קורונה מה הטעם בבדיקה סורולוגית?

  • הוסף לסימניות
  • #41
 
  • הוסף לסימניות
  • #42
חבל שבמאוחדת אין..
יש בכל הקופות.
רק צריך לעמוד בקריטריונים של משרד הבריאות, כדלהלן:

מי יכול לבצע את הבדיקה?
  • בן בית של חולה מאומת בתנאים הבאים:
    - החולה אובחן לאחר ה-01.07.2020
    - בן הבית השלים בידוד
    - בן הבית נמצא שלילי בבדיקת מטוש (PCR) לנגיף
    או לא עבר בדיקת מטוש, אך חלפו יותר מ-30 יום מהבדיקה החיובית של בן הבית המאומת

מי שבקריטריונים הנ''ל, יכול לבקש הפניה מרופא הקופה ולעשות בדיקה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אם אחד מבני הבית היה חיובי, תוך כמה זמן שווה לעשות בדיקה סורולוגית?
אמרו לי שצריך לחכות 21 יום לאחר שנגמרו התסמינים, מישהו יודע אם זה נכון?
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
אם אחד מבני הבית היה חיובי, תוך כמה זמן שווה לעשות בדיקה סורולוגית?
אמרו לי שצריך לחכות 21 יום לאחר שנגמרו התסמינים, מישהו יודע אם זה נכון?
תודה!
21 יום מאז שאובחן ולא מסיום התסמינים.

ציטוט ממשרד הבריאות שהביאו באשכול הזה:
עם זאת, משרד הבריאות ממליץ בשלב זה לתעדף בביצוע הבדיקות הסרולוגית את השייכים לאוכלוסיות הבאות (ואשר אין להם תסמינים בעת הבדיקה ואינם ידועים כמחלימיי קורונה):

  • בני בית של חולים מאומתים, אשר השלימו בידוד וקיבלו תוצאת בדיקה שלילית לקורונה או שלא ביצעו בדיקה – יבצעו בדיקות סרולוגיות לאחר לפחות 21 ימים מהתאריך האבחנה של בן הבית המאומת האחרון שחלה.
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #46
אם עושים לפני ה-21 יום זה לא יעיל? מה הטעם דווקא 21 יום?
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
אנחנו בלאומית
יש ילד אחד שלא היה חולה
קבלתי הזמנה במייל לעשות לו
בודאי שאני הולכת אמנם הוא לא כ"כ קטן
עד עכשיו רק הוא נשמר מהמבוגרים , ורק עליו חששנו מבידוד וכו
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
מישהו יודע בודאות אם אכן בעלי נוגדנים ייחשבו למחלימים?
החוזר בעניין נכתב לפני זמן רב אך לא יושם עדיין בפועל.
יש שינוי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #52
החשיבות בבדיקות סורולוגיות הוא גם לציבור בכלל,
לדעת כמה בלתי מאומתים יש ביחס למאומתים בכלל.
ובפרט בערים חרדיות ככל שמוכיחים שהיו בה כבר הרבה חולים
התיחסות משרד הבריאות תהיה מקילה יותר בשל הסיכוי הנמוך להתפרצות רחבה.

בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #54
שלחו לי:
א וְאַתָּה בֶן אָדָם הִנָּבֵא עַל גּוֹג וְאָמַרְתָּ כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה הִנְנִי אֵלֶיךָ גּוֹג נְשִׂיא רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל. ב וְשֹׁבַבְתִּיךָ וְשִׁשֵּׁאתִיךָ וְהַעֲלִיתִיךָ מִיַּרְכְּתֵי צָפוֹן וַהֲבִאוֹתִךָ עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל. ג וְהִכֵּיתִי קַשְׁתְּךָ מִיַּד שְׂמֹאולֶךָ וְחִצֶּיךָ מִיַּד יְמִינְךָ אַפִּיל. ד עַל הָרֵי יִשְׂרָאֵל תִּפּוֹל אַתָּה וְכָל אֲגַפֶּיךָ וְעַמִּים אֲשֶׁר אִתָּךְ לְעֵיט צִפּוֹר כָּל כָּנָף וְחַיַּת הַשָּׂדֶה נְתַתִּיךָ לְאָכְלָה. ה עַל פְּנֵי הַשָּׂדֶה תִּפּוֹל כִּי אֲנִי דִבַּרְתִּי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. ו וְשִׁלַּחְתִּי אֵשׁ בְּמָגוֹג וּבְיֹשְׁבֵי הָאִיִּים לָבֶטַח וְיָדְעוּ כִּי אֲנִי יי. ז וְאֶת שֵׁם קָדְשִׁי אוֹדִיעַ בְּתוֹךְ עַמִּי יִשְׂרָאֵל וְלֹא אַחֵל אֶת שֵׁם קָדְשִׁי עוֹד וְיָדְעוּ הַגּוֹיִם כִּי אֲנִי יי קָדוֹשׁ בְּיִשְׂרָאֵל. ח הִנֵּה בָאָה וְנִהְיָתָה נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה הוּא הַיּוֹם אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי. ט וְיָצְאוּ יֹשְׁבֵי עָרֵי יִשְׂרָאֵל וּבִעֲרוּ וְהִשִּׂיקוּ בְּנֶשֶׁק וּמָגֵן וְצִנָּה בְּקֶשֶׁת וּבְחִצִּים וּבְמַקֵּל יָד וּבְרֹמַח וּבִעֲרוּ בָהֶם אֵשׁ שֶׁבַע שָׁנִים. י וְלֹא יִשְׂאוּ עֵצִים מִן הַשָּׂדֶה וְלֹא יַחְטְבוּ מִן הַיְּעָרִים כִּי בַנֶּשֶׁק יְבַעֲרוּ אֵשׁ וְשָׁלְלוּ אֶת שֹׁלְלֵיהֶם וּבָזְזוּ אֶת בֹּזְזֵיהֶם נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה.    יא וְהָיָה בַיּוֹם הַהוּא אֶתֵּן לְגוֹג מְקוֹם שָׁם קֶבֶר בְּיִשְׂרָאֵל גֵּי הָעֹבְרִים קִדְמַת הַיָּם וְחֹסֶמֶת הִיא אֶת הָעֹבְרִים וְקָבְרוּ שָׁם אֶת גּוֹג וְאֶת כָּל הֲמוֹנֹה וְקָרְאוּ גֵּיא הֲמוֹן גּוֹג. יב וּקְבָרוּם בֵּית יִשְׂרָאֵל לְמַעַן טַהֵר אֶת הָאָרֶץ שִׁבְעָה חֳדָשִׁים. יג וְקָבְרוּ כָּל עַם הָאָרֶץ וְהָיָה לָהֶם לְשֵׁם יוֹם הִכָּבְדִי נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. יד וְאַנְשֵׁי תָמִיד יַבְדִּילוּ עֹבְרִים בָּאָרֶץ מְקַבְּרִים אֶת הָעֹבְרִים אֶת הַנּוֹתָרִים עַל פְּנֵי הָאָרֶץ לְטַהֲרָהּ מִקְצֵה שִׁבְעָה חֳדָשִׁים יַחְקֹרוּ. טו וְעָבְרוּ הָעֹבְרִים בָּאָרֶץ וְרָאָה עֶצֶם אָדָם וּבָנָה אֶצְלוֹ צִיּוּן עַד קָבְרוּ אֹתוֹ הַמְקַבְּרִים אֶל גֵּיא הֲמוֹן גּוֹג. טז וְגַם שֶׁם עִיר הֲמוֹנָה וְטִהֲרוּ הָאָרֶץ.


יחזקאל ל"ט פסוק ט (כל הפסוק)



עריכה
מצודת דוד
"ובמקל יד" - הוא כלונס ארוך ובראשו כעין מחט ברזל ובו הורגים אנשים בזריקה

"שבע שנים" - כי יהיו רבים מאד

"בנשק וגו'" - ר"ל בידות הכלים ההם שהם של עץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
שמעתי שמי שתורם דם בעזר מציון אז עושים לו כבונוס בדיקה סרולוגית
מישהו עשה?
איך מקבלים את התוצאות? והאם התוצאות קבילות למשרד הבריאות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
נראה שמכבי מבצעים מחקר על בני בית של חולים. אולי מנסים לגלות את אחוז ההדבקה האמיתי בתנאים של מגורים משותפים.
לא מבינה מה הבעיה בלהיבדק? מפחדים מהדקירה? אין פה שום סיכון או כאב ויש הרבה מה להרוויח, כמו שכתבו פה, המצפון יותר חשוב מהחוק והייתי מאוד שמחה לדעת שאני או הילדים כבר לא מסתכנים ולא מסכנים אחרים.
אדרבה, תנצלו את ההזדמנות גם לבדיקות דם כלליות שמומלץ מאוד לכל אדם לעשות ובשגרה לא מגיעים לזה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
במאוחדת יש, אבל מקבלים רק תשובה חיובי/שלילי וחיובי נקבע אצלם ממספר נוגדנים 80 ..... :(
מה המקור לזה שבמאוחדת רק מעל 80 AU/ML נחשב לחיובי? שמועות או משהו מוסמך?
בהדסה זה 15 בטוח חיובי, ו 12-15 זה ספק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
שמעתי שמי שתורם דם בעזר מציון אז עושים לו כבונוס בדיקה סרולוגית
מישהו עשה?
איך מקבלים את התוצאות? והאם התוצאות קבילות למשרד הבריאות?
כל מי שתורם דם דרך מד"א
מקבלים את התשובות בדואר תוך כמה ימים
 
  • תודה
Reactions: SN

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה