דרוש מידע הגבלות בימי החנוכה

  • הוסף לסימניות
  • #2
מתוך אתר 'המחדש'

במקום סגר: איסור על אירוח בחנוכה מהשעה 17:30

‏ההגבלות שמשרד הבריאות יבקש לאשר מחר: איסור התקהלות של יותר משני אנשים שאינם ממשפחה גרעינית בין השעות 17:30 ל-24:00. בשעות הללו המסחר ייסגר ויהיה אסור לשהות בביתו של אדם אחר

בניסיון למנוע אירועי הדלקת הנרות משותפים ומסיבות חנוכה, משרד הבריאות יגיש לממשלה המלצה לאסור על מעבר בין בתים בשעות אחר הצהריים והערב. כמו כן, יום אחרי פתיחת הקניונים, במשרד הבריאות מציעים להשבית את המסחר בחנוכה אחרי 17:30.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
הועבר לשרים -

שלום לכולם, לעניין *תיקון תקנות הגבלת פעילות* - להלן טיוטת תיקון שהועברה ממשרד הבריאות ולפיה:

א. *מיום 10.12 עד יום 18.12 משעה 17:30 עד שעה 24:00*:

1. לא יקיים אדם ולא ישתתף בהתקהלות, של שני אנשים או יותר, למעט אנשים הגרים באותו מקום, כולל בטקס דתי או בתפילה, במרחב הציבורי, במרחב הפרטי או במקום ציבורי או עסקי. (*לא יחול על יישוב שמרבית תושביו אינם יהודיים וכן על אזור שהוכרז כאזור תיירות מיוחד*)

2. לא ישהה אדם במקום מגורים שאינו מקום מגוריו, ובלבד שלא תימנע אספקה של מוצר חיוני או שירות חיוני, קבלת טיפול או סיוע הדרושים לאדם עם מוגבלות או קבלת סיוע חיוני, טיפול רפואי חיוני או טיפול סוציאלי חיוני.

ב. משרד הבריאות עתיד לעלות את התקנות מחר עד 17:00 על מנת להימנע משימוש בסעיף הדחיפות.

ג. *משרד הבריאות ביקש להעביר הערות בהקדם ככל שיש*.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
במקום סגר: איסור על אירוח בחנוכה מהשעה 17:30

‏ההגבלות שמשרד הבריאות יבקש לאשר מחר: איסור התקהלות של יותר משני אנשים שאינם ממשפחה גרעינית בין השעות 17:30 ל-24:00. בשעות הללו המסחר ייסגר ויהיה אסור לשהות בביתו של אדם אחר

בניסיון למנוע אירועי הדלקת הנרות משותפים ומסיבות חנוכה, משרד הבריאות יגיש לממשלה המלצה לאסור על מעבר בין בתים בשעות אחר הצהריים והערב. כמו כן, יום אחרי פתיחת הקניונים, במשרד הבריאות מציעים להשבית את המסחר בחנוכה אחרי 17:30.
רק רגע... במשרד הבריאות נוהגים להדליק בצאת הכוכבים?:rolleyes:
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
בדיוק!!!!!!!!
אין דרך לאכוף, זה פשוט בדיחה:p:p:p
למה לא יכולים לאכוף? לעצור אנשים ברחוב, לתשאל לאן הם הולכים ואיפה גרים
להכנס להדלקות המוניות ולפזר אותן..
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
למה לא יכולים לאכוף? לעצור אנשים ברחוב, לתשאל לאן הם הולכים ואיפה גרים
אנחנו גרים באשדוד.. נוסעים לגינה ברח' חזון איש... בא לנו ללכת לגינה בחזון איש בבני ברק... מה אסור??? מותר!!
או הולכים לעשות לסבתא שלום מהחלון- גם זה מותר.
להכנס להדלקות המוניות ולפזר אותן..
זה באמת בעייתי יותר..
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
אנחנו גרים באשדוד.. נוסעים לגינה ברח' חזון איש... בא לנו ללכת לגינה בחזון איש בבני ברק... מה אסור??? מותר!!
או הולכים לעשות לסבתא שלום מהחלון- גם זה מותר.

זה באמת בעייתי יותר..
מותר להיות בגינה, עד 10 אנשים
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
מותר להיות בגינה, עד 10 אנשים
10 אנשים ביחד.
עם כל משפחה באה בנפרד... זה לא נקרא התקהלות

וגם לא הבנת מה שהתכוונתי להגיד.
אם שוטר עוצר זה מה שאומרים...
לאן הולכים באמת?? זה כבר עניין אחר.. לא נראה לי שהשוטר יעקוב אחרייך..
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
א. *מיום 10.12 עד יום 18.12 משעה 17:30 עד שעה 24:00*:
אז החסידים יצטרכו להקדים את ההכנות להדלקה ואת ההדלקה
גם כך הזמן הכי מוקדם להדלקה לנוהגים כך הוא 16:40 (שקיעה). ו15:20 זה 40 דקות אחרי השקיעה שזה צאת הכוכבים לכל הדעות.
אז אפשר להיות בהדלקה אצל האדמו"ר וב15:30 ללכת הביתה :rolleyes: ;)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #14
זה אומר שהשנה יצטרכו גם המאחרים להדליק עד 5:30 לכל המאוחר שאז כבר תכלה רגל מן השוק
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בוטלו ההגבלות


 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה