עיוות חוש טעם וריח נורא ואיום

  • הוסף לסימניות
  • #21
אני כבר החלמתי מהקורונה לפני חצי שנה
בתחילה נעלם לי הריח כליל ולפני חודשיים וחצי התחיל ריח מזעזע בכל מיני סיטואציות
ע"כ החלטתי שבזמן שכל אחד מנסה להיות יותר מומחה מחבירו ולהציע כל מיני רעיונות
מוזרים ומשונים
אני יקבל את הדין באהבה עד שאזכה בעז"ה שהכל יחזור לקדמותו.
שים לב שלא תמיד הוא יחכה לך במגירה, צריך לעורר את החושים, הם יכולים להרדם לזמן ארוך ממה שנדמה לך...
 
  • הוסף לסימניות
  • #23
עושה סיכום קיר של ההמלצות שקיבלתי עד כה:
מתלבטת כבר עם מה להתחיל
ואגב התיאור של הקפה פה בריח אדמה דוחה הוא מדוייק והוא נורא אין לתאר!!!

אבץ
B12
למרוח חומץ בתוך האף
אקונומיקה
רחבת אתרוגים
פלפל חריף
 
  • הוסף לסימניות
  • #24
עושה סיכום קיר של ההמלצות שקיבלתי עד כה:
מתלבטת כבר עם מה להתחיל
ואגב התיאור של הקפה פה בריח אדמה דוחה הוא מדוייק והוא נורא אין לתאר!!!

אבץ
B12
למרוח חומץ בתוך האף
אקונומיקה
רחבת אתרוגים
פלפל חריף
תתחילי ממה שפחות דוחה ואח"כ תעברי...
סתם ממה שבאלך...
ואגב, שכחתי לכתוב שלקחתי גם ויטמין b12 בנוסף לאבץ
 
  • הוסף לסימניות
  • #25
עושה סיכום קיר של ההמלצות שקיבלתי עד כה:
מתלבטת כבר עם מה להתחיל
ואגב התיאור של הקפה פה בריח אדמה דוחה הוא מדוייק והוא נורא אין לתאר!!!

אבץ
B12
למרוח חומץ בתוך האף
אקונומיקה
רחבת אתרוגים
פלפל חריף
מתכון: כפית מלח. כוס מים רותחים
מלח, לא חומץ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #26
אני גם הרחתי ריחות נוראיים ובעיר מבצל מטוגן, למשך כמה חודשים מהקורונה.
לילה אחד ישנתי עם בצל בכפות הרגליים. ומאז, תוך כמה ימים נעלמו כל הריחות הדוחים, אולי בגלל הבצל.

המון סבלנות ורפוא"ש....
 
  • הוסף לסימניות
  • #27
לא קראתי את התגובות, אבל מהמלצות באשכולות קודמים ניסיתי ונושעתי ;)

אמנם אצלי אבד רק חוש הריח תודה לה'!
פעמיים - שלוש ביום הייתי ניגשת לבקבוק אקונומיקה, פותחת אותו ומריחה קלות וסוגרת.
כמובן שלא הרגשתי את הריח.
חסדי ה' הריח חזר אלי אחרי כמה ימים!

להיזהר כמובן האדים הרעילים מסוכנים לכבד.
 
  • הוסף לסימניות
  • #28
הבן שלי השפריץ אוטריווין, ושיפר לו מאוד
 
  • הוסף לסימניות
  • #29
שמעתי מכמה וכמה נשות ישראל מתוסכלות שלא ידעו מתי לכבות את הסיר לפתוח תתנור ולטפל בתינוק עקב היעדר
חוש הריח-
ניקו ביסודיות עם אקונומיקה שהו קצת באמבטיה המתנקית וכו' ו"פתח" להם תאף...
אגב עצה זו הועילה לרבים לצאת שלילי בבדיקה כשהיה צריך 2 בדיקות שליליות
אם כי זה לא מעיד על החלמה בהכרח...
 
  • הוסף לסימניות
  • #30
תגידו, האם יתכן שלמרות שאין טעם בהרבה מאכלים, כי הכל תפל, וחסר עומק לטעם וכו'
בכל זאת, עיקר עיוות הטעם היה בדברים המכילים חלבון?
חלב, חביתה, ובשר??

אם כן, אתם יכולים לאכול מאכלים שלא מכילים חלבונים!! תבררו.

דבר נוסף שמעתי שדווקא השילוב של אבץ וקוורצטין יכול להועיל. תבררו על כמויות (ובידקו לגבי נשים)
 
  • הוסף לסימניות
  • #31
שתיית מי שום עוזר מאוד!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #32
שמעתי מכמה וכמה נשות ישראל מתוסכלות שלא ידעו מתי לכבות את הסיר לפתוח תתנור ולטפל בתינוק עקב היעדר
חוש הריח-
ניקו ביסודיות עם אקונומיקה שהו קצת באמבטיה המתנקית וכו' ו"פתח" להם תאף...
אגב עצה זו הועילה לרבים לצאת שלילי בבדיקה כשהיה צריך 2 בדיקות שליליות
אם כי זה לא מעיד על החלמה בהכרח...
דווקא לבדיקה שלילית לקורונה זה לא עזר... מה שלא עשיתי יצא חיובי:(
אבל חוש הריח והטעם לא אבד לי אפילו לשניה, אז אנשים טוענים שכנראה לא באמת עברתי קורונה... סתם יצאו לי 5 בדיקות חיוביות...
 
  • הוסף לסימניות
  • #33
היה לי קורונה, ומנסיון עוזר מאוד להחזרת חוש הטעם!!.
הוראות להכנת מי שום:
1-לוקחים ראש של שום, מקלפים וחותכים את קצוותכל שן שום, עם סכין פלסטיק (סכין 'אמיתי' מוריד את חריפות השום).
2- מניחים את השום בקערת זכוכית / כל כלי זכוכית רחב וקצת עמוק,
3- ממלאים מים חמים עד לקצת מעל לשום
4- משרים א למשך שעה, את חתיכות שיני השום.
5- מוציאים את השום וזורקים לפח.
6- לוקחים את מי השום ושמים בקופסא שנסגרת הרמטית.

מתי שותים וכמה?
תהליך טיפול של 3 ימים:
ביום הראשון לוקחים 3 כפות שום ל3 פעמים ביום ,
יום שני- 2 כפות 3 פעמים ביום
וכן הלאה..
בהצלחה
 
  • הוסף לסימניות
  • #34
@שרינה אני מרגישה בדיוק
מה שאת מתארת...
עבר לך כבר הכל?
 
  • הוסף לסימניות
  • #35
  • הוסף לסימניות
  • #40
אני מתמודדת עם העיוות טעם וריח כבר 3 חודשים ...
ולא מצליחה להיפטר מזה....

אשמח לשמוע ממנוסים, מה עוד עוזר?
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה