דרוש מידע רכב שמתאים לנסיעות קצרות

  • הוסף לסימניות
  • #1
אני מחפש רכב יד שניה לאשתי שנוסעת בעיקר נסיעות קצרות בתוך העיר, ואמרו לי שלזה אני צריך רכב עם נפח מנוע לא גדול, זה נכון? על איזה נפח מנוע אני צריך ללכת? מה המינימום שאני צריך ומה המקסימום? וכמה הנפח מנוע משפיע על הצריכת דלק? זה משמעותי?
ומה דעתכם על דאציה סאנדרו שנת 2016? זה רכב יד שניה טוב? מצאתי פה https://www.galileasing.co.il/רכב-יד-שניה/ כזה עם נפח מנוע 898, זה מה שאני צריך? וזה רכב אמין יחסית? יש לו בגאז' גדול? נראה לכם שאני יכול למצוא אותו יותר בזול בלוחות של הפרטיים או ש-30 אלף זה מחיר טוב בשבילו? יש אולי המלצות על דגם דומה באותו טווח מחיר שהוא יותר משתלם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
אני מחפש רכב יד שניה לאשתי שנוסעת בעיקר נסיעות קצרות בתוך העיר, ואמרו לי שלזה אני צריך רכב עם נפח מנוע לא גדול, זה נכון? על איזה נפח מנוע אני צריך ללכת? מה המינימום שאני צריך ומה המקסימום? וכמה הנפח מנוע משפיע על הצריכת דלק? זה משמעותי?
ומה דעתכם על דאציה סאנדרו שנת 2016? זה רכב יד שניה טוב? מצאתי פה https://www.galileasing.co.il/רכב-יד-שניה/ כזה עם נפח מנוע 898, זה מה שאני צריך? וזה רכב אמין יחסית? יש לו בגאז' גדול? נראה לכם שאני יכול למצוא אותו יותר בזול בלוחות של הפרטיים או ש-30 אלף זה מחיר טוב בשבילו? יש אולי המלצות על דגם דומה באותו טווח מחיר שהוא יותר משתלם?
30 אלף אולי תלך על היברידי?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

אנחנו כרגע מתמודדים עם תקלה במכשיר מג'ימיקס (חברת Magimix) שני שלנו, יבוא רשמי על ידי חברת ניופאן.

במכשיר הקודם, כשהוא נשבר אחרי שנה וחצי, טענו שזה תקלה בציר ההנעה ולכן "זה לא המנוע אז אין אחריות".
מחיר התיקון היה כל כך גבוה (נושא לדיון בפני עצמו) שהחלטנו להעדיף קניית מכשיר חדש.

חלפו שנתיים, המכשיר החדש מת. כעת, כשהתקלה היא במנוע עצמו, טוענים שיש חדירת רטיבות ולכן שוב - אין אחריות.

עכשיו שזו פעם שניה שמתחמקים מאחריות, שאלתי סביבי ואני מתחילה להרגיש שזו שיטה ולכן רוצה לבדוק כאן.

מהחויה שלי ועוד 2 מהמהשפחה, החברה טוענת ל 30 שנות אחריות על המנוע אבל מבחינתה נראה ששום דבר לא כלול ב"מנוע" הזה.

לא התעצלתי ובדקתי במילון מה הגדרה של מנוע?
מנוע זה משהו ש"מניע", הוא לא רק הליבה החשמלית שמייצרת את הכוח – הוא מכלול שלם שכולל את החלקים המאפשרים את פעולת הסיבוב: הציר, המיסבים, האטמים, וכל רכיב שמאפשר את המימוש המעשי של כוח המנוע.

לכן, כשמישהו טוען "זה לא המנוע, זה הציר"– מדובר לדעתי בנסיון להתחמק מאחריות דרך הגדרות טכניות צרות.

ומה הפעם לגבי הרטיבות?

ברור שלא שטפתי וודאי שלא השריתי את המכשיר במים, אלא עשיתי בו את השימושים המיועדים לו במטבח.
המכשיר מיועד לשימוש במטבח - סביבה רטובה. אם רטיבות חודרת פנימה, לי נראה שזו אחריות היצרן לוודא אטימות תקינה ולהגן על המנוע מפני נזק.
אם מכשיר שנקנה למטבח אינו אטום כנדרש – זו תקלה במוצר, ולא סיבה לפסול את האחריות.

מישהו כאן נתקל בטיפול דומה?
מישהו כאן הצליח לממש אחריות אמיתית?

אם יש עוד מקרים כאלה, אשמח לאגד את התלונות ולהגיש לרשות להגנת הצרכן.
0 תגובות
השבוע:
א גרויסע לחיים על ילד פצוע קשה ובכי כמו מים על שבר ברגל. (משל)

יום אחד אני הולך בשערי צדק אני רואה בהמתנה ליד חדר הניתוח שתי משפחות ממתינות לשמוע מה עם יקירם שנמצא בניתוח, המתח והלחץ שעל פניהם, לא ניתן לתיאור.

הרופא המנתח יוצא למשפחה א' מעדכן אותה בתוצאות הניתוח, תוך פחות משבריר שניה התחושה במחלקה נהפכת מלחץ איום להרגשת שמחה והתלהבות שקיימת רק שאחות מעוכבת סוגרת ווארט.. .
שמחה מרקיע שחקים, צעקות הודו לה', חיבוקים נשיקות, כולם נעמדו בתור לאחל לסבתא מזל טוב , אחד הגיסים רץ למכונה לממכר מזון, וקונה (על אף המחיר המופקע) חבילת עוגיות ושתיה לקיים את מנהג שתיית לחיים כשקורה משהו שמח.

משפחה שניה המנתח יוצא לעדכן אותם, ופתאום המשפחה כולה פורצת בבכי מרטיט, תחושת צער יגון וייאוש עומדים באוויר.

אני שואל אחרי כמה דק' בעדינות את שתי המשפחות, מה הרופא אמר, במשפחה א' אומרים לי ב"ה הילד בן ה8 פצוע קשה, בא תעשה לחיים תשתה משהו...
המשפחה השניה אומרת עזוב לא מתאים לדבר עכשיו אבא שלנו שבר את הרגל ה' ירחם, לשונאים שלנו אנחנו לא מאחלים דבר כזה....

ואוו,
לא ידעתי מה לחשוב,
האם זה איזה עוצמות נפש שיש למשפחה א' והיפוכו במשפחה השניה...??

אחר כך התברר לי הסיפור - משפחה א' הבן עבר תאונה קשה ל"ע, כשהגיעו איתו לבית חולים, הרופא אמר שכל המשפחה יגיעו להיפרד כי אין סיכוי שהוא שורד, גם על החצי אחוז שהוא שורד בדרך כלל המוח נפגע בצורה שהילד ל"ע נשאר מפגר ומוגבל..
המנתח יצא ואמר להם בסוף הניתוח שבחסדי שמים הבן יחיה והמח שלו באורח נדיר לא נפגע כלל, יעבור תקופת אשפוז ארוכה שבה הוא יעבור טיפולים קשים, ועוד תקופה של טיפולי פיזיותרפיה משמעותית, והילד יחזור להיות רגיל, וואו הם קיבלו ילד במתנה, באמת סיבה לשמחה גדולה.

במשפחה השניה האבא היה בשיא כוחו, כל המשפחה עמדה עליו, בלילות הוא עבד כזמר עם הכנסה מכובדת, הדבר מילא אותו שמחה וסיפוק,
הוא אדם מלא אנרגיות שאהב להיות בכל מקום ולעזור לאינספור אנשים.
המנתח יצא ואמר להם, הוא צריך לשכב חצי שנה בעקבות סיבוך ברגל שלו במקום שא"א לשים גבס, אין יותר חתונות בחצי שנה הזאת, אין אבא מלא מרץ שמחזיק את המשפחה כולה, אין את האבא שבזמנו הפנוי הוא העסקן שכולם אוהבים ורץ ממקום למקום לעזור,
וענף הפרנסה נגדע מ 100 ל 0 (אין ביטח לאומי שלא מדווחים...), בהחלט עצוב, בהחלט סיבה לבכות.

ובקצרה - לפני שנה פלוס שהייתי עם חובות מטורפים, וקיבלתי החלטה לצאת לדרך, להוסיף הכנסות ולא לעצור עד שאני מגיע לחופש כלכלי,
אמר לי מישהו את המשל הזה בדיוק, לא משנה מה המצב שלך היום,
משנה מה המגמה שלך, לאן זה הולך, האם היום יותר טוב מאתמול, ומחר יותר מהיום?
האם אתה במגמת הבראה? האם אחרי טיפול קשה אתה תבריא? אתה תהפוך לבריא יותר ממה שהיית לפני?
ולכן אני ממליץ גם לכם לחשוב על המשל המדויק הזה, הקובע הוא לא מצבי הכספי כעת, הקובע זה המגמה, זה השינוי מאתמול,
מי שמצבו מעולה, ופתאום לאט לאט הוא מתחיל לצבור יותר הוצאות מהכנסות, הוא האדם הבריא שצריך לבכות עליו כי הוא הולך לכיוון לא טוב.
מי שמצבו הכספי קשה, אבל הוא עושה שינוי גדול לטובה, והוא מוכן לשלם כל מחיר בשביל השינוי, סיבה לשמחה גדולה, אפשר לעשות אגרויסע לחיים על שם סופו.
[כמובן כמו במשלזה רק עם עוברים טיפול קשה - (וויתורים, מאמץ להכנסות נוספות, להחליט לפעול גם אם קשה, גם אם לא נעים, גם אם מפחיד, להחליט לעשות גם שיש סיכוי להיכשל, ללמוד מכשלונות, ללמוד מהצלחות ועוד ועוד כפי שכל שבוע אני משתף),.
נהנתם? אשמח לשמוע
לפרק א':

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה