דרוש מידע דייסון או שיאומי שואב-שוטף?

  • הוסף לסימניות
  • #43
כן.
(זה לא ממש שיאומי אלא זה שיתוף פעולה של שיאומי ורובורוק, אבל כמדומני כשאומרים שיאומי מתכוונים לזה)
אז זהו, שלא.
יש שיאומי ויש רובורוק.
השיאומי במחירים יותר עממיים אבל התבלבלתי כבר לגמרי מהכל.
ולכן מעניין אותי אם יש מישהי שיש לה את שיאומי תחת המותג שיאומי והיא מרוצה. ואם כן איזה דגם כי יש להם כמה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #44
אז זהו, שלא.
יש שיאומי ויש רובורוק.
השיאומי במחירים יותר עממיים אבל התבלבלתי כבר לגמרי מהכל.
ולכן מעניין אותי אם יש מישהי שיש לה את שיאומי תחת המותג שיאומי והיא מרוצה. ואם כן איזה דגם כי יש להם כמה.
לי יש שיומי אבל דגם ישן -מעולה
והייזרו -מוצר אלוף לבית עם ילדים ולכלוך דבר ראשון!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #45
לי יש שיומי אבל דגם ישן -מעולה
והייזרו -מוצר אלוף לבית עם ילדים ולכלוך דבר ראשון!!
יש לך גם שיאומי וגם הייזרו?
מה ההבדל בינהם?
מה מומלץ לבית עם ילדים שרוצים בסוף יום שישאר נקי.
ומה עדיף משתיהם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #46
יש לי רוברוק, דגם s6 מעולה, בשטיפה אני משתמשת רק שאני רוצה ממש ניגוב והכל יחסת נקי
אבל השאיבה חזקה, הבית נקי יום יום כולל המרפסת!
 
  • הוסף לסימניות
  • #47
לכל הדייסוניות למינהן, אשמח לשמוע
1. האם נח להשתמש בו לשאוב את הבית כתחליף למטאטא- הוא לא כבד מדי?
2. כמה זמן הסוללה מחזיקה בעבודה ברצף על הרמה הכי גבוהה? הבנתי שלא יותר מ10 דק? אם תוכלי לציין את הדגם שברשותך
תודה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #48
יש לי רוברוק, דגם s6 מעולה, בשטיפה אני משתמשת רק שאני רוצה ממש ניגוב והכל יחסת נקי
אבל השאיבה חזקה, הבית נקי יום יום כולל המרפסת!
תודה!
הרובורוק יכול לשאוב אם יש טיפות של מים? אני מתכוונת בזמן השאיבה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #49
יש לך גם שיאומי וגם הייזרו?
מה ההבדל בינהם?
מה מומלץ לבית עם ילדים שרוצים בסוף יום שישאר נקי.
ומה עדיף משתיהם?
כן, שיומי רובוט -לא כמו הדיסון
תלוי בסגנון הבית
אם הייתי יכולה לבחור אחד הייתי בוחרת ללא ספק את ההיזרו
הוא עוזר לי במידי נשפך פסטה -מנקה
כוס שוקו-איננה
וכו וגם בסוף יום לעבור איתו על כל הסלון מטטא ושוטף -אלוף!!
אבל צריך להפעיל אותו
אז בסוף יום כשאין כח זה כח הרובוט מנקה לבד
אבל חיבים להרים לו הכל קודם מהרצפה
כמה ימים לא הפעלנו אותו וחזרנו להעריך את התחושה שאין פירורים על הרצפה
הולכים יחפים והרגלים נקיות
אם יש לך בית של מבוגרים שלא שופכים ומלכלכים
והבעיה היא יותר אבק
הייתי ממליצה על השיומי
לפני שקניתי את ההיזרו התלבטתי על הדיסון
אבל הפריע לי שהוא לא שואב רטוב שזה ממש נדרש בבית עם ילדים
אז מבחינתי ההיזרו נותן מענה מושלם
 
  • הוסף לסימניות
  • #50
כן, שיומי רובוט -לא כמו הדיסון
תלוי בסגנון הבית
אם הייתי יכולה לבחור אחד הייתי בוחרת ללא ספק את ההיזרו
הוא עוזר לי במידי נשפך פסטה -מנקה
כוס שוקו-איננה
וכו וגם בסוף יום לעבור איתו על כל הסלון מטטא ושוטף -אלוף!!
אבל צריך להפעיל אותו
אז בסוף יום כשאין כח זה כח הרובוט מנקה לבד
אבל חיבים להרים לו הכל קודם מהרצפה
כמה ימים לא הפעלנו אותו וחזרנו להעריך את התחושה שאין פירורים על הרצפה
הולכים יחפים והרגלים נקיות
אם יש לך בית של מבוגרים שלא שופכים ומלכלכים
והבעיה היא יותר אבק
הייתי ממליצה על השיומי
לפני שקניתי את ההיזרו התלבטתי על הדיסון
אבל הפריע לי שהוא לא שואב רטוב שזה ממש נדרש בבית עם ילדים
אז מבחינתי ההיזרו נותן מענה מושלם

מה ההחסרונות של ההיזרו לעומת הדייסון
או מה ההבדלים
 
  • הוסף לסימניות
  • #51
אז זהו, שלא.
יש שיאומי ויש רובורוק.
השיאומי במחירים יותר עממיים אבל התבלבלתי כבר לגמרי מהכל.
נראה לי שיש לך טעות.
נכון שיש גם שיאומי והוא יותר זול (אין לי מושג לגבי איכותו)
אבל גם רובורוק משווקים בישראל ע"י שיאומי.
בררתי עכשיו כי קנינו את רובורוק s6 מקס.

הנה למשל תסתכלי בסרטון תחת הכותרת שיאומי.

 
  • הוסף לסימניות
  • #52
מה ההחסרונות של ההיזרו לעומת הדייסון
או מה ההבדלים
בגדול ממה שהבנתי
אין לי דיסון
הדיסון יכול לשאוב גם ספה ארונות מגירות רכב וכו
אבל הוא לא שואב רטוב
ההיזרו שואב ושוטף רק את הרצפה
אבל שואב גם נוזלים שנשפכו
וגם נוזלים מעורבים במוצק כמו מרק עם איטריות
שאותו הדיסון לא יכול לאסוף עד כמה שהבנתי
 
  • הוסף לסימניות
  • #53
לסיכום,
הרובורוק מומלץ יותר מהשיאומי?
מי מכיר מקום אמין שאפשר להזמין בו בצורה מקוונת?
 
  • הוסף לסימניות
  • #54
כן, שיומי רובוט -לא כמו הדיסון
תלוי בסגנון הבית
אם הייתי יכולה לבחור אחד הייתי בוחרת ללא ספק את ההיזרו
הוא עוזר לי במידי נשפך פסטה -מנקה
כוס שוקו-איננה
וכו וגם בסוף יום לעבור איתו על כל הסלון מטטא ושוטף -אלוף!!
אבל צריך להפעיל אותו
אז בסוף יום כשאין כח זה כח הרובוט מנקה לבד
אבל חיבים להרים לו הכל קודם מהרצפה
כמה ימים לא הפעלנו אותו וחזרנו להעריך את התחושה שאין פירורים על הרצפה
הולכים יחפים והרגלים נקיות
אם יש לך בית של מבוגרים שלא שופכים ומלכלכים
והבעיה היא יותר אבק
הייתי ממליצה על השיומי
לפני שקניתי את ההיזרו התלבטתי על הדיסון
אבל הפריע לי שהוא לא שואב רטוב שזה ממש נדרש בבית עם ילדים
אז מבחינתי ההיזרו נותן מענה מושלם

תודה על התשובה המפורטת
נראה לי שנתחיל בהייזרו
בבית עם ילדים זה נשמע מושלם.

איפה יש להשיג אותו?
עוד שאלה הרובוט שלך גם שוטף? איזה דגם יש לך בו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #55
תודה על התשובה המפורטת
נראה לי שנתחיל בהייזרו
בבית עם ילדים זה נשמע מושלם.

איפה יש להשיג אותו?
עוד שאלה הרובוט שלך גם שוטף? איזה דגם יש לך בו?
באמת מושלם,
אני קניתי בשופרסל און ליין

גם שוטף ברשמי
באמת מעביר ניגובון
 
  • הוסף לסימניות
  • #56
נראה לי שיש לך טעות.
נכון שיש גם שיאומי והוא יותר זול (אין לי מושג לגבי איכותו)
אבל גם רובורוק משווקים בישראל ע"י שיאומי.
בררתי עכשיו כי קנינו את רובורוק s6 מקס.

הנה למשל תסתכלי בסרטון תחת הכותרת שיאומי.

אדייק,
מה שהבנתי אחרי חפירות רבות בנושא
רובורוק משווקים על ידי שיאומי,
אבל יש רובוטים שהם שיאומי עצמם.
והדגמים שלהם מתחילים במילים האלו
Mi Robot Vacuum Mop
וכל פעם שמדברים כאן על שואב שיאומי, לא ברור אם של רובורוק או אלו.
לאחותי יש את השיאומי תחת מותג שיאומי והיא מאד מרוצה
אבל חוץ ממנה לא שמעתי הרבה עליו אלא על רובורוק בעיקר.
ואני רוצה לדעת עד כמה ההבדל מצדיק את ההפרש.
כי ממה שראיתי ה S6 עולה למעלה מ2000 ש"ח.
אפשר לשאול בכמה קנית ואיפה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #57
כי ממה שראיתי ה S6 עולה למעלה מ2000 ש"ח.
אפשר לשאול בכמה קנית ואיפה?
שימי לב שיש S6 שמחירו באזור 1800 ש"ח, ויש S6 MAX שמחירו אכן למעלה מ2000.
אני התלבטתי רבות מה לקנות והיכן.
מאחר והMAX בעלת עוצמת שאיבה גבוהה ב25 %, וגם יותר חכם, בחרתי לבסוף אותו.
וויתרתי על שמלה נוספת עבורי:p
אני קניתי ב2200 במחסני חשמל.
 
  • הוסף לסימניות
  • #58
המעלה של דייסון על פני שואב אבק איכותי, שהוא אלחוטי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #59
שימי לב שיש S6 שמחירו באזור 1800 ש"ח, ויש S6 MAX שמחירו אכן למעלה מ2000.
אני התלבטתי רבות מה לקנות והיכן.
מאחר והMAX בעלת עוצמת שאיבה גבוהה ב25 %, וגם יותר חכם, בחרתי לבסוף אותו.
וויתרתי על שמלה נוספת עבורי:p
אני קניתי ב2200 במחסני חשמל.
האם את מרוצה?
אשמח לשמוע.
 
  • הוסף לסימניות
  • #60
שימי לב שיש S6 שמחירו באזור 1800 ש"ח, ויש S6 MAX שמחירו אכן למעלה מ2000.
אני התלבטתי רבות מה לקנות והיכן.
מאחר והMAX בעלת עוצמת שאיבה גבוהה ב25 %, וגם יותר חכם, בחרתי לבסוף אותו.
וויתרתי על שמלה נוספת עבורי:p
אני קניתי ב2200 במחסני חשמל.
ובשביל להשתמש עם כל הפונקציות החכמות שלו צריך סמארטפון?
ז"א אם אין לי ממילא סמארטפון, עדיין יש לו עדיפות על פני אחרים?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה