קורונה חיסון לקורונה

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #61
לא מבין איך הגענו למצב שראשי הממשלות ,שרים, רופאים, דאגו קודם לעצמם והתחסנו לפני כולם, ובמקום שהעם יתקומם על כך, יש חלקים בציבור שלא מתכוונים להתחסן.
אם לא היה מתחסן לפני כולם היו מזדעקים שאין דוגמא אישית והחיסון מסוכן.
אם מתחסן לפני כולם זועקים על אפליה.
בדקתם כמה יש במחסנים לפני שאתם מדברים גבוהה גבוהה על מחסור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
יש את האנשים שמרוב שאוהבים לחיות ירוצו להתחסן מבלי לחשוב על הסיכונים שבדבר
מי שבאמת רוצה לחיות מחכה לראות שבטוח ב100% שאין שום סיכונים ולא קורה כלום אפילו אחרי תקופה ארוכה

אין דבר כזה 100 אחוז. לחששות רחוקים ונדירים בדרך כלל לא מתייחסים.
הנקודה העיקרית היא: מה עומד מול זה?
משום שזו מחלה מאוד מדבקת, הרוב עתידים כפי הנראה לחלות בה אם לא יחוסנו. זו לא מחלה נדירה, שהסיכוי לחלות בה קלוש.
כך שהשאלה היא, מה עדיף: לחלות במחלה עצמה, או לקבל חיסון?

לגבי מחלת הקורונה ידוע במאה אחוז שיש בה סיכונים ומעל מיליון וחצי אנשים מתו בינתיים בעולם ממנה. ופי כמה היו חולים בצורה קשה בבתי חולים.
ומה ידוע לנו על מחלת הקורונה לאחר תקופה ארוכה? - שיש רבים שחודשים ארוכים עדיין סובלים מתסמינים. לטווח יותר רחוק - אין עדיין ניסיון.

כל נגיף - כולל הקורונה - נכנס לתוך התאים של הבן אדם שנדבק בו. הוא מסוגל להתרבות רק בתוך תא חי.
בחיסון מכניסים משהו חלקי וקטן בהרבה. ולא את הנגיף עצמו.
אז מי שחושש מהחיסון - אמור לכאורה לחשוש מנגיף הקורונה פי כמה וכמה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #63
לא מבין איך הגענו למצב שראשי הממשלות ,שרים, רופאים, דאגו קודם לעצמם והתחסנו לפני כולם, ובמקום שהעם יתקומם על כך, יש חלקים בציבור שלא מתכוונים להתחסן.
אוי באמת
נשמע שאזלו החיסונים ותמה התבואה.
אנחנו לא ברוסיה הקומוניסטית, מי שרוצה יכול לקחת מספר ולחכות בתור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
נו ו...?
מחר בבוקר כולם פה מחוסנים? כל עוד שהרוב לא מחוסנים ברור שימשיכו לשים פה מסיכות.
אם היה כתוב ההפך, הייתי בורחת מכאן.
אז מה הועילו חכמים בתקנתם
כלומר מה עוזר לי החיסון אם אני נשאר במצב "שלא מחוסן" ואני בסיכון וצריך להמשיך ולהיזהר?????????????
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
כי ככה ה' מנהל את העולם, שאנחנו שומעים לרבנים, ובני ביתם הם המוציאים והמביאים, ככה זה מאות שנים. וזה מה שה' מבקש ממני. לא לחפש כל הזמן איפה עבדו על הרב שלי
(אני מבקש לא לפתוח בעניין צרור השמצות..)
אבל אחרי שרואים בעיניים סילופים בשמם, וכשאתה שואל אותם בעצמם אתה מקבל תשובה שונה בתכלית מזו שאמר המשבק שעמד לידו, אני כבר לא מסוגלת לסמוך על כל מכתב שלהם שמפורסם בעיתון.
עצוב וכואב מאוד!

וזה קרה לבעלי אישית, ואפילו בנושא שלשמו התכנסנו באשכול הזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #66
אז מה הועילו חכמים בתקנתם
כלומר מה עוזר לי החיסון אם אני נשאר במצב "שלא מחוסן" ואני בסיכון וצריך להמשיך ולהיזהר?????????????
שרוב האנשים סביבכם לא יכולים להדביק אתכם כי הם חוסנו.
אפקט חסינות העדר.
שהיה קיים גם בחצבת ושעלת אבל כמה חסרי אחריות פשוט הרסו אותו וייבאו אלינו מחלות שכמעט ונעלמו פה כליל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #67
אם לא היה מתחסן לפני כולם היו מזדעקים שאין דוגמא אישית והחיסון מסוכן.
אם מתחסן לפני כולם זועקים על אפליה.
בדקתם כמה יש במחסנים לפני שאתם מדברים?
הודעתי נכתבה בהומור כמובן.
ברור לי שהם התחסנו ראשונים כדי לעודד את הציבור להתחסן.
תמהתי איך הגענו למצב שנותנים לאנשים חיסון שאמור להגן עליהם או על קרוביהם והם דוחים אותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
ח"ו השמצות,
אבל אפשר לומר שה' מנהל את העולם ע"י ששולח את העסקן הרפואי הגדול בארץ, לומר בשם הרב.
סתם זה די מעניין איך אדם יקר ומנוסה ששנים אנשים נועצים בו ונחשב לבר סמכא בתחום פתאום הפך ללא אמין לעניין החיסונים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
סתם זה די מעניין איך אדם יקר ומנוסה ששנים אנשים נועצים בו ונחשב לבר סמכא בתחום פתאום הפך ללא אמין לעניין החיסונים.
אומר לך משהו:
כשנועצים עם מישהו על ענין פרטי, אישי,
זה שונה במידת מה מהישענות מוחלטת על דעתו בענין ציבורי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה