בקשה לֵךְ עַמִּי בֹּא בַחֲדָרֶיךָ; חֲבִי כִמְעַט רֶגַע עַד יַעֲבָר זָֽעַם

מצב
הנושא נעול.
  • הוסף לסימניות
  • #1
רבותי ומורי, קהל נכבד מאוד.

לא הגיוני המצב הזה.

לא הגיוני שעכשיו יש הדבקות בטירוף.

הדבקות של אנשים בסיכון ומבוגרים שיכלו עוד שבועיים, מקסימום חודש להיות מחוסנים.

לא יתכן, פשוט לא יתכן, שנתחיל לפוצץ עכשיו שוב את החניונים של בתי החולים במונשמים ומורדמים. ונשלח מטוסים לייבא מחוללי חמצן נוספים.

לא הגיוני שכל זה קורה כשהטלנו כבר עוגן, ונשאר לנו רק לדלג מעל עוד כמה גלים, עד חוף המבטחים. כשהתחלנו כבר לנגוס ממתנת החיים החיסונית שהעניק לנו בורא רפואות, רופא נאמן ורחמן.

ססטיסטית, בכל דקה מזריקים לכ-150 אנשים מקבוצת הסיכון, שכל כך חששנו לחייהם, את שיקוי הפלאים הזה.
עוד בערך חודשיים כמעט כל קבוצות הסיכון בארץ יהיו עם נוגדנים לנגיף הקורונה. זה יהיה עולם אחר. הרבה יותר מואר ושמח. שום דבר לא בטוח. כבר למדנו. אבל כפי שזה נראה - רמת הסכנה של הקורונה תרד פלאים.

פסח יראה כבר אחרת לגמרי. אולי אפילו פורים. תנסו לדמיין את חייכם, למשל, בלי פוסטים מנדנדים של תזהרו מקורונה ואל תדביקו וזה :)
כמה שקשה כבר להזכר, אבל אלו היו חיים יפים כל כך...


מצד שני כרגע, המצב ברחוב (בפרט הרחוב החרדי) הוא מצב של שיא הגל. סיכוי לא רע שבכל התקהלות בינונית יש מישהו עם הנגיף.

אז יאללה. בואו נהדק כללים. בטח מי שעד עכשיו שמר - יהיה כל כך טיפשי להרוס עכשיו הכל.
אבל גם מי שלא שמר, כי הוא חשב שלא הגיוני לשמור על משמעת הדוקה כזו לאורך זמן. אז הנה. אם לא נדבקתם בגל הראשון והשני, אין מזה שום בטחון שלא תדבקו ותדביקו ח"ו בגל השלישי. אז עכשיו כשיש תאריך יעד ברור - זה בטח שווה את המחיר.

אתם יודעים כבר איך נשמרים מקורונה, לא? בטח ראיתם איזה עדכון על זה :)
אבל אם פספסתם איכשהו :)
אז זה נורא פשוט: לברוח מהתקהלויות. כמו שחכמינו הקדושים דרשו על הפסוק שבכותרת: דבר בעיר - כנס רגליך.
ואם מוכרחים להתקהל - מסכות ומרחק.

ותרימו טלפון להורים וקרובים, מבוגרים ושאר קבוצות הסיכון. תעודדו אותם להשמר עוד קצת. ותזכירו להם, שחיסון אחד זה עוד לא רמת נוגדנים מלאה, ושיש משהו שמוסכם על כולם: לקבוע תור לחיסון לא מחסן משום דבר...

ועוד טלפון, למנהל/ת של המוסד בו לומד ילדכם. לא יקרה כלום אם הוא יקבל תזכורת לכך שההורים מצפים שגם בגל השלישי לא יהיו חיפופים, ושזה לא בושה ולא עוול להכניס כיתה לבידוד, זה פשוט אחריות, וזה מה שמצופה ממנו.

ההיסטוריה הצבאית מלאה בסיפורים עגומים על החללים שנפלו בזמן שהדרג המדיני ניהל את השלבים האחרונים במו"מ להפסקת האש. ):
בשונה מקרבות צבאיים, כאן זה בידינו, בחסדי שמים.

בא נמנע ביחד, את המוות המיותר הבא. כִמְעַט רֶגַע עַד יַעֲבָר זָֽעַם.

זהו. להתראות מעברו השני של החיסון (בלי נדר נמצא נושאים אחרים לחפור עליהם...)
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #6
תודה, הכתיבה יפה ומביעה במיוחד.
ואת הכותרת הזאת ציטטתי למישהו היום, לפני שקראתי את המאמר...
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
אמיתי לגמרי...........
רק תוספת קטנה לכל אותם האילו בקבוצת הגיל השלישי שמגיעים להיתחסן שגם כן ישתדלו לשמור שם על מרחק 2 מטר ועל כל הכללים!!
הבנתי שהיו כמה מקרי מאומתים שבעצם נידבקו בתורות לחיסון או שגילו להם אחרי שהיתחסנו......
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
נורא ואיום
שחודש לפני שהכל מאחורינו
אנשים יקרים נאבקים על חייהם
אחרי חודשים ארוכים של עמידה איתנה על המשמר...

נאום מי שחברה טובה שלה מאושפזת במצב לא פשוט
בגלל קורונה...

והכל בגלל פופוליזם זול של נבחרי ציבור שחושבים שמה שהציבור רוצה- את זה נעשה
ובמקום לעשות סגר קצר וחד
צועקים סגר והכל פתוח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
20201229_010402.jpg


להתחיל להתווכח על מאמר כ"כ יפה,
אם כן בידוד או לא בידוד,
ומה דעת רב פלוני ורב אלמוני,
זה פשוט בל תשחית,
לדעתי צריך למחוק את כל התגובות,
לנעול את האשכול ולנעוץ את המאמר בראש הפורום.
@ניהול האתר @פרוג @מרשמלו
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת
מצב
הנושא נעול.

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה