- הוסף לסימניות
- #81
דייסון הוא תמיד דייסון!שבוע טוב וחודש מבורך,
האם מישהי מכירה את הדגם בתמונה?
לא צריכה שוטף, וגם לא צריכה שואב מסיבי לחרוזים או גרגרי אורז.
מחפשת שואב שישאב כמו שצריך את האבק מהמזרנים, הספה, הכיסאות, הפינות של המגירות ומעל הארונות.
(נראה לי שזה מה ששובר אותי בכל שנה; הניסיונות להחזיק את שואב האבק הישן והחוטי ביד אחת, ביד אחרת להחזיק את הצינור ולכוון לאבק מעל הארונות. תוך כדי עמידה על סולם רעוע שיצא לפנסיה מהשכנים כבר לפני עשור... קצת מרגיע לדעת שאם תימאס לי הכתיבה, תמיד אוכל לבחור בלוליינות-קרקס)
ההבדל בין הדגמים הישנים (V7-V8) לבין הדגמים החדשים (V10-V11) הוא: בזמן בטריה, עצמת שאיבה, וגם נוחות ריקון האבק מהמיכל, כמובן לטובת החדשים...
כשאת קרונה V-7 את מקבלת חצי מהזמן(חצי שעה) ש- V-10 נותן (שעה), וההבדל במחיר לא מצדיק את זה.
את יכולה לקנות דגם בסיסי של V-10 כמעט באותו מחיר.
לגבי שאיבה מעל הארונות, נראה לי בעייתי בכל שואב אבק.
(דווקא יעיל בדגמים שיש להם צינור גמיש....
לא מופיע בסטנדרט של דייסון, אני חושבת שאפשר לרכוש בנפרד)
בהצלחה!
הנושאים החמים