דרוש מידע בעיה לא נעימה שנוצרה עם אלי אקספרס...

  • הוסף לסימניות
  • #21
כדאי לנתב את הכעס על הסינים המטופשים על דואר ישראל - המטופש פי כמה.
קרה לי לא פעם, שדואר ישראל היו האשמים הבלעדיים על איחור קריטי בהגעת משלוח.
במקרים מסוימים שילמתי מחיר כמעט מלא על המוצר למוכר בעלי אקספרס.
אמנם צריך לשים לב, הכסף הגיע לכם ביושר, ובהתאם לכללי המסחר הנוהגים באתר. ולפיכך, כל השבה של סכום כלשהו הוא לפנים משורת הדין (אם בכלל מותר).
ברור שההתנהגות הישראלית שפותחים סכסוך על כל דבר (כשלא תמיד יש צורך, יש הודעות שניתן להתכתב, כמובן בלי לוותר על כלום, אם מסכמים על החזר, שיתבצע דרך הסכסוך - להבטיח את קיומו). אבל לפעמים זה בעוכרינו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #22
אז מאוד הגיוני שדואר ישראל אשם?
כדאי לנתב את הכעס על הסינים המטופשים על דואר ישראל - המטופש פי כמה.
קרה לי לא פעם, שדואר ישראל היו האשמים הבלעדיים על איחור קריטי בהגעת משלוח.
במקרים מסוימים שילמתי מחיר כמעט מלא על המוצר למוכר בעלי אקספרס.
אמנם צריך לשים לב, הכסף הגיע לכם ביושר, ובהתאם לכללי המסחר הנוהגים באתר. ולפיכך, כל השבה של סכום כלשהו הוא לפנים משורת הדין (אם בכלל מותר).
ברור שההתנהגות הישראלית שפותחים סכסוך על כל דבר (כשלא תמיד יש צורך, יש הודעות שניתן להתכתב, כמובן בלי לוותר על כלום, אם מסכמים על החזר, שיתבצע דרך הסכסוך - להבטיח את קיומו). אבל לפעמים זה בעוכרינו.
המוכר שם הוא ממש--- כנראה אחד לא בריא ששמו לעבוד שם.

איך אני מנסחת את השאלה בלי לעורר עליי שום דבר מיוחד?
ובעצם, יש להם אפשרות לקחת ממני את הזיכוי? הרי כל שניה שאני רוצה אני יכולה לעשות העברה לכרטיס אשראי..
1609182097608.png
.
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
קודם כל תעבירי את היתרה לאשראי, אל תסמכי על טוב ליבם של הסינים...
ולגבי הזיכוי, שמעתי מרב שעצם זה שסוכם על תאריך שהמוצר אמור להגיע ולא הגיע, על זה כבר הם אמורים לשלם לך פיצוי - שזה בעצם ההחזר שקיבלת, זה סוג של עגמת נפש..
ובפרט שציינת שזה עושה קול של... תנין אחרי שנת לילה :confused: אז הגיע לך מוצר פגום - על אחת כמה וכמה את רשאית להשאיר אצלך את הזיכוי ולממשו בהקדם..
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
בכנות אני אומרת שעל הרבה מאוד מוצרים אני מקבלת החזר כספי.
באתר איפה שכתוב המחיר והוספה לסל כתוב במפורש הגעה תוך 90 ימים (בד"כ) או שכספך יוחזר. זה ממש מלכתחילה אצלם. אני לא רואה בזה שום בעיה.
1609184528084.png


עכשיו אפשר בכלל להחזיר על הכיפאק

גם הזמנתי גם חיכיתי 3 חודשים וגם לא הגיע - אז אני אמורה לקבל החזר כספי.


לדעתי אם אליאקספרס מפסידים מזה אז שיסדרו את דואר ישראל והכל ידפוק.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אז מאוד הגיוני שדואר ישראל אשם?
כדאי לנתב את הכעס על הסינים המטופשים על דואר ישראל - המטופש פי כמה.
קרה לי לא פעם, שדואר ישראל היו האשמים הבלעדיים על איחור קריטי בהגעת משלוח.
במקרים מסוימים שילמתי מחיר כמעט מלא על המוצר למוכר בעלי אקספרס.
אמנם צריך לשים לב, הכסף הגיע לכם ביושר, ובהתאם לכללי המסחר הנוהגים באתר. ולפיכך, כל השבה של סכום כלשהו הוא לפנים משורת הדין (אם בכלל מותר).
ברור שההתנהגות הישראלית שפותחים סכסוך על כל דבר (כשלא תמיד יש צורך, יש הודעות שניתן להתכתב, כמובן בלי לוותר על כלום, אם מסכמים על החזר, שיתבצע דרך הסכסוך - להבטיח את קיומו). אבל לפעמים זה בעוכרינו.
המוכר שם הוא ממש--- כנראה אחד לא בריא ששמו לעבוד שם.

איך אני מנסחת את השאלה בלי לעורר עליי שום דבר מיוחד?
ובעצם, יש להם אפשרות לקחת ממני את הזיכוי? הרי כל שניה שאני רוצה אני יכולה לעשות העברה לכרטיס אשראי...
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
פעם ראשונה שאני נתקל ב"זיכוי", בסכסוך זה מוחזר ישירות לכרטיס האשראי, ובכל מקרה זה ברשות האתר, ולא מועבר למוכר כל עוד אין אישור סופי.
כך שניתן למשוך לאשראי ללא חשש.
וזה לא שהם לא בריאים בנפשם, פשוט הם מתעסקים עם אינסוף הזמנות וכו'.
הזמנתי לא מזמן פלאפון יקר יחסית, פתחתי סכסוך על משהו שלא עבד בפלאפון, המוכר לא הגיב תוך X ימים, ולפי הכללים קיבלתי את כל הכסף חזרה.
בינתיים הוא ממשיך להתחנף אלי בהודעות מה עלי לעשות כדי שיעבוד, ואולי אפילו לשלוח לו חזרה - וישלח לי מוצר חלופי...
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה