עיוות חוש טעם וריח נורא ואיום

  • הוסף לסימניות
  • #1
הקפה בטעם מים חמים
הבשר בטעם פלסטיק
והריח של הטוסט מריח כמו אפר של פגר חתולה
מה עושים???
איך מחזירים את חוש הטעם והריח?
כתוצאה מקורונה כמובן...
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
מנצלים את ההזדמנות לדיאטה...

באמת מה עושים? כמה זמן עבר מאז?
אני עם תסמינים כבר שבוע
אובדן חוש טעם וריח רק ביומיים האחרונים
לא אכלתי כלום כבר שבוע ועד שהתחלתי לאכול התחיל העיוות
מוצאת את עצמי מצחצחת שיניים בהנאה,המשחה ברוך ה עדיין לא שינתה את טעמה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
תנסו לשים טיפה חומץ תפוחים בכל נחיר קצת חריף אבל יכול מאד לעזור
ולשתות כף חומץ תפוחים מדולל בחצי כוס מים
זה גם מחטא ומשמיד טפילים (יש כאלה שזרז החלמה)
אבל בקורונה שם הלא-משחק הוא-סבלנות...
וחיזוק בברכות הנהנין.
 
  • הוסף לסימניות
  • #5
חשבתי שאת כמה שבועות אחרי....
אז בעז"ה תקוי שממש בקרוב הכל יעבור. לבעלי גם היה כמעט ככה כמה ימים וב"ה עבר אני חושבת לחלוטין
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מוצאת את עצמי מצחצחת שיניים בהנאה,המשחה ברוך ה עדיין לא שינתה את טעמה...
איזה כיף לך, כי אצלי זה הדבר הראשון שהשתנה, המשחה נהיתה מסריחה
גועל נפש לצחצח ככה... :(
 
  • הוסף לסימניות
  • #8
מאחלת לך החלמה מהירה מהירה מהסיפור הזה.

אך שתדעי שיש אנשים שסוחבים את זה גם חודשים++

אני כבר 3 חודשים עם הסיפור הזה ובנתיים לא עבר...
מחפשת לאכול רק מתוק כי רק זה עם טעם כרגיל
אוי ואבוי
שתיתי נס קפה ועוגה
הנס קפה בטעם מים חמימים דוחים
והעוגה באמת היתה מתוקה אבל בלי טעם
לא יודעת אפילו איך להסביר
נראה לי צריך להקים פה קבוצת תמיכה לתופעות הקורונה
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
קדימה, איזה תופעות יש אצלכם?
איך אתם עוזרים לעצמכם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #11
תאמינו או לא
מכיר כמה שהתופעה אצלהם היתה שנשאר להם הריח האחרון שהריחו

לאחד היה זה ה"עוף" שאכל לאחרונה
ולחבירו בישיבה - נשאר (חוץ מכבודכם) הריח של ה"בואש" מההפגנה..... לא עזר לו כלום, נשאר יותר משבוע בתוך האף....
אמיתי לגמרי..
 
  • הוסף לסימניות
  • #12
אני כבר חצי שנה בלי חוש ריח
לפני חודש חזר לי ריח מסריח של דברים מקולקלים בהמון מאכלים, בחומרי ניקוי ובדברים מתוקים
ריח שאי אפשר להריח ואנשים מסביבי בכלל לא מבינים על מה אני מדברת.
 
  • הוסף לסימניות
  • #13
אני עם תסמינים כבר שבוע
אובדן חוש טעם וריח רק ביומיים האחרונים
לא אכלתי כלום כבר שבוע ועד שהתחלתי לאכול התחיל העיוות
מוצאת את עצמי מצחצחת שיניים בהנאה,המשחה ברוך ה עדיין לא שינתה את טעמה...
ברוך הבא למועדון....

תנסי להשתמש באקנומיקה
תנקי כלים ואמבטיות ;)

ואמרו לישון לילה עם בצל בגרב ...
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אני עם תסמינים כבר שבוע
אובדן חוש טעם וריח רק ביומיים האחרונים
לא אכלתי כלום כבר שבוע ועד שהתחלתי לאכול התחיל העיוות
מוצאת את עצמי מצחצחת שיניים בהנאה,המשחה ברוך ה עדיין לא שינתה את טעמה...
אוף גם לי. לא היה לי ריח. פתאום הוא חזר מעוות. משהוא מוזר. כל דבר שאני מריחה מתלווה לו ריח מוזר. משהו לא ברור.
וגם יש דברים הטועמים חלש חלש.
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אני כבר החלמתי מהקורונה לפני חצי שנה
בתחילה נעלם לי הריח כליל ולפני חודשיים וחצי התחיל ריח מזעזע בכל מיני סיטואציות
ע"כ החלטתי שבזמן שכל אחד מנסה להיות יותר מומחה מחבירו ולהציע כל מיני רעיונות
מוזרים ומשונים
אני יקבל את הדין באהבה עד שאזכה בעז"ה שהכל יחזור לקדמותו.
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
אני גם עם ריחות מוזרים מידי פעם, ו30% טעם... ויש דברים שנהיה להם טעם נורא מאוד, כמו ביצים עוף כבד וכו'
ועבר כבר 5 חודשים ממתי שהייתי חולה.
תכלס' יש מישהו שהיה לו תופעות ואיזה תרופה\ת סבתא עזרה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
אני גם הייתי בלי חוש ריח ואח"כ הוא חזר מעוות שכל דבר מבושל היה ריח נוראי שלא יכולתי להריח,
(וזה עוד היה בסוכות שכל הזמן בישלו בבית:))
בקיצור, המליצו לי לקחת אבץ (אין לי מושג מה הקשר) אבל זה עזר וחוש הריח חזר לקדמותו אחרי שבועיים בערך ב"ה.
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
מכיר מישהו מאד מקרוב,
שריח של קפה מרגיש לו כמו - במחילה - אדמה מעופשת..
טקס הכנת הקפה בבוקר מתחיל ככה:
1. מישהו מכין במטבח
2. הוא נכנס ומתחיל להשתעל, תוך כדי תיאורים מ פ ו ר ט י ם של הריח שהוא מריח - כמו אדמה שהייתה מכוסה שלושה חודשים בניילון, וירד גשם וכו' וכו' וכו' ונעצור כאן)
3. למסכן התורן ירד כל החשק לקפה
4. המסכן הקבוע יוצא מרוצה מהמטבח (ועייף גמור, נסו אתם בלי קפה)

ברשמי הייתי שלילי לקורונה, אבל פעם אחת תקף אותי כזה עיוות מחריד, ששקלתי לשלוח את עצמי לאישפוז.
לא משנה מה הרחתי, להכל היה ריח דוחה ומזעזע שלא יכולתי לסבול.
אני מודה - התעוררתי מזה בלילה!!!!!!
למרבה הנס זה היה רק יומיים וזהו.
לא מקנא בכלל במי שעדיין סובל מזה...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
לי הקורונה התחפשה לסינוסיטיס ולכן מי מלח באף מאוד עזרו.
מתכון: כפית מלח. כוס מים רותחים, מזרק מחוטא. לחכות שהמים יתקררו לטמפרטורת החדר.
הזרקת 5 CC מי מלח בכל נחיר. לקנח היטב את האף.


בלי אחריות
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אני גם עם ריחות מוזרים מידי פעם, ו30% טעם... ויש דברים שנהיה להם טעם נורא מאוד, כמו ביצים עוף כבד וכו'
ועבר כבר 5 חודשים ממתי שהייתי חולה.
תכלס' יש מישהו שהיה לו תופעות ואיזה תרופה\ת סבתא עזרה?
דר' איתן מירושלים המליץ לאחותי ליטול ויטמין B12 , זה די הגיוני מכיוון שאיבוד/עיוות חוש הטעם והריח נובעים מפגיעה עצבית ו-B12 ידוע שעובד על מערכת העצבים,
רפואה שלימה
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה