דרוש מידע המלצה על הצלם מאיר שבח

  • הוסף לסימניות
  • #1
ובכן,לאחר שוטטות בין אשכולי פרוג השונים,
החלטנו להזמין את מאיר שבח,לצילום חתונתנו.
האמת,שהמקצועיות היתה שם מהרגע הראשון-
ההסבר על העבודה,תכנון לו"ז החתונה,מס' המצולמים,מיקום הסטודיו באולם.
כל השאלות הובילו אותי להבנה שמדובר באדם מקצוען ופרפקציוניסט שלא יפספס רגע בחתונה.
ובאמת-לאורך כל החתונה קבלנו שרות מושלם,
הוא שם לב לכל פרט,עושה את העבודה שלו ברוגע ובשלוה,
הוא צלם שמשתלב בחתונה-ולא מפריע לאנשים תוך כדי,
והתמונות שלו -אין עליהן,מושלמות!!
אגב,גם קבלת התוצרים לאחר החתונה נעשית במהירות ראויה לציון.
אני ממליצה עליו מכל הלב,
תודה למאיר שבח
ותודה לכל הממליצים כאן באתר שבזכותו הגענו אליו!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
תודה רבה

כיף לעבוד עם לקוחות שיודעים מה הם רוצים ומאפשרים לי לתת את מה שאני רוצה לתת תוך כדי תיאום מושלם לטובת הביצוע הנכון והמדויק של שימור הזכרונות מאירוע משמעותי כל כך.

רק שמחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
התלבטתי אם לפתוח אשכול חדש או להקפיץ
אבל החלטתי לחזק באשכול הנוכחי את ההמלצות
למרות שהיו כאן עוד אשכולות המלצות עליו כאן וכאן ומניחה שבעוד הרבה מקומות

בקיצור,
הזמנו את מאיר שבח לצלם בחתונת ביתי @henny photography
וב"ה מודים להשם על הבחירה כל יום
תאורה מדויקת (!!!!)
העמדות מושלמות
איכות וחדות מטורפים
צילומים מדהימים
יחס מצוין
מחירים הוגנים
אמינות וישרות
בקיצור כל מה שאתם מחפשים בצלם .

אני חושבת שדוקא בתקופת הקורונה
בחתונות שנעשות במתכונת שונה
התמונות שנשארות מחפות על החסר
ונותנות טעם מתוק לחתונה שהיתה


@msphoto ,
ישר כח גדול על צילום האירוע שלנו בי"ז אלול
אי"ה בשמחות הבאות בעזרת השם :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תודה רבה
שמחתי לתת שירות
וכל הכבוד על השקעת המחשבה במיקום ההמלצה ובתוכנה (אולי כדאי באמת שההמלצות ישורשרו לאשכול אחד במקום ללכת לאיבוד במרחבי האתר..)

ב"ה שזכיתי ללקוחות טובים, כאלה שמצפים לעבודה ברמה מסויימת ויודעים גם לפרגן אחר כך..
לחלוטין לא מובן מאליו, אני מעריך זאת מאוד.

רק שמחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
האם אפשר לקבל דוגמאות לתמונות?
וכן מתעניינת במיוחד לגבי התעכבות על פרטים קטנים בתמונה (שהראש יעמוד ישר, לזוז מעט ימינה....)
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
בשמחה, נא לשלוח פניה למייל
meir675 בgmail

אהבתי את ההתעניינות שלך בפרטים הקטנים, בדרך כלל לקוחות לא שמים לב לזה אלא לאחר מעשה..
זה בדיוק מה שאני שם עליו דגש רב, ליישר את העניבה, עמידה זקופה, התחתית של הילדה שמבצבצת, לנקות משקפיים, ועוד הרבה פרטים קטנים שעושים את ההבדל בין תמונה טובה לתמונה מושלמת

רגע לפני הצילום אפשר לדייק את הפרטים ולצלם נקי ונכון - מה ששום עיבוד ותיקון מאוחר לא יוכל להשיג
 
  • הוסף לסימניות
  • #7
האם ניתן להזמין גם לבר מצווה או רק לחתונה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
האם ניתן להזמין גם לבר מצווה או רק לחתונה?

בדרך כלל אני מצלם חתונות
אבל כל אירוע יכול להיות רלוונטי, במידה ומעוניינים ברמת צילום גבוהה והתקציב מתאים

 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #11
ענין של גישה פרפקציוניסטית מלכתחילה, ועם הזמן העין כבר מחפשת לבד את נקודות התורפה שבסה"כ די חוזרות על עצמן

ספציפית לגבי נקיון משקפיים - זה חשוב בגלל שהפלאש מדגיש לכלוך על כל משטח שקוף / מבריק הרבה יותר ממה שנראה בעין רגילה ואין דרך לתקן את זה אחרי הצילום
כמובן שגם אחרי שהמשקפיים נקיות - לפעמים יש השתקפות של הפלאש וצריך להטות את הראש מעט הצידה
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
התלבטתי אם לפתוח אשכול חדש או להקפיץ
אבל החלטתי לחזק באשכול הנוכחי את ההמלצות
למרות שהיו כאן עוד אשכולות המלצות עליו כאן וכאן ומניחה שבעוד הרבה מקומות

בקיצור,
הזמנו את מאיר שבח לצלם בחתונת ביתי @henny photography
וב"ה מודים להשם על הבחירה כל יום
תאורה מדויקת (!!!!)
העמדות מושלמות
איכות וחדות מטורפים
צילומים מדהימים
יחס מצוין
מחירים הוגנים
אמינות וישרות
בקיצור כל מה שאתם מחפשים בצלם .

אני חושבת שדוקא בתקופת הקורונה
בחתונות שנעשות במתכונת שונה
התמונות שנשארות מחפות על החסר
ונותנות טעם מתוק לחתונה שהיתה


@msphoto ,
ישר כח גדול על צילום האירוע שלנו בי"ז אלול
אי"ה בשמחות הבאות בעזרת השם :)
שבוע שעבר הגיעו האלבומים
כל מי שראה אמר שלא ראה כאלו אלבומים יפים
העיצוב והגרפיקה המוקפדים
הטאצ' והגימורים
הטיפולים הקוסמטים
וההברקות
ההחלקות והסיומות
הופכים את האלבום להרבה יותר ממושלם.
אז שוב
ישר כח גדול גם על זה.
(
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
תודה רבה
התוצאה הסופית היא אמנם פרי עבודתו המאומצת של הצלם אך מושפעת הרבה גם מטיבו של הלקוח..
בשיתוף הפעולה, בשיח הפורה, בבחירת התמונות, בגישה הנעימה והזורמת.

שניפגש בשמחות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
התחתנתי לפני פחות משבועיים וזכיתי שמאיר שבח יהיה הצלם שלי השם שלו הגיע אלי על ידי המסריט שהמליץ לי עליו לאחר ששמע מה אני מחפשת מצלם למרות שידעתי שאני לוקחת צלם טוב לא ידעתי עד כמה טוב והאמת לא יודעת מאיפה להתחיל
דבר ראשון אולי על הבן אדם היה פשוט סבלני בעל יחס באמצע הרגשתי שהתמונות חשובות לו יותר ממני יודע להגיד את המילה בזמן הנכון לא חופר יותר מדי מרים את האוירה שצריך וזריז ורץ על מנת להספיק כמה שיותר
חוץ מזה שהוא פרפקציוניסט אבל ברמה הגבוהה בכל תמונה היה חייב להיות משפט של סנטר קצת לשם כתף ימין לשם אצבע ככה וחיוך ככה והמבט לשם
בנוסף בתמונות משפחה לאחיין ששלי הי מלוכלך המכנס כי הוא השתולל מאיר התקופף הוריד את הכיפה וניקה לו את המכנס
הוא בא עם רשימה של כל הנשואים והאנשים שצריך לשים לב לצלם אותם ומוחק אחד אחד
בקשר להעמדות היצירתיות והרעיונות לא נגמרים זורם בראש שלכם ועושה הכי מעניין בעולם היה חשוב לי תמונות לא קלאסיות וקיבלתי בענק!!!
חוץ מזה מהירות קבלת התמונות היה לנו כבר לשבת שבע ברכות שלושה משוויצונים עם 50 תמונות מדהימות להראות לכולם פה אני מעבר לחייבת לציין שנסענו כבר מחמישי לצפון כך שלא היה מי שיקח מהמרכז את התמונות למאיר זה הפריע ובשעה 1 ביום שישי הוא מתקשר לומר לנו שהשיג מישהו שמגיע לשם ושניקח ממנו את זה היינו מעבר לבהלם זה מעבר לדרישה וציפייה מצלם וזה מסביר מה הוא מעבר למקצועיות
וכמובן שהתמונות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר כל מי שמסתכל פשוט לא מפסיק להחמיא!!
תודה רבה וממליצה מעבר לבחום תקחו אותו ותדעו שאתם בידיים הכי טובות!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
מאיר שבח צלם אלוף
גם בשביל קמפיינים ותדמית אלוף בלמצוא את הנקודה והמעבר לסטנדרט
מכיר ישיבה שמאוד מבסוטית ממנו
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
זוהי חתונה שניה שמאיר שבח מצלם לנו, הפעם הכלה התעקשה רק עליו, ומבחינתה היה לשנות תאריך במקרה והוא תפוס.
היא קיבלה אתמול את המשוויצונים (בתוך השבע ברכות) והראתה לכולם לשם מה התעקשה,
האיכות, החדות, התאורה!! ההעמדות והכל לתמונה המושלמת! תמונה אחרי תמונה, לאורך הארוע כולו, כולן מעולות!!
כל מי שהסתכל התלהב, והוסיף שבח על השבחים הקודמים...
על כמות הסבלנות, האכפתיות, האורך רוח, והיכולת להצליח לתפוס את כל התמונות מבלי לפספס שום אורח חשוב!

תודה רבה על שירות שאין דומה לו, ואחרי שמונה חתונות, כבר בטוחים מי הצלם לשני האירועים הבאים בע"ה.
בשמחות תמיד!
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
התחתנתי לפני פחות משבועיים וזכיתי שמאיר שבח יהיה הצלם שלי השם שלו הגיע אלי על ידי המסריט שהמליץ לי עליו לאחר ששמע מה אני מחפשת מצלם למרות שידעתי שאני לוקחת צלם טוב לא ידעתי עד כמה טוב והאמת לא יודעת מאיפה להתחיל
דבר ראשון אולי על הבן אדם היה פשוט סבלני בעל יחס באמצע הרגשתי שהתמונות חשובות לו יותר ממני יודע להגיד את המילה בזמן הנכון לא חופר יותר מדי מרים את האוירה שצריך וזריז ורץ על מנת להספיק כמה שיותר
חוץ מזה שהוא פרפקציוניסט אבל ברמה הגבוהה בכל תמונה היה חייב להיות משפט של סנטר קצת לשם כתף ימין לשם אצבע ככה וחיוך ככה והמבט לשם
בנוסף בתמונות משפחה לאחיין ששלי הי מלוכלך המכנס כי הוא השתולל מאיר התקופף הוריד את הכיפה וניקה לו את המכנס
הוא בא עם רשימה של כל הנשואים והאנשים שצריך לשים לב לצלם אותם ומוחק אחד אחד
בקשר להעמדות היצירתיות והרעיונות לא נגמרים זורם בראש שלכם ועושה הכי מעניין בעולם היה חשוב לי תמונות לא קלאסיות וקיבלתי בענק!!!
חוץ מזה מהירות קבלת התמונות היה לנו כבר לשבת שבע ברכות שלושה משוויצונים עם 50 תמונות מדהימות להראות לכולם פה אני מעבר לחייבת לציין שנסענו כבר מחמישי לצפון כך שלא היה מי שיקח מהמרכז את התמונות למאיר זה הפריע ובשעה 1 ביום שישי הוא מתקשר לומר לנו שהשיג מישהו שמגיע לשם ושניקח ממנו את זה היינו מעבר לבהלם זה מעבר לדרישה וציפייה מצלם וזה מסביר מה הוא מעבר למקצועיות
וכמובן שהתמונות מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר כל מי שמסתכל פשוט לא מפסיק להחמיא!!
תודה רבה וממליצה מעבר לבחום תקחו אותו ותדעו שאתם בידיים הכי טובות!!!
תודה על המילים החמות ועל תשומת הלב לנקודות שלא תמיד שמים לב אליהן..


מאיר שבח צלם אלוף
גם בשביל קמפיינים ותדמית אלוף בלמצוא את הנקודה והמעבר לסטנדרט
מכיר ישיבה שמאוד מבסוטית ממנו
חן חן


זוהי חתונה שניה שמאיר שבח מצלם לנו, הפעם הכלה התעקשה רק עליו, ומבחינתה היה לשנות תאריך במקרה והוא תפוס.
היא קיבלה אתמול את המשוויצונים (בתוך השבע ברכות) והראתה לכולם לשם מה התעקשה,
האיכות, החדות, התאורה!! ההעמדות והכל לתמונה המושלמת! תמונה אחרי תמונה, לאורך הארוע כולו, כולן מעולות!!
כל מי שהסתכל התלהב, והוסיף שבח על השבחים הקודמים...
על כמות הסבלנות, האכפתיות, האורך רוח, והיכולת להצליח לתפוס את כל התמונות מבלי לפספס שום אורח חשוב!

תודה רבה על שירות שאין דומה לו, ואחרי שמונה חתונות, כבר בטוחים מי הצלם לשני האירועים הבאים בע"ה.
בשמחות תמיד!
איזה כיף לקרוא
תמיד לשירותכם!
והלוואי שתמיד אספיק להכין משויצונים בתוך השבע ברכות, זה פחות או יותר גומר לי את השינה אבל אני יודע כמה זה משמח את הזוגות הטריים..

רק שמחות!
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
גם אנחנו מאד נהננו ממאיר שבח!!
צלם מקצועי ופרפקציוניסט
בדגש גדול מאד על הסבלנות עד לרגעים האחרונים!!!!
הכל בנעימות, ברוגע, בלי לחץ
שום סיטואציה לא התפספסה
המשויצונים הגיעו בדיוק לשבת שבע ברכות וזה היה מוצלח מאד!!!
כל האורחים נהנו לדפדף ולראות
זאת הייתה בחירה נכונה ומוצלחת!
ממליץ עליו בחום!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
ב"ה שבוע שעבר זכינו שמאיר שבח יצלם אצלינו בחתונה נוספת
(פעם שלישית שהוא אצלינו :) )
ואני מרגישה צורך לכתוב "עלינו לשבח" למאיר שבח :)

כל מי שראה את המשויצונים התלהב מרמת התמונות
<<ואפרופו המשויצונים - נעשה מאמץ מיוחד להביא אותם לשבת שבע ברוכת למרות שאנחנו כבר התיאשנו
מאיר שבח לא ויתר והתקשר לעדכן שהניחו לנו את זה במקום מיוחד כדי שנוכל לרוות את הנחת :) >>

אולם מעבר למוקפדות ולרמה הגבוה של התוצרים
חשוב לדעת שיש פה נותן שרות שהוא בעיקר בן אדם!
ישר דרך ונעים הליכות
אמין רגוע ומתחשב
מכיר את כל הניואנסים וקשוב ללקוח ב100%

מאיר שבח,
תודה!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
גם אני המלצתי לאחינית שלי לקחת את הצלם מאיר שבח
הם היו מרוצים+++++
יצאו תמונות מדהימות!
תודה!!
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה