דרוש מידע פטריות ברגליים

  • הוסף לסימניות
  • #61
לעור יש משחה "טבע דרם", חיסלה הכל אחת ולתמיד, מריחה פעמיים ביום במשך תקופה קצרה.
לצפורניים אקנומיקה פעמיים ביום במשך תקופה עד שכל הציפורן גדלה מחדש בריאה.
איך אקונומיקה?
רק לטבול ולהוציא ? עם מים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
בהחלט יכול להיות שהנעל נדבקה
יש לקנות אבקות טלק ייעודיות לפיזור בתוך הנעל למשך הלילה ע"מ להרוג את החיידקים
תנסו בבית מרקחת
אני שמעתי על אבקת סודה לשתיה
לשים בנעל בלילה- להכניס אותה לשקית ולקשור.
זה גם מנטרל ריחות...
(אולי לא יזיק לשים גם בתוך הגרב?)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
כזה לקחתי
מעניין
אני שמעתי על אבקת סודה לשתיה
לשים בנעל בלילה- להכניס אותה לשקית ולקשור.
זה גם מנטרל ריחות...
(אולי לא יזיק לשים גם בתוך הגרב?)
יש המון דברים טבעיים מהסגנון הזה- לוקח כמעט שנה עד שרואים תוצאות וזה גם רק למי שמתמיד יום יום!!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מי שמע על ד"ר קליר לטיפול בציפורן חודרנית ופטריה? מישהו ניסה? תוצאות?
 
  • הוסף לסימניות
  • #70
לצפורניים אקנומיקה פעמיים ביום במשך תקופה עד שכל הציפורן גדלה מחדש בריאה.
יכולה לפרט יותר?
איך אני עושה את זה? מספיגה צמר גפן באקנומיקה ושמה על הציפורן ישירות?
לכמה זמן?
צריך בנוסף לשייף/ להוריד את הציפורן?
תוך כמה זמן רואים שיפור?
והאם זה מחזיק מעמד?
סליחה על ההתקפה
אבל ממש בא לי כבר להתפטר מזה במהירות
אין לי עצבים לתהליכים
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
יכולה לפרט יותר?
איך אני עושה את זה? מספיגה צמר גפן באקנומיקה ושמה על הציפורן ישירות?
לכמה זמן?
צריך בנוסף לשייף/ להוריד את הציפורן?
תוך כמה זמן רואים שיפור?
והאם זה מחזיק מעמד?
סליחה על ההתקפה
אבל ממש בא לי כבר להתפטר מזה במהירות
אין לי עצבים לתהליכים
העירו פה את תשומת ליבי שזה עלול להיות מסוכן ולגרום לזיהום בדם.
אצלנו במשפחה זה עזר לכמה, ולא גרם לאף אחד לזיהום.
מורחין על הציפורניים פעם ביום, תוך כמה שבועות מתחילים לראות שיפור.
 
  • הוסף לסימניות
  • #72
להשרות את הרגל 20 דקות בחומץ תפוחים לא מהול- למשך 4-5 ימים
 
  • הוסף לסימניות
  • #74
מורחין על הציפורניים פעם ביום, תוך כמה שבועות מתחילים לראות שיפור.
רק מורחים?
ואז שמים על זה תגרב?
והאם צריך לשייף?
@ציפופו 1
פליזזזזזזזזזזז
יש לך מצב לברר לי פרטים סופית
נקאה נפשי מהפטריות הדוחות האלההההההההה
 
  • הוסף לסימניות
  • #75
@ציפופו 1
פליזזזזזזזזזזז
יש לך מצב לברר לי פרטים סופית
נקאה נפשי מהפטריות הדוחות האלההההההההה
אני אישית שמתי אקנומיקה בבקבוק ספריי קטן וכל יום השפרצתי על הציפורניים ועל זה מיד גרב לבנה. הכל נעלם ב"ה, אבל בגלל שכתבו פה בפורום שזה יכול לגרום לזיהום בדם אני לא לוקחת אחריות! בשביל זה יש רופאים
 
  • הוסף לסימניות
  • #76
אני אישית שמתי אקנומיקה בבקבוק ספריי קטן וכל יום השפרצתי על הציפורניים ועל זה מיד גרב לבנה. הכל נעלם ב"ה, אבל בגלל שכתבו פה בפורום שזה יכול לגרום לזיהום בדם אני לא לוקחת אחריות! בשביל זה יש רופאים
תודה ענקית
רק השפרצת?
לא שייפת כלום?
אז איך הגועל נפש הזה נעלם?
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
יש משחה שנקראת "פטיר" היא משחה גנרית ללמיסיל , לי היא עזרה יותר מהלמיסיל , זה לעור , וצריך הקפדה יום יום פעמיים ביום עד שעובר וגם קצת אחרי כדי שלא יחזור , לא צריך לזה מרשם ...
לציפורניים י לק שנקרא לוסריל צריך קצת עבודה לגרד את הציפורן , יש את כל המקלות שיוף והחיטוי בתוך האריזה זה פעמיים בשבוע וזה ממש עזר לי , ולזה צריך מרשם
הכי חשוב זה להקפיד בפטריה מי שיותר עקשן הוא מנצח
 
  • הוסף לסימניות
  • #79
זה עדיין יקל מעליו אבל לא יפתור לגמרי
אבל הקלה אפשר לראות ..
עדיף גם אוורןר ברגליים אחרי המריחה של המשחה בוא נגיד בלילה ...
ובבוקר אפשר למרוח ועל זה להשים את הגרביים זה גם עדיין עוזר
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
קחי את זה בתור אטרקציה לפני השינה או תרפיה .... בתכלס ההשקעה שווה את הסבל שיפתר...
מנסיון גם אני עצלן ;)
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה