קורונה אתם שם למעלה - אולי תחשבו עוד פעם ?!

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
בוקר טוב.
אני לא מאלו שכל מה שהממשלה מחליטה צועק.
אבל נראה לי שכבר כלו כל הקיצין.
קרוב לשנה מגבילים אותנו.
בהתחלה כולנו נטינו להאמין, מתוך תמימות ורצון טוב, שכל ההחלטות הן הכרחיות ומצילות חיים.
השארנו הורים בודדים בליל הסדר.
התפללנו בבתים ובמרפסות.
ביטלנו חתונות.
והכי גרוע נתנו לילדים לרקוד לנו על הראש 24/7.
סגר רדף סגר, הגבלה רדפה הגבלה.
כנראה שהם חושבים שאין גבול למה שאנחנו מסכימים לקבל.
אז זהו, שלא !!!
פשוט נמאס.
מה הענין לסגור אותנו בחנוכה בבית ?!
למה גם עכשיו לא נוכל אחרי ההדלקה לקחת את הילדים לסבא וסבתא שייהנו מהם, וגם יפנקו אותם...
מה מקצת ביקורי משפחות תגיע הישועה ?
הקניונים ישארו פתוחים, אילת תשאר פתוחה, תורכיה ודובאי ישארו פתוחות,
אבל העיקר שלא יהיו ביקורי משפחות בחנוכה.
חלילה שהבחורים היקרים שמסרו נפש חודשיים לא יוכלו לנסוע קצת לנפוש עם ההורים.
זה פשוט נמאס !
הגיעו ים עד נפש !
אני יודע כבר את התגובות שזה ימנע הדבקה,
הטענה היא חוסר המידתיות והירידה לחיים דווקא שלנו ששומרים,
ואצלנו כעת התחלואה אפסית ממש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
בוקר טוב.
אני לא מאלו שכל מה שהממשלה מחליטה צועק.
אבל נראה לי שכבר כלו כל הקיצין.
קרוב לשנה מגבילים אותנו.
בהתחלה כולנו נטינו להאמין, מתוך תמימות ורצון טוב, שכל ההחלטות הן הכרחיות ומצילות חיים.
השארנו הורים בודדים בליל הסדר.
התפללנו בבתים ובמרפסות.
ביטלנו חתונות.
והכי גרוע נתנו לילדים לרקוד לנו על הראש 24/7.
סגר רדף סגר, הגבלה רדפה הגבלה.
כנראה שהם חושבים שאין גבול למה שאנחנו מסכימים לקבל.
אז זהו, שלא !!!
פשוט נמאס.
מה הענין לסגור אותנו בחנוכה בבית ?!
למה גם עכשיו לא נוכל אחרי ההדלקה לקחת את הילדים לסבא וסבתא שייהנו מהם, וגם יפנקו אותם...
מה מקצת ביקורי משפחות תגיע הישועה ?
הקניונים ישארו פתוחים, אילת תשאר פתוחה, תורכיה ודובאי ישארו פתוחות,
אבל העיקר שלא יהיו ביקורי משפחות בחנוכה.
חלילה שהבחורים היקרים שמסרו נפש חודשיים לא יוכלו לנסוע קצת לנפוש עם ההורים.
זה פשוט נמאס !
הגיעו ים עד נפש !
אני יודע כבר את התגובות שזה ימנע הדבקה,
הטענה היא חוסר המידתיות והירידה לחיים דווקא שלנו ששומרים,
ואצלנו כעת התחלואה אפסית ממש.
אני שמעתי בערוץ 12 לפני כמה ימים שפשוט עושים חשבונות לחרדים שאולי זה יעשה לנו כלום כי זה לא כמו סוכות שהולכים לבית הכנסת......וכו........
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
אני מתקוממת הרבה יותר..
אני תושבת אשדוד.. כבר היינו איזה פעמיים בסגר אנחנו בגלל שהיינו עיר אדומה. (ואפילו לא כל העיר... רק הרובעים החרדים)
מה קרה עכשיו שאתם לא סוגרים רק את הערים האדומות?? אה?? מה, הפעם לא מדובר בחרדים ??
כשהתחלואה בציבור החילוני מגיע גם לנו לסבול??
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
איכשהוא לקראת החגים המספרים מזנקים.
מה, עוד פעם חושבים שאנחנו טיפשים???
ממש כך.
הכל נראה כמו אונאה אחת גדולה.
עושים קרוב ל 70000 בדיקות ואז יש קרוב ל 2000 מאומתים.
דווקא באחוז הנדבקים היומי יש ירידה,
וגם בחולים הקשים יש התמתנות בימים האחרונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
ממש כך.
הכל נראה כמו אונאה אחת גדולה.
עושים קרוב ל 70000 בדיקות ואז יש קרוב ל 2000 מאומתים.
דווקא באחוז הנדבקים היומי יש ירידה,
וגם בחולים הקשים יש התמתנות בימים האחרונים.
כנ"ל לקראת החגים.
אז אמנם היו יותר נדבקים, אבל היקף הבדיקות היה היסטרי, וכן ברור לי שמשחקים עם המספרים כדי להציג את האחוז כגבוה יותר.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
תלך כל יום לאן שתרצה, עכשיו שכולם רוצים לצאת להורים ולסכן אותם זה בדיוק המקום לסגר! לא שאני חושבת שזה יועיל, אבל חכם זה כן
אני חושבת שעם כבר הולכים על סגר שילכו על סגר כללי ולא לילי כי זה לא עושה כלום....אז נכון שזה ימנע מיפגשים וכו אבל תכס יהיו אנשים שיתחמקו ויצאו לפני שש או שיעשו מיפגשים בבוקר וכו.....
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
פרופ' ארנון אפק מנכ״ל שיבא ב׳קול חי׳: ״אין הוכחה מהעולם ליעילות של סגר לילי, זה הוביל אותם מהר לסגר כללי. אבל בהעדר אכיפה טובה, אנשים מפרים ביודעין ובכוונה את ההנחיות, ולכן הגענו למצב הזה״.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
העוצר יחול עד יום 2/1 - שזה כולל את חגאות הנוצרים.
קצת סותר את כל הבכי והנהי על אפליית חרדים.
ומי שחושב שרק חרדים מסתובבים בחנוכה, מבקרים משפחה ומבלים באופן כללי כנראה לא ראה חילוני בגודל טבעי.
תורכיה ודובאי ישארו פתוחות,
כבר יש חובת בידוד לשבים מטורקיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
והבדילנו מן התועים.
בדורות האחרונים התקיים מה שנאמר 'ופרצו חומות גדלי', התחלנו לסגוד לראשי ממשלה ונשיאים, הרגשנו חלק ממשלות ובכירים, נהיינו ישראלים.
השם מרמז לנו מאד ברור במגוון דרכים, והקורונה בארצנו הוא אחת מהם, הקב"ה אומר לנו: תתנתקו מן החילוניות! תתנתקו! כפשוטו!
סגר, עוצר, ערים אדומות, כל האיפה ואיפה, השנאה והאפליה, החוסר מידתיות והאונאה, הכל נעשה מאתו יתברך כדי שנבין, שבשלטון הכופרים אין אנו מאמינים, ובחוקותיהם כל אחד משתתף כפי שהורה לו רבו ותו לא - רק כדי לקיים ועשית כאשר יורוך, בדרך התורה נלך באש ובמים, לקדש שם שמים!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
והבדילנו מן התועים.
בדורות האחרונים התקיים מה שנאמר 'ופרצו חומות גדלי', התחלנו לסגוד לראשי ממשלה ונשיאים, הרגשנו חלק ממשלות ובכירים, נהיינו ישראלים.
השם מרמז לנו מאד ברור במגוון דרכים, והקורונה בארצנו הוא אחת מהם, הקב"ה אומר לנו: תתנתקו מן החילוניות! תתנתקו! כפשוטו!
סגר, עוצר, ערים אדומות, כל האיפה ואיפה, השנאה והאפליה, החוסר מידתיות והאונאה, הכל נעשה מאתו יתברך כדי שנבין, שבשלטון הכופרים אין אנו מאמינים, ובחוקותיהם כל אחד משתתף כפי שהורה לו רבו ותו לא - רק כדי לקיים ועשית כאשר יורוך, בדרך התורה נלך באש ובמים, לקדש שם שמים!
אלף לייקים
אולי כל הסיפור הזה בשביל שנפסיק "לשיר" ביבי מלך ישראל....
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
העוצר יחול עד יום 2/1 - שזה כולל את חגאות הנוצרים.
קצת סותר את כל הבכי והנהי על אפליית חרדים.
ומי שחושב שרק חרדים מסתובבים בחנוכה, מבקרים משפחה ומבלים באופן כללי כנראה לא ראה חילוני בגודל טבעי.

כבר יש חובת בידוד לשבים מטורקיה.
ואיך את מסבירה את זה שבדיוק עכשיו הסגר הוא גם לערים ירוקות ולא רק לאדומות?
כי הערים החרדיות בתחלואה נמוכה כרגע?
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ואיך את מסבירה את זה שבדיוק עכשיו הסגר הוא גם לערים ירוקות ולא רק לאדומות?
כי הערים החרדיות בתחלואה נמוכה כרגע?
כי חינגאות ולהבדיל ביקורי משפחות יש בכל עיר.
שיהיה ברור, אני לא בטוחה שהסגר אפקטיבי אבל הקביעה לפיה הוא נועד בדווקא כנגד הציבור החרדי פשוט מגוחכת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
כי חינגאות ולהבדיל ביקורי משפחות יש בכל עיר.
שיהיה ברור, אני לא בטוחה שהסגר אפקטיבי אבל הקביעה לפיה הוא נועד בדווקא כנגד הציבור החרדי פשוט מגוחכת.
ואז? הרי הסגר נועד לעצור עליה בתחלואה, ואצלנו אין עליה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אבל היא עשויה להתרחש אחרי ביקורי משפחות ומסיבות.
בדיוק כפי שקרה בפורים.
אה אז עכשיו עברו לשיטה של מניעת התחלואה עוד לפני שהיא עולה?
כי עד עכשיו זה לא היה ככה.
(בערים הירוקות אני מתכוונת)
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אה אז עכשיו עברו לשיטה של מניעת התחלואה עוד לפני שהיא עולה?
כי עד עכשיו זה לא היה ככה.
לא יודעת. אני לא חברה בקבינט.:)
יתכן שלאור העליה שיש כבר עכשיו ולקחי פורים הזכור לרע, רוצים למנוע האצה לפני החורף.
ואני לא פה להסביר את המניעים, אף אחד לא משלם לי על זה.
אני רק טוענת שלא כל דבר קשור לאפלית חרדים. לא רק אנחנו חוגגים בחנוכה ואנחנו בטח לא יוצאים לבלות בחגאות הנוצרים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
לא יודעת. אני לא חברה בקבינט.
יתכן שלאור העליה שיש כבר עכשיו ולקחי פורים הזכור לרע, רוצים למנוע האצה לפני החורף.
ואני לא פה להסביר את המניעים, אף אחד לא משלם לי על זה.
אני רק טוענת שלא כל דבר קשור לאפלית חרדים.
בדיוק זה הנקודה, לאידעת אם אפלית חרדים ממש אבל תסכימי איתי שזה לא מריח הכי טוב..
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה