב... זה קורע רגשית... רק אומר לך את מה שרלוונטי... הבן שלי סבל!!!! לצערי לא הוצאתי אותו מיד כי חשבתי שאפטור את הבעיה.....
אבל היום הוא כבר לא שם וגם לא אחים שלו כדי למנוע שריפות...
ב''ה טוב להם היום, אבל את המחיר הכבד כבד כבד אני עדין משלמת ביוקר (תרתי משמע) ובאמת לא הכסף זה הענין אלא הנשמה המסכנה!!!!
מה ילד אשם שיש במוסדות לימוד אנשים שאסור להם להיות שם????????????
מאחלת לך החלטות קלות, ישומים מוצלחים
יכולה רק להוסיף שאימי כל הזמן אמרה לי- אסור לך לשלוח אותו!! ואם אין לך לאן אז שבי איתו בבית!!!!! התפקיד שלך הוא לתת גב יציב לילד שלך.
לצערי לא ידעתי עד כמה, עד כמה זה מה שצריך לעשות.
שה' יסלח לי, ושהילד יקבל במהירות את היציבות הכיהכי בטוחה בעולם.
שנגיע לשליחים טובים ושיהיה לו רק טוב
מאחלת לך ולילד את כל הטוב שבעולם!!!!
אל תתני לו לסבול!!! תאמיני לכל מה שמספר וקחי בחשבון שיכול להיות גם יותר גרוע.

המון הצלחות וסיעתא דשמיא מרובה!!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
צריך להיות חולה נפש כדי לשאוב הנאה מפאנצ'ים על חשבון ילד.
היה לי בזמנו מורה כזה, בגיל בוגר יותר. מזלם של התלמידים שהיו לא מעט סיבות לצחוק עליו בחזרה, אז הם היו שווי ערך איכשהו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
הבעיה לא בו
אבל אולי זה הפיתרון
זה אכן פיתרון, אבל ה-א-ח-ר-ו-ן.
לא מוציאים ילד מהמסגרת, מהחברה שלו, בגלל רבה. מנסים קודם לטפל בבעיה, ואם אי אפשר אז בורחים ממנה.
ויש דרכים לטפל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
שלום אמא יקרה
כואבת את כאבך
משתתפת בצערך
מבינה את הקטסטרופה שבנכם, אתם הבית והסביבה עוברים
והכל מהזדהות.
עברנו לצערנו הרב את אותו סרט (אולי אותו מלמד??? מקוה שלא... בעצם... אולי עדיף שלא יהיה עוד אדם כזה ....)
טוב. יש לי הרבה מה לכתוב אבל אין לי כח.... להזכר, לחוות את זה שוב... זה קורע רגשית... רק אומר לך את מה שרלוונטי... הבן שלי סבל!!!! לצערי לא הוצאתי אותו מיד כי חשבתי שאפטור את הבעיה.....
אבל היום הוא כבר לא שם וגם לא אחים שלו כדי למנוע שריפות...
ב''ה טוב להם היום, אבל את המחיר הכבד כבד כבד אני עדין משלמת ביוקר (תרתי משמע) ובאמת לא הכסף זה הענין אלא הנשמה המסכנה!!!!
מה ילד אשם שיש במוסדות לימוד אנשים שאסור להם להיות שם????????????
מאחלת לך החלטות קלות, ישומים מוצלחים
יכולה רק להוסיף שאימי כל הזמן אמרה לי- אסור לך לשלוח אותו!! ואם אין לך לאן אז שבי איתו בבית!!!!! התפקיד שלך הוא לתת גב יציב לילד שלך.
לצערי לא ידעתי עד כמה, עד כמה זה מה שצריך לעשות.
שה' יסלח לי, ושהילד יקבל במהירות את היציבות הכיהכי בטוחה בעולם.
שנגיע לשליחים טובים ושיהיה לו רק טוב
מאחלת לך ולילד את כל הטוב שבעולם!!!!
אל תתני לו לסבול!!! תאמיני לכל מה שמספר וקחי בחשבון שיכול להיות גם יותר גרוע.

המון הצלחות וסיעתא דשמיא מרובה!!!!!
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
????????????
להעביר ילד בן שמונה חיידר???
על מה ולמה????
הילד עושה בעיות? לא מסתדר? מחוק אצל חבריו? לא מוצא את מקומו?
זאת אופציה אחרונה!!!!
על מה ולמה????
כדי שלא יהיה עם הרוצח נפשות הזה
זו סיבה מספיק טובה

אם היה אפשר להעיף את הרבה הייתי אומר לעשות את זה, אבל מן הסתם זה ייקח כמה ימים יותר מאשר ייקח להעביר את הילד, ובשביל שהילד לא יהיה אצלו עוד דקה אחת, אז כן - להטיס אותו משם לחיידר אחר, עם רבה נורמלי שקשוב לילדים ומאהיב עליהם את התורה במקום להשניא עליהם את התורה את החיים ואת עצמם!!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
על מה ולמה????
כדי שלא יהיה עם הרוצח נפשות הזה
זו סיבה מספיק טובה

אם היה אפשר להעיף את הרבה הייתי אומר לעשות את זה, אבל מן הסתם זה ייקח כמה ימים יותר מאשר ייקח להעביר את הילד, ובשביל שהילד לא יהיה אצלו עוד דקה אחת, אז כן - להטיס אותו משם לחיידר אחר, עם רבה נורמלי שקשוב לילדים ומאהיב עליהם את התורה במקום להשניא עליהם את התורה את החיים ואת עצמם!!!!
מי אמר שבחיידר האחר לא יהיה כזה רבה
ואולי שנה הבאה יהיה אחד כזה
אז מה כל שנה הם ינדדו לפי הרב'ס?!

בכל חיידר יש כמה מלמדים שלא צריכים ללמד. כמה שיותר תלונות מההורים לטרטר את ההנהלה בדר"כ מזיז דברים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
בתור מלמד...
תמיד, אבל תמיד כשהורה מתקשר ומעיר או מאיר אני לוקח לתשומת לב!
יכו להיות מאד שהרבה לא שם לב או שחושב שהילד מקבל זאת ברוח טובה...
אני מעדיף הורים שיאמרו לי את מה שהם מרגישים בפנים ולא לשמוע זאת מהמנהל...
אין סיבה שהמלמד לא יקשיב ויפנים אם אתם תאמרו לו את זה כמובן בצורה מכובדת...
ואם זה לא יעזור לפנות להנהלה, לבקש אולי שיחה משותפת עם ההורה, ההנהלה, והמלמד.
בתקווה שזה יעזור!
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
לא
@Tmj , כ"כ כואב לקרוא את זה. ולחשוב שזה המחנך של הילד שלך, ושיש מישהוא שפוגע בו.
אבל בגלל שבפה ובכח לא תצליחי לכאורה לפתור את המצב, תעשי מה שחכמינו לימדו אותנו:
לכבוד חנוכה, תקני לו מתנה ממש ממש מושקעת ושווה.
ותזכרי שכל שקל שהוצאת פה, זה לא לרבה, זה ישירות מגיע לילד שלך!
זה בדיוק השוחד שהתורה כתבה עליו.
בהצלחה ושתמיד תמיד יהיו שם מבוגרים שרק ישמרו לנו על הילדים.
צריך מתנה....
צריך ל ד ב ר
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
הפתרון האמיתי הוא: א. חובה עליך כאמא דבר ראשון יום יום להתפלל עליו מכל הלב. ב. לשלוח לרבה מדי פעם (לכבוד ר"ח) ובמיוחד עכשיו לחנוכה מתנה קטנה(עד 20 שח) כגון שוקולד שויצרי וכדו' וע"י זה לרבה לא יהיה נעים להציק לו.
הרבה הרבה נחת בהצלחה!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #36
זו בעיה שחובה לטפל בה וכמה שיותר מהר.
צריך לזכור שהרב'ה הוא הדמות העיקרית והחשובה של הילד כשהוא בלימודים, ממנה הוא שואב גם דוגמא אישית וגם את היחס שלו כלפי עצמו בשלל תחומים.
כשילד מרגיש שהוא לא חשוב בעיני המלמד שלו ושהמלמד יכול להשתלח בו (גם אם זה לא ספציפית בו, אלא גם בשאר חברי כיתתו) זה נותן לו מבט מאוד מסויים על יחסי אנוש בכלל ובעיקר על יחסי מרות.
לדעתי זה דבר שחובה לגדוע אותו וכמה שיותר מהר.
בואו נחשוב רגע, אם בגיל יותר מבוגר, נגיד בחור בישיבה גדולה או בת סמינר, יכול להפריע שחבר שלו עוקץ אותו או צוחק עליו ליד אחרים, אפילו שכבר יש לו דעה עצמית, ביטחון עצמי וכדומה, אז ק"ו ילד קטן שעכשיו הוא בונה את היחס שלו כלפי עצמו, שזה ממש יכול לפגוע ולהזיק לו.
ועוד נקודה קטנה: חבל שהגענו למצב כזה שבשביל שהמלמד יתייחס לילד שלי בצורה טובה, אני צריך לשחד אותו. נכון שהוא גם בן אדם וצריך מחמאות ופידבק מההורים וכו', אבל שזה יהיה כמעט תנאי לתיעדוף הילד המשחד על פני שאר חברי הכיתה? עצוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #37
תפילות, תפילות, תפילות
מנסיון בסיפור לא ממש דומה אבל קצת
הייתי מחפשת דמות בחיידר שכן מקשיבה ורוצה לעזור מין הסתם שיש .. ואיתו בודקת את הענינים
ה' יעזור לכם.
ועוד משהו חשוב שנכון שהצדק איתך אבל תחשבי שאת צריכה כרגע את טובת הילד ולא להיות צודקת, אני הייתי פונה לדמות בחיידר בצורה שיש קושי לילד לא לרבה.. בסוף אפשר גם להגיע לזה שזה כנרא המקור , זה קשה אבל אם את רוצה לעזור לילד לפעמים זו הדרך.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #39
א
זו בעיה שחובה לטפל בה וכמה שיותר מהר.
צריך לזכור שהרב'ה הוא הדמות העיקרית והחשובה של הילד כשהוא בלימודים, ממנה הוא שואב גם דוגמא אישית וגם את היחס שלו כלפי עצמו בשלל תחומים.
כשילד מרגיש שהוא לא חשוב בעיני המלמד שלו ושהמלמד יכול להשתלח בו (גם אם זה לא ספציפית בו, אלא גם בשאר חברי כיתתו) זה נותן לו מבט מאוד מסויים על יחסי אנוש בכלל ובעיקר על יחסי מרות.
לדעתי זה דבר שחובה לגדוע אותו וכמה שיותר מהר.
בואו נחשוב רגע, אם בגיל יותר מבוגר, נגיד בחור בישיבה גדולה או בת סמינר, יכול להפריע שחבר שלו עוקץ אותו או צוחק עליו ליד אחרים, אפילו שכבר יש לו דעה עצמית, ביטחון עצמי וכדומה, אז ק"ו ילד קטן שעכשיו הוא בונה את היחס שלו כלפי עצמו, שזה ממש יכול לפגוע ולהזיק לו.
ועוד נקודה קטנה: חבל שהגענו למצב כזה שבשביל שהמלמד יתייחס לילד שלי בצורה טובה, אני צריך לשחד אותו. נכון שהוא גם בן אדם וצריך מחמאות ופידבק מההורים וכו', אבל שזה יהיה כמעט תנאי לתיעדוף הילד המשחד על פני שאר חברי הכיתה? עצוב.
אני גם עוברת תהליך דומה (אבל שונה..) עם הבן שלי עכשיו.
דבר ראשון אתם חייבים להבהיר לרבה שכל מה שקורה בחיידר ידוע לכם. ואתם מעודכנים. זאת תעשו ע"י שיחות הבהרה על כל מיני אנדוקטות שהילד מספר לכם (פשוט תרימו טלפון באותו יום לבירור הענין באותו יום!)
זה שהמלמד מרגיש שיש הורים מאחורי הילד הזה ימנע ממנו לעשות ככל העולה על רוחו...
דבר שיני כמו שדיברו כאן המון מילים טובות והערכה למלמד (ע"י מכתבים שוקולד וכמובן גם בטלפון תוך כדי שיחות ההבהרה..)
ומעל הכל לשדר גב חזק לילד ולאמר לו ברורות "אבא ואמא לצידך כל בעיה נדאג בע"ה לפיתרון" השדר הזה של אתה לא לבד חשוב לאין ערוך..
המון הצלחה וס"ד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #40
זו בעיה שחובה לטפל בה וכמה שיותר מהר.
צריך לזכור שהרב'ה הוא הדמות העיקרית והחשובה של הילד כשהוא בלימודים, ממנה הוא שואב גם דוגמא אישית וגם את היחס שלו כלפי עצמו בשלל תחומים.
כשילד מרגיש שהוא לא חשוב בעיני המלמד שלו ושהמלמד יכול להשתלח בו (גם אם זה לא ספציפית בו, אלא גם בשאר חברי כיתתו) זה נותן לו מבט מאוד מסויים על יחסי אנוש בכלל ובעיקר על יחסי מרות.
לדעתי זה דבר שחובה לגדוע אותו וכמה שיותר מהר.
בואו נחשוב רגע, אם בגיל יותר מבוגר, נגיד בחור בישיבה גדולה או בת סמינר, יכול להפריע שחבר שלו עוקץ אותו או צוחק עליו ליד אחרים, אפילו שכבר יש לו דעה עצמית, ביטחון עצמי וכדומה, אז ק"ו ילד קטן שעכשיו הוא בונה את היחס שלו כלפי עצמו, שזה ממש יכול לפגוע ולהזיק לו.
ועוד נקודה קטנה: חבל שהגענו למצב כזה שבשביל שהמלמד יתייחס לילד שלי בצורה טובה, אני צריך לשחד אותו. נכון שהוא גם בן אדם וצריך מחמאות ופידבק מההורים וכו', אבל שזה יהיה כמעט תנאי לתיעדוף הילד המשחד על פני שאר חברי הכיתה? עצוב.
נכון מאד! לא צריך מתנות כדי לקבל צדק ! ולדעתי גם המלמד לא רוצה זאת "בתמורה" לעשיית צדק לילד...
צריך ל ד ב ר ! עם המלמד! במידה והוא נורמטיבי אין שום סיבה שלא יקבל זאת...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

אשכולות דומים

אולי גם אתם חוויתם חוויה דומה?
ככה זה בכל מקום?

הבן שלי בכיתה א', ילד חמד,
בגן חיידר הבנתי שיש פער ושהוא רכרוכי ולא בשל. לא קיבלתי שום מידע מהגננת,
ורק שפניתי אליה היא אמרה שאני צודקת... רצינו להשאיר שנה בגן, ולא הסכימו.
במכינה, שיכנעתי את הרב'ה שהילד לא בשל, הרב'ה הסכים איתי באופן חלקי, אמר שהוא חלק, אבל לא היה מודאג מידי,
עשינו אבחון כנדרש, וועדת שילוב, קיבל שעות, מקבל קלינאית תקשורת. רצינו להשאיר במכינה ולא הסכימו.

אבל תכל'ס,
הילד המתוק הזה - לומד השנה בכיתה גדולה מאוד, (כמעט פי שניים מהמכינה)
אוהב את הלימוד מאוד, אבל חורק שיניים כל הזמן.
רכש יפה את הקריאה אבל מתאמץ מאוד, כותב נפלא, אבל בכיתה מתקשה ממש לכתוב והספר שלו מלא במחיקות :(
מבין מעולה את הנלמד, אבל לא מרגישה שזה מלהיב אותו במיוחד.
תכל'ס- מרגיש לי שהוא יכול לצלוח את זה, אבל הוא לא בשל.
כאילו בכח משאירים אותו במשבצת הזו ומנסים לעזור לו עם קביים, מה שיתכן, שאם רק היה נשאר עוד שנה במכינה,
יכולנו לחסוך לו את רוב הקשיים. אולי הוא לא היה שפיץ, אבל בטוח לא היה חלש.

א. למה ההורים צריכים לרדוף אחרי הצוות לקבל מידע? למה מרגיש כאילו, אם מסתדרים, אז יאלה יופי, נחליק את זה?
ב. למה בחיידרים אין אפשרות להשאיר גן / מכינה בעת הצורך? למה טובת הילד לא עומדת במרכז?
ג. האם אתם מכירים חיידר מעולה בירושלים שאפשר יהיה לקבל בו מענה אישי ומקצועי לילד ושיהיו קשובים לצרכים שלו?

אני חושבת שהשנים האלו קריטיות לכל העתיד של הילד, ואם עכשיו הוא רודף אחרי עצמו, מה יהיה בצמתים הבאים????
רציתי להתייעץ
הציעו לנו משהו שלא מריח טוב בכלל בכלל.
אני אקדים ואומר שאין לי צל של ספק אם לגשת לעסקה או לא.
כי אני לא עושה את זה בכל מקרה.


השאלה שלי רק האם משהו נתקל בזה, והאם מישהו יכול להצביע לי נקודתית היכן העוקץ?

אוקיי אז הסיפור בערך ככה:
אחד שמייבא רכבים מחו"ל. רוצה לייבא רכב מאד מאד יקר, לרשום אותו על שמנו, שאנחנו נוציא את המימון- ההלוואה ל 50 אחוז, ו50 אחוז הוא מביא מזומן.
הוא יעביר לנו שכר נאה, וכן כמובן כל חודש את סכום ההלוואה..
מתחייב תוך שנה לסדר את העניין למכור את הרכב ולכסות את ההלוואה
ולנו יש בתמורה, וכעירבון, רכב יקר מאד הרשום על שמנו.. שאם הוא לא ישלם/יאבד אז הרווחנו גם את חלקו...
מצד שני הרכב אצלו...
כמה מכרים שלנו כבר עשו את זה ובנתיים הכל דופק.

ניסיתי לשאול הגימיני הוא ממש לא התלהב וגם נימק..לדעתו הסיכון כאן גבוה מדיי.. להוציא הלוואה ככ גדולה.. אבל הוא מביא כל מיני דברים שכבר כן שללתי את זה.. ודברים שניתן גם להכניס לחוזה

מעניין אותי האם מישהו נתקל בכזה סוג הצעה?
  • חחח
Reactions: aabb1 //
7 תגובות

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה