קורונה הנה זה חוזר... הקבינט אישר עוצר לילי מחנוכה למשך 3 שבועות

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #62
מה הקשר?
עד היום לא הלכת לחנויות, פגשת אנשים, הלכת למרכזים הומי אדם?
זה אותו דבר.
הלכתי.
ועדיין זה לא כמו מפגשים המוניים ערב-ערב, בלי מרחק, ובלי מסכות (יש אוכל...)
ומה עם הסבא והסבתא?
וכל אחד מהיושבים שם פגש באותו שבוע עוד מאות אנשים (שגם הם פגשו... וכו וכו) שגם הם היו בלי מרחק ומסכות.

לא הכל בידיים שלנו.
אבל לי בכולופן נראה שערבי לביבות 'מקודשים', הם די מיותרים במצב הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
הסגר משמעותו אנטישמיות.
הגבלת החגים אצל חרדים.

נכון מאוד! משהו אמר שאין צורך להודיע לנו על סגר, ועוצר וכו,
פשוט יש לנו לוח שנה ושם כתוב את מועדי השנה..
כמה מגוחך, ככה עצוב!
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
קיצר,
מי שתומך בסגר ואין לו בעיה עם הגבלת זכויות אדם - מוזמן לסגור את עצמו מבעוד מועד.
ואם נניח הממשלה תתבלבל ותתחיל את הסגר מראשון הבא - יחמירו ויטילו עליהם סגר 48 שעות עוד לפני חנוכה.
אין צורך לתרגל מראש התארגנות לסגר, תוכלו להיוועץ בקלות עם כל ילד מגיל 3 שתמצאו סביבכם.

ומי שלא תומך בסגר - משוחרר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
  • הוסף לסימניות
  • #66
גם בשנים קודמות נפטרו אנשים, לא יודעת מספרים והם גם לא מעניינים אותי.

את הממשלה כן מעניינים המספרים, וגם הסיבות הטבעיות שגורמות למספרים האלו. וגם מה אפשר לעשות כדי לצמצם את המספרים האלו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אתן באמת חושבות ומרגישות שהממשלה רוצה רק בטובתינו????
לא!! אני ממש לא חושבת!
אבל בגלל זה זה אומר שצריך ממש 'מסירות נפש' כדי לקיים ערבי לביבות המוניים, שמיותרים לחלוטין במצב עכשו?
ואני לא תומכת בכלל בסגר, למי ששאל.


לפי המצב כאן עכשו- עוד רגע ואנשים פה כבר יקפצו שזה 'זמן שמד' ולכן חייבים למסור את הנפש כדי לקיים את ה'מנהג המקודש' הנ"ל.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #69
את הממשלה כן מעניינים המספרים, וגם הסיבות הטבעיות שגורמות למספרים האלו.
בכמה שעות ראש העיר ליאון הוריד את ירושלים האדומה לצהובה (או ירוקה, אינני זוכרת)
היו עיוותים במספרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
את הממשלה כן מעניינים המספרים, וגם הסיבות הטבעיות שגורמות למספרים האלו. וגם מה אפשר לעשות כדי לצמצם את המספרים האלו.
אז למה הסגר הוא לא רק באיזורים אדומים? בדיוק כמו שהיה בחגים? הרי גם בחגים וגם עכשיו יש פוטנציאל הדבקה, ובכ"ז עשו רק על האדומות. מה ההבדל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
לא!! אני ממש לא חושבת!
אבל בגלל זה זה אומר שצריך ממש 'מסירות נפש' כדי לקיים ערבי לביבות המוניים, שמיותרים לחלוטין במצב עכשו?
ואני לא תומכת בכלל בסגר, למי ששאל.


עוד רגע ואנשים פה כבר יטענו שזה 'זמן שמד' ולכן חייבים למסור את הנפש כדי לקיים את ה'מנהג המקודש' הנ"ל.
לא תומכת, אבל מדבררת את ההחלטה כאילו זה במשכורת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
מספיק לראות את האכיפה הסלקטיבית ולהבין מה הולך פה...
איפה יש אכיפה סלקטיבית? בהפגנות? תמיד היה וזה נושא מורכב לא צודק בכלל אבל מורכב מהרבה דברים וזה לא קשור לממשלה דוקא.
הא ואני לא דובר של אף אחד אבל מפריע לי שאנשים נועלים את השכל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #73
אז למה הסגר הוא לא רק באיזורים אדומים? בדיוק כמו שהיה בחגים? הרי גם בחגים וגם עכשיו יש פוטנציאל הדבקה, ובכ"ז עשו רק על האדומות. מה ההבדל?
כל פעם משנים את המשוואה לפי הצורך.
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
בכמה שעות ראש העיר ליאון הוריד את ירושלים האדומה לצהובה (או ירוקה, אינני זוכרת)
היו עיוותים במספרים.
יש כל מיני עיוותים, וגם טעויות, וגם ארגון לקוי.
עם זאת, יש קורונה שגובה יום יום מתים נוספים וחולים קשה, ואי אפשר להיקהל כרגיל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
לא הבנתי מה זה מפריע לחגוג את חנוכה?
להיפך... נקיים פחות "להשכיחם תורתיך". כולם יישבו בבית לאור הנרות וילמדו, ישירו עם ילדיהם, במקום לרוץ למקום אחר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
לא הבנתי מה זה מפריע לחגוג את חנוכה?
להיפך... נקיים פחות "להשכיחם תורתיך". כולם יישבו בבית לאור הנרות וילמדו, ישירו עם ילדיהם, במקום לרוץ למקום אחר.
מליון לייקים
הפכו את חנוכה לחג של ערבי לביבות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
אז למה הסגר הוא לא רק באיזורים אדומים? בדיוק כמו שהיה בחגים? הרי גם בחגים וגם עכשיו יש פוטנציאל הדבקה, ובכ"ז עשו רק על האדומות. מה ההבדל?
באיזה חגים הסגר היה רק בערים אדומות? בחגים היה סגר בכל הארץ! אז לא שמענו את הטענה תעשו סגר רק בערים אדומות בעצם כן שמענו מהחילונים איך זה נשמע הפוך? :rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
אני רק שאלה:
למה כמה שבועות לפני הסגרים דוברי משרד הבריאות חוזרים תחת כל עץ רענן:
לא מתוכנן בשום אופן סגר לראש השנה/חנוכה, אם כן אז עוד חודשיים/שלש/ארבע/שמונה.
ותמיד יום יומיים לפני מגיעים למסקנה ש'אין מנוס/התחלואה עולה/לא צפוי וכו''???
נפלאות הבריאה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
אני רק שאלה:
למה כמה שבועות לפני הסגרים דוברי משרד הבריאות חוזרים תחת כל עץ רענן:
לא מתוכנן בשום אופן סגר לראש השנה/חנוכה, אם כן אז עוד חודשיים/שלש/ארבע/שמונה.
ותמיד יום יומיים לפני מגיעים למסקנה ש'אין מנוס/התחלואה עולה/לא צפוי וכו''???
נפלאות הבריאה.
זו שיטה פסיכולוגית.
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
אני עובדת במקום עבודה חילוני. ולכולם כבר לגמרי נמאס.
הילדים של אחת מהעובדות אצלינו היו במסיבה גדולה מאד שהתקיימה באחת הערים בשבוע בעבר.
אני כל הזמן שומעת על מפגשים. וימי הולדת שנערכים.
לאנשים כבר נשבר מהמצב. אפשר לאסור על מפגשים חודש, חודשים, חצי שנה. אבל אנחנו כבר כמעט שנה במצב הזה. והתוצאה היא שבכל המגזרים כבר אין אימון בממשלה והחלטותיה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה