קורונה להיבדק או לא? מה ארוויח?

  • הוסף לסימניות
  • #4
ברור שלהבדק.
מלבד שזה יפטור מבידודים עתידיים
תרוויחי דרכון ירוק שמדובר כבר כעת בצעדים מעשיים ליישום.

הרי אם את עם קורונה להתחסן לא תוכלי, ולקבל דרכון ירוק תוכלי רק עם בדיקה סרולוגית יקרה ורק בעוד חודש

ואם להבדק, כדאי כמה שיותר מהר כי ע"פ החוק הבידוד למאומתים הוא עשרה ימים מהבדיקה
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
לא רוצה להאדים את העיר שלנו...
בהית אשב בכל מקרה
מי ישמע.... כל הארץ בסגר.. עם עוד מאומת העולם ימשיך להתנהל כמו אתמול.
למה שתשבי בבית סתם? יש עכשיו גם מחלות חורפיות והרבה.
תבדקי ותשללי ספקות
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
לא רוצה להאדים את העיר שלנו...
בהית אשב בכל מקרה
זה כבר טענה מצחיקה.
אם הינך מעיר חרדית, כולן אדומות. (ויש גם ערים כלליות שאדומות)
וכעת סגר כללי, כולם סובלים.
בעלה של חברה שלי קיבל הודעה שהוא חייב בבידוד, בעוד שהוא חלה לפני חודשיים ולא הלך להיבדק.
תכלס, אכל אותה, יושב בדד בבית, על אף ולמרות שחלה.
לא הצליח לבטל את הבידוד, כי חסרה הוכחה שחלה. (קרי, בדיקה)
הרבה בריאות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
לא.
כל אדם מאומת בידיים שלו מה לומר למשה''ב בחקירה ומעבר לזה ליידע אישית את מי שצריך לדעת.
הכוונה היתה שיכנסו לבידוד מרצון.
שאם זה יגרום להם יותר לשמור חייבים לבדוק.
כי כל עוד לא בודקים, אנשים מסביב יותר מרשים לעצמם להסתובב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אם אתם מתכוונים לשבת בבית בשביל מה להבדק?
אחרי זה יגידו שאנחנו מפיצי מחלה?
אני בעד שלא
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
ברור לבדוק ולהיות רגועים שאתם אחרי.
(או להיות רגועים שזה סתם צינון, ולצאת בכיף מהבית למכולת אם לא הייתם ליד מאומת).
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
בלת"ק

כמובן על הצד שתצאי חיובי יש רווחים אבל תזכרי שיש גם צד של שלילי - באחוזים גבוהים מאוד שיפטור אותך מיד מכל הזהירויות
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
ב-25% מהבדיקות יש טעויות -כך על פי נתוני משרד הבריאות ולכן כדאי להתייעץ עם מבינים כי תלוי מה התסמינים
אם ברור לפי התסמינים שיש קורונה עדיף לא להיבדק כי יתכן ויצא שלילי ותמשיכו להסתובב חופשי ולהדביק את הסביבה וזה אחת הסיבות שהקורונה לא הולכת לשום מקום הרבה זמן גם אם יעשו סגר ארוך ואם לא ברור מהתסמינים אם יש קורונה עדיף ליבדק, לגבי הסביבה של הימים האחרונים צריך לידע אותם שאתם חולים כדי שידעו לישמר ולהתבודד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ב-25% מהבדיקות יש טעויות -כך על פי נתוני משרד הבריאות ולכן כדאי להתייעץ עם מבינים כי תלוי מה התסמינים
אם ברור לפי התסמינים שיש קורונה עדיף לא להיבדק כי יתכן ויצא שלילי ותמשיכו להסתובב חופשי ולהדביק את הסביבה וזה אחת הסיבות שהקורונה לא הולכת לשום מקום הרבה זמן גם אם יעשו סגר ארוך ואם לא ברור מהתסמינים אם יש קורונה עדיף ליבדק, לגבי הסביבה של הימים האחרונים צריך לידע אותם שאתם חולים כדי שידעו לישמר ולהתבודד.
סיפורי סבתא.
דבר ראשון אחוז הטעויות כיום הוא קטן מאוד מאוד.
וגם הטעויות ברובם הן כאלה שבאמת חיוביים ובבדיקה יצאו שלילי - וזה לפעמים כי הבדיקה לא בוצעה מספיק עמוק וכד'.
ולא כאלו שבאמת שללים ובטעות יצאו חיובי.
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
ב-25% מהבדיקות יש טעויות -כך על פי נתוני משרד הבריאות ולכן כדאי להתייעץ עם מבינים כי תלוי מה התסמינים
אם ברור לפי התסמינים שיש קורונה עדיף לא להיבדק כי יתכן ויצא שלילי ותמשיכו להסתובב חופשי ולהדביק את הסביבה וזה אחת הסיבות שהקורונה לא הולכת לשום מקום הרבה זמן גם אם יעשו סגר ארוך ואם לא ברור מהתסמינים אם יש קורונה עדיף ליבדק, לגבי הסביבה של הימים האחרונים צריך לידע אותם שאתם חולים כדי שידעו לישמר ולהתבודד.
ואל תמדדו חום כי לפעמים המדחום מקולקל ויראה לכם שיש לכם חום למרות שאין לכם
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה