התייעצות האם לסייד לבד?? או שזה מסובך...

  • הוסף לסימניות
  • #1
אשמח לשמוע אם משהו סייד בעצמו את הבית ויצא מוצלח? או שפחות...
וא"כ איך סייד ??...
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אשמח לשמוע אם משהו סייד בעצמו את הבית ויצא מוצלח? או שפחות...
וא"כ איך סייד ??...
גבר/אשה?
בעיקרון אם יש לך ידיים טובות, לא צריך להיות מקצוען
אבל זה עבודה פיזית קשה
ודאי שאפשר לבד
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
אני בתור בחורה סיידתי את החדר שלי, ואמא שלי היתה קבוע מסיידת את הבית.
כואב השרירים אחרי זה רצח אבל זה יכול להיות חויה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
לא חושבת שזה עבודה דווקא לגברים.
אני צבעתי את הסלון והמסדרון, לא מסובך בכלל.
(חוץ מזה שיש לי דירה ישנה ובקיר אחד עשיתי שפכטל וכל הקיר התקלף וזה היה עבודה קצת קשה)

מקלפים עם שפכטל אם יש צבע רופף או לכלוכים, משלימים עם שפכטל אמריקאי ומשייפים עם נייר זכוכית,
מכסים שקעים ומתגים עם מסקנטייפ.
וצובעים - כמו דף, להקפיד שהכל יהיה אותו כיוון.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
גם אני נהנית לסייד, ממש תרפיה בסיוד...
כמובן בצורה חובבנית, אבל התוצאה לדעתי משביעת רצון.
צריך לקנות אביזרים מתאימים בטמבור, רולר, וגם מברשת בשביל הפינות.
לכסות היטב את הרצפה וכל דבר אחר שלא רוצים שיתלכלך, לשים מסקנטייפ על הפנלים, שקעים וכו'
אם עושים תיקונים עם שפכטל קודם, לדאוג שיתייבש לחלוטין לפני הצביעה.
ראיתי שכשמסיידים בצבע לבן כדאי לחזור כמה פעמים על אותו הקיר כדי לקבל צבע חזק ויפה.
אני צבעתי בצבע רגיל, בלי אפקטים וכד' אבל בשביל הגיוון צבעתי קיר אחד בחדר בצבע שונה...
לטעמי יצא מהמם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
כדאי לתקוע מקל של מטאטא ברולר כדי להגיע בקלות לגובה
כמובן להעביר את הרולר בכלי שלו לפני המריחה על הקיר.
בשימוש במברשת כדאי למלא כלי קטן בצבע וללכת אתו ועם המברשת למקומות שצריך.
יש ששופכים הרבה מים על הרצפה שהטפטופים לא יתייבשו
[אגב קל יותר לנקות עם שפכטל מהרצפה טפטופים מאשר מריחות
- שימו לב לענין כשאתם 'מנקים' -מורחים טפטופים עם טישיו.]
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
צביעה אפשר לעשות הכל לבד, כולל אפקטים רק שלזה צריך הדרכה,
אבל תיקוני שפכטל למרות שאפשר לבד קשה לעשות את זה חלק כמו אנשי מקצוע, אם עושים הרבה תיקונים אפשר לשייף עם מכשיר חשמלי (נקרא שפשפת) הרבה יותר קל אבל מלא מלא אבק.

כמה טיפים,
הכנה-
לפרוס ניילון על הרצפה ולחבר עם מסקנטייפ לפנלים בצורה שלא יראו כלום מהפנל, שקעי חשמל אני מוריד את המכסה העליון וכך לא צריך להזהר ולא צריך דבק שגם יוצא פחות מדויק - אזהרה אם יש ילדים בשטח שעלולים לדחוף ידיים זה מסוכן.
צביעה-
אם צובעים תקרה אז להתחיל איתה (כי זה מטפטף על הקירות),
להתחיל עם מברשת את כל הפינות שהרולר לא מגיע אליהם,
לחבר את הרולר למקל מטאטא, ולעשות פסים ארוכים מלמעלה למטה ולעבור הצידה בצורת W למריחה שווה של הצבע על כל הקיר.

יש באתר טמבור הרבה מאמרי וסרטוני הדרכה, מומלץ מאוד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
עשיתי את זה כמה פעמים, החלק הכי מעצבן, לדעתי, זה ההכנה לצביעה:
מסקינטייפ על הפאנלים, ועל כל השקעים, ושפכטל - לתיקון חורים ודפיקות בקיר
הצביעה זה כבר החלק הכייפי!
ואם את כבר צובעת, אל תוותרי על צבע רחיץ!
בפעם הראשונה שצבעתי - צבעתי עם הצבע הכי פשוט, ודי מהר התחרטתי
הקירות מתלכלים די מהר, במיוחד בבית עם ילדים, וחוק מרפי כמובן - שאחרי צביעה הם ממש אוהבים לנסות את הקיר לציורים שלהם.
צבעתי גם אפקט [ספארי], ראיתי לפני כן הסרטות של הדרכות לאפקט שרציתי, ורק כשידעתי איך עושים את זה - ביצעתי. יצא מאוד יפה.

הזמנתי מעלי רולר שמתמלא בסיד/צבע - ולא מטפטף, ובנוסף יש לו ידית-ספוג לפינות. היתרון הגדול שלו - אין טפטופים.
אבל, עברתי מעליו עם רולר רגיל - כדי לתת סיומת יותר מושלמת [הוא מוציא די הרבה חומר בבת אחת, ואני אוהבת שהחומר קצת יותר מטושטש] אפשר להסתדר בלי, עניין של טעם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
  • הוסף לסימניות
  • #15
אבל אתה לא חושש שיכנס צבע לתוך השקע ?
לא נכנס ממש צבע לתוך השקע, הצביעה היא לא בכמות של ממש הרבה נוזלים על הקיר,
ס"ה זה חוסך עבודה ויוצא יותר יפה, אני מוריד כל דבר שאפשר להוריד, (מדפים וכו').
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה