התייעצות יש מצב שחברת שליחויות גנבה לי חבילה??

  • הוסף לסימניות
  • #1
הזמנתי משהו יקר באליאקספרס ובאתר כתוב שהחבילה נמסרה לידי ב-7/12 . כתבתי להם שלא קיבלתי את זה והם הראו לי צילום של מסמך מחברת השליחויות שכתוב בו- "אני... מצהירה בזה שקיבלתי לידי את החבילה מספר...בתאריך 7/12 והיתה על זה חתימה בכתב יד שמישהו חתם בשמי!!

בחברת שליחויות אומרים שאין להם מושג על מה מדובר

מה עושים במקרה כזה? קרה לכם??
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
הזמנתי משהו יקר באליאקספרס ובאתר כתוב שהחבילה נמסרה לידי ב-7/12 . כתבתי להם שלא קיבלתי את זה והם הראו לי צילום של מסמך מחברת השליחויות שכתוב בו- "אני... מצהירה בזה שקיבלתי לידי את החבילה מספר...בתאריך 7/12 והיתה על זה חתימה בכתב יד שמישהו חתם בשמי!!

בחברת שליחויות אומרים שאין להם מושג על מה מדובר

מה עושים במקרה כזה? קרה לכם??
תנסו לפנות לחברת שליחויות בכתב ובו דרישה לתגובה לפני פתיחת פניה במשטרה (ניתן לרמוז שיש אצלכם מצלמות בבניין).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
תנסו לפנות לחברת שליחויות בכתב ובו דרישה לתגובה לפני פתיחת פניה במשטרה (ניתן לרמוז שיש אצלכם מצלמות בבניין).
הם אומרים שלא מופיעה אצלם ההזמנה הזאת (ובכלל אין עם מי לדבר שם והתקשורת רק דרך SMS)
ואליאקספרס מתעקשים שחברת השליחויות הזאת מסרה לי את זה ושלחה להם אפילו מסמך שכביכול חתום בשמי!!


איך קורה דבר כזה???
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
קרה לי משהו דומה
חבילה (לא יקרה) נמסרה למיופה כח
בכפר ערבי....
בסניף של דואר ישראל...
כתבתי לדואר
הם טענו שעל החבילה הספציפית
היה שם וכתובת אחרים
וקיבלתי החזר מאליאקספרס
עם מכתב מחברת השילוח.

ככל הנראה התבלבלו במדבקות/ מספרי מעקב
באליאספרס.

לדעתי מייל לחברת שליחויות ולאליאקספרס
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
קרה לי משהו דומה
חבילה (לא יקרה) נמסרה למיופה כח
בכפר ערבי....
בסניף של דואר ישראל...
כתבתי לדואר
הם טענו שעל החבילה הספציפית
היה שם וכתובת אחרים
וקיבלתי החזר מאליאקספרס
עם מכתב מחברת השילוח.

ככל הנראה התבלבלו במדבקות/ מספרי מעקב
באליאספרס.

לדעתי מייל לחברת שליחויות ולאליאקספרס
אבל יש להם את השם ואת הכתובת שלי וזה היה אמור להגיע אלי הביתה והם עוד שלחו לאליאקספרס מסמך עם על הפרטים שלי שכאילו חתמתי עליו שקיבלתי את המשלוח . הזוי!!

לפני שאתם מזמינים דברים יקרים מחו"ל תחשבו עשר פעמים!!!
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #8
אבל יש להם את השם ואת הכתובת שלי וזה היה אמור להגיע אלי הביתה והם עוד שלחו לאליאקספרס מסמך עם על הפרטים שלי שכאילו חתמתי עליו שקיבלתי את המשלוח . הזוי!!

לפני שאתם מזמינים דברים יקרים מחו"ל תחשבו עשר עמים!!!
חברה מוכרת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לנו קרה פעם עם חבילה מהארץ שעלתה לנו 500 ש"ח.
סיפור ממש דומה לשלכם, הראו מסמך כאילו שחתמנו על שקיבלנו. בשעה שלא היה ולא נברא.
אחרי איזה שבועיים (תוך כדי שאנו בהלוך ושוב מול חברת השליחויות והחברה השולחת)
פתאום מצאנו "במקרה" (רק מה'!) בארון חשמל את החבילה.
וזה עדיין לא פתר את התעלומה מי חתם בשמנו, כי בכלל לא ידענו על הגעת השליח.
בקיצור, אחרי עוד איזה זמן, עברנו על ההודעות שהתקבלו באינטרקום שלנו (יש לנו מסך ואינטרקום)
והתברר שהשליח, שלא הודיע על בואו קודם לכן, ברגע שלא ענינו לו בדלת, השאיר לנו הודעה שהוא שם את זה בארון חשמל. ופשוט עשה דין לעצמו שזה נחשב שקיבלנו את זה. וחתם במקומנו!!! (מצד שני בכל הבירורים שלנו, הם לא ידעו לספר לנו שזה הונח בארון חשמל...)
כמובן שהתלוננו על זה בחברת השליחויות שלא ייתכן שכך יקרה, והם הבטיחו לדבר עם השליח.
מה שנגזר עלינו זה שבועיים של עגמת נפש, אבל לפחות בסוף החבילה היתה בידנו.

מאחלת לך שגם תמצאו את זה בארון חשמל, מתחת לשטיח, או אצל השכנים...
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
לנו קרה פעם עם חבילה מהארץ שעלתה לנו 500 ש"ח.
סיפור ממש דומה לשלכם, הראו מסמך כאילו שחתמנו על שקיבלנו. בשעה שלא היה ולא נברא.
אחרי איזה שבועיים (תוך כדי שאנו בהלוך ושוב מול חברת השליחויות והחברה השולחת)
פתאום מצאנו "במקרה" (רק מה'!) בארון חשמל את החבילה.
וזה עדיין לא פתר את התעלומה מי חתם בשמנו, כי בכלל לא ידענו על הגעת השליח.
בקיצור, אחרי עוד איזה זמן, עברנו על ההודעות שהתקבלו באינטרקום שלנו (יש לנו מסך ואינטרקום)
והתברר שהשליח, שלא הודיע על בואו קודם לכן, ברגע שלא ענינו לו בדלת, השאיר לנו הודעה שהוא שם את זה בארון חשמל. ופשוט עשה דין לעצמו שזה נחשב שקיבלנו את זה. וחתם במקומנו!!! (מצד שני בכל הבירורים שלנו, הם לא ידעו לספר לנו שזה הונח בארון חשמל...)
כמובן שהתלוננו על זה בחברת השליחויות שלא ייתכן שכך יקרה, והם הבטיחו לדבר עם השליח.
מה שנגזר עלינו זה שבועיים של עגמת נפש, אבל לפחות בסוף החבילה היתה בידנו.

מאחלת לך שגם תמצאו את זה בארון חשמל, מתחת לשטיח, או אצל השכנים...
בהצלחה!
שמחה בשבילכם שמצאתם . אצלי זה כנראה לא הסיפור. זה לא בארון חשמל או אצל שכנים. נשמע שהשליח פשוט חתם בשמי שקיבלתי ולקח את זה לעצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
הם אומרים שמספר ההזמנה שלי לא מופיע אצלם (וכל השיחה איתם מתנהלת רק בהודעות כך שממש קשה לתקשר איתם)
א, יש מדבקה של חברת השליחויות על החבילה?

ב, את מראה לחברת השליחויות את המסמך שלהם עם החתימה שלך, מה הם עונים על זה?

ג, בעיקרון באלי אקספרס סיכויים גבוהים לקבל החזר במחלוקת כזו
צריך להראות בסכסוך את תגובת חברת השליחויות

ד, אין מצב שזו חברת שליחויות מוכרת, שום חברה רצינית לא מתעסקת עם סמס בלבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
א, יש מדבקה של חברת השליחויות על החבילה?

ב, את מראה לחברת השליחויות את המסמך שלהם עם החתימה שלך, מה הם עונים על זה?

ג, בעיקרון באלי אקספרס סיכויים גבוהים לקבל החזר במחלוקת כזו
צריך להראות בסכסוך את תגובת חברת השליחויות

ד, אין מצב שזו חברת שליחויות מוכרת, שום חברה רצינית לא מתעסקת עם סמס בלבד

א.על איזו חבילה? לא קיבלתי את החבילה
ב. אי אפשר להראות להם כי בצורת התקשורת איתם אין דרך לצרף קבצים/תמונות
ג. הם כל פעם כותבים לי מחדש שאדבר עם חברת השליחויות ושכתוב בפירוש שקיבלתי את המשלוח..
ד. אליאקספרס כתבו לי מספר טלפון והתקשרתי לשם ואמרו לי שיחזרו אלי בהמשך וחזרו אלי רק בסמס (וכל השיחה המשיכה כך)
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
התראה על תלונה במשטרה על זיוף וגניבה,
אם אין התייחסות תבצעו את זה.
הם יהיו חייבים להתייחס.

ניתן להגיש תלונה דרך האתר (לכבוד הקורונה)
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
לאחרונה התפרסם בארצה''ב ודיאו איך שאיש שלחויות של אמזון מניח את החבילה ליד הדלת של הלקוח מצלם שזה הונח שם ומיד אח''כ לוקח את זה לעצמו
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
תדרשי לתקשר במייל מול שרות לקוחות
תצטטי את תגובת אלי אקספרס
ובמקביל
מול אלי אקספרס לומר שלחברת השליחויות אין את מספר המעקב
ולדרוש החזר

לא להתיאש... בעזרת ה' תבשרי לנו בשורות טובות :)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה