עזרה הצילו! נעלם לי המסך!

  • הוסף לסימניות
  • #1
במקלדת החדשה שלי יש מקשים מהירים בצדדים. אחד מהם מעלים את כל התוכנות ומראה שולחן עבודה ריק
אפילו בלי האייקון של התוכנות הפתוחות בשורת המשימות
מצד שני, בפתיחת קובץ שנעלם- הוא טוען שהקובץ פתוח.
מכירים? יכולים לעזור?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
יכול להיות שפתחת שולחן עבודה נוסף?
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
יכול להיות שפתחת שולחן עבודה נוסף?
הגיוני...
איפה אני מוצאת את שולחן העבודה הקודם?
בינתיים שיחקתי עם המקלדת והעכבר וחזר לי. אבל זה לא פעם ראשונה שזה קרה, אז אשמח לדעת איך מחזירים
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
איפה אני מוצאת את שולחן העבודה הקודם?

לוחצים עם העכבר בפינת המסך מצד שמאל למטה. בקצה הקיצוני של שורת המשימות, (היכן שיש קו צר).
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
לוחצים עם העכבר בפינת המסך מצד שמאל למטה. בקצה הקיצוני של שורת המשימות, (היכן שיש קו צר).
זה נותן לי את שולחן העבודה החדש.
נעלם לי שורת המשימות של התוכנות הפתוחות
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
יכול להיות שפתחת שולחן עבודה נוסף?
תודה, @א-ירושלמית ! בזכות שקראת לזה בשם יכולתי לחפש בגוגל ומצאתי איך לחזור לשולחן העבודה הקודם:
שולחנות עבודה מרובים ב- Windows 10
Windows 10
שימוש בשולחנות עבודה מרובים הוא פתרון מצוין לשמירה על סדר בפרויקטים מתמשכים שאינם קשורים זה לזה, או כדי לעבור במהירות בין שולחנות עבודה לפני פגישה. כדי ליצור שולחנות עבודה מרובים:

  1. בשורת המשימות, בחר תצוגת משימה > שולחן עבודה חדש .
  2. פתח את האפליקציות שבהן ברצונך להשתמש בשולחן עבודה זה.
  3. כדי לעבור בין שולחנות עבודה בחר תצוגת משימה פעם נוספת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
יכול להיות שפשוט עברת למצב של טאבלט...
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
יכול להיות שפשוט עברת למצב של טאבלט...
מה זה אומר?
ולמה זה מעלים את התכנות שפועלות?
יכול להיות לי מוזיקה דלוקה, ולחיצה על הכפתור הזה מראה שולחן עבודה בלי תכנת מוזיקה, אבל עדיין שומעים
או קובץ וורד פתוח, ואם אני לוחצת- אז זה נעלם, ולפתוח מחדש א"א כי קופץ חלון של פתיחה לקריאה בלבד כי זה כבר פתוח.
הרעיון של @א-ירושלמית פתר את הבעיה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה זה אומר?
ולמה זה מעלים את התכנות שפועלות?
יכול להיות לי מוזיקה דלוקה, ולחיצה על הכפתור הזה מראה שולחן עבודה בלי תכנת מוזיקה, אבל עדיין שומעים
או קובץ וורד פתוח, ואם אני לוחצת- אז זה נעלם, ולפתוח מחדש א"א כי קופץ חלון של פתיחה לקריאה בלבד כי זה כבר פתוח.
הרעיון של @א-ירושלמית פתר את הבעיה.
יפה.
אבל לעמים יכולה להיות אותה תופעה שהפתרון שלה הרבה יותר פשוט.
כבר קרה לי פעם אחת שבן משפחה ניגש אליי רגע לפני שהלך לטכנאי אחרי שהיה אובד עצות מהתופעה המוזרה..
לא הצלחתי ליצור צילום מסך, אבל מצד שמאל של המסך (היכן שמופיעות ההודעות מהאינטרנט וכ') ישנו ריבוע נחמד שנקרא טאבלט.
תלחצי עליו ותראי מה קורה..(מרתק;))
בשביל לחזור למסך רגיל פשוט תלחצי עליו שוב.
 
  • הוסף לסימניות
  • #10
יפה.
אבל לעמים יכולה להיות אותה תופעה שהפתרון שלה הרבה יותר פשוט.
כבר קרה לי פעם אחת שבן משפחה ניגש אליי רגע לפני שהלך לטכנאי אחרי שהיה אובד עצות מהתופעה המוזרה..
לא הצלחתי ליצור צילום מסך, אבל מצד שמאל של המסך (היכן שמופיעות ההודעות מהאינטרנט וכ') ישנו ריבוע נחמד שנקרא טאבלט.
תלחצי עליו ותראי מה קורה..(מרתק;))
בשביל לחזור למסך רגיל פשוט תלחצי עליו שוב.
זה?
1609268980322.png

אין לי אפשרות כזו... (התמונה מהתמיכה של מיקרוסופט)
נשמע מעניין
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
  • הוסף לסימניות
  • #12
שולחן עבודה נוסף.png

זה המקום בו אפשר להגיע לשולחנות עבודה נוספים.

אגב, אפשר לנסות Alt+Tab ולבדוק אם התוכנה שאת צריכה פתוחה, במקרה, בשולחן העבודה הנוכחי.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה