דרוש מידע דייסון או שיאומי שואב-שוטף?

  • הוסף לסימניות
  • #81
שבוע טוב וחודש מבורך,
האם מישהי מכירה את הדגם בתמונה?
לא צריכה שוטף, וגם לא צריכה שואב מסיבי לחרוזים או גרגרי אורז :).
מחפשת שואב שישאב כמו שצריך את האבק מהמזרנים, הספה, הכיסאות, הפינות של המגירות ומעל הארונות.
(נראה לי שזה מה ששובר אותי בכל שנה; הניסיונות להחזיק את שואב האבק הישן והחוטי ביד אחת, ביד אחרת להחזיק את הצינור ולכוון לאבק מעל הארונות. תוך כדי עמידה על סולם רעוע שיצא לפנסיה מהשכנים כבר לפני עשור... קצת מרגיע לדעת שאם תימאס לי הכתיבה, תמיד אוכל לבחור בלוליינות-קרקס :))
דייסון הוא תמיד דייסון!
ההבדל בין הדגמים הישנים (V7-V8) לבין הדגמים החדשים (V10-V11) הוא: בזמן בטריה, עצמת שאיבה, וגם נוחות ריקון האבק מהמיכל, כמובן לטובת החדשים...
כשאת קרונה V-7 את מקבלת חצי מהזמן(חצי שעה) ש- V-10 נותן (שעה), וההבדל במחיר לא מצדיק את זה.
את יכולה לקנות דגם בסיסי של V-10 כמעט באותו מחיר.
לגבי שאיבה מעל הארונות, נראה לי בעייתי בכל שואב אבק.
(דווקא יעיל בדגמים שיש להם צינור גמיש....
לא מופיע בסטנדרט של דייסון, אני חושבת שאפשר לרכוש בנפרד)
בהצלחה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #82
יש עכשיו מבצע בשופרסל על דייסון
V10 Animal
משהי יודעת להגיד לי עם זה מומלץ, ועם זה מגיע עם כל החלקים?
ואם לא, אז איזה דגם מומלץ?
רק ה-אבסולוט מגיע עם כל החלקים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #83
רק ה-אבסולוט מגיע עם כל החלקים.

בסוף באמת קניתי אבסולוט, מקווה שאהיה מרוצה
כמה זמן צריך להטעין את המכשיר לטעינה מלאה?
זה נכבה לי מאד מהר אחרי 20 דקות
אשמח לטיפים
 
  • הוסף לסימניות
  • #84
בסוף באמת קניתי אבסולוט, מקווה שאהיה מרוצה
כמה זמן צריך להטעין את המכשיר לטעינה מלאה?
זה נכבה לי מאד מהר אחרי 20 דקות
אשמח לטיפים
יכול להיות שבשימוש ראשון זה לא נותן את הזמן המירבי,
או שעשית על המהירות הכי גבוהה, זה פחות זמן שימוש.
(אני כמעט לא משתמשת במהירות הגבוהה)
הטענה לוקחת שלש שעות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #85
יכול להיות שבשימוש ראשון זה לא נותן את הזמן המירבי,
או שעשית על המהירות הכי גבוהה, זה פחות זמן שימוש.
(אני כמעט לא משתמשת במהירות הגבוהה)
הטענה לוקחת שלש שעות.
נכון.
צריך לעבוד על מצב מינימלי. בדר"כ הליכלוך הוא לא קשה ולא דורש מצב מקסימאלי.
אני מהאנשים שפשוט לא מבינים איך הסתדרתי בלי דייסון!
העוזרת הצמודה שלי לפסח ובכלל בשימוש יומיומי.
מבחינת האבזור, האבסולוט הכי מאובזר מבחינת מברשות.
מבחינת מנוע ועוצמת שאיבה כמובן שה v11 הכי חזק והוא כבר מגיע עם צג דיגטלי שמזהה את את עוצמת הלכלוך ולפיו השואב מופעל.
אבל המחיר בהתאם.
 
  • הוסף לסימניות
  • #86
שבוע טוב וחודש מבורך,
האם מישהי מכירה את הדגם בתמונה?
לא צריכה שוטף, וגם לא צריכה שואב מסיבי לחרוזים או גרגרי אורז :).
מחפשת שואב שישאב כמו שצריך את האבק מהמזרנים, הספה, הכיסאות, הפינות של המגירות ומעל הארונות.
(נראה לי שזה מה ששובר אותי בכל שנה; הניסיונות להחזיק את שואב האבק הישן והחוטי ביד אחת, ביד אחרת להחזיק את הצינור ולכוון לאבק מעל הארונות. תוך כדי עמידה על סולם רעוע שיצא לפנסיה מהשכנים כבר לפני עשור... קצת מרגיע לדעת שאם תימאס לי הכתיבה, תמיד אוכל לבחור בלוליינות-קרקס :))
צפה בקובץ המצורף 853484
@dvory אשמח לעזור לך באישי.
תרצי לפנות אלי באישי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #87
מקפיצה כדי להודות ל @מרשמלו ול @סגול חציל.
בזכותן קניתי את דייסון אבסולוט V8.
תענוג אמיתי לנקות אתו. לכל רהיט ופריט יש מברשת משלו. הוא נטען במהירות. שקט, יחסית. ואם הוא רק היה יודע לסדר ולמיין, הייתי מעניקה לו את כתר 'עקרת הבית' :).
לכל מי שמתלבטת על מתנת חג לעצמה, ממליצה בחום.
ומי שחוששת בגלל המחיר, מוזמנת לפנות אלי. אשלח לה טבלת אקסל שמחשבת כמה שעות עוזרת וטיפול רגשי נחסכות בזכותו :).
ערב פסח שמח.
 
  • הוסף לסימניות
  • #88
מקפיצה כדי להודות ל @מרשמלו ול @סגול חציל.
בזכותן קניתי את דייסון אבסולוט V8.
תענוג אמיתי לנקות אתו. לכל רהיט ופריט יש מברשת משלו. הוא נטען במהירות. שקט, יחסית. ואם הוא רק היה יודע לסדר ולמיין, הייתי מעניקה לו את כתר 'עקרת הבית' :).
לכל מי שמתלבטת על מתנת חג לעצמה, ממליצה בחום.
ומי שחוששת בגלל המחיר, מוזמנת לפנות אלי. אשלח לה טבלת אקסל שמחשבת כמה שעות עוזרת וטיפול רגשי נחסכות בזכותו :).
ערב פסח שמח.
איך אני שמחה לשמוע :)
בדיוק אתמול בעלי ניקה איתו והוא אמר לי "יבורך דייסון"!
ואין לי עוזרת השנה, אבל זה לגמרי, העוזרת הצמודה שלי:cool:
 
  • הוסף לסימניות
  • #89
מקפיצה כדי להודות ל @מרשמלו ול @סגול חציל.
בזכותן קניתי את דייסון אבסולוט V8.
תענוג אמיתי לנקות אתו. לכל רהיט ופריט יש מברשת משלו. הוא נטען במהירות. שקט, יחסית. ואם הוא רק היה יודע לסדר ולמיין, הייתי מעניקה לו את כתר 'עקרת הבית' :).
לכל מי שמתלבטת על מתנת חג לעצמה, ממליצה בחום.
ומי שחוששת בגלל המחיר, מוזמנת לפנות אלי. אשלח לה טבלת אקסל שמחשבת כמה שעות עוזרת וטיפול רגשי נחסכות בזכותו :).
ערב פסח שמח.
יש לך טיפים למה הוא טוב במיוחד?
 
  • הוסף לסימניות
  • #90
מי שרוצה לקנות דייסון V10 אבסלוט
במחיר ממש טוב
קנינו לאחרונה דרך אתר "אלקטרו בי"
המחיר באתר הוא כ2050 ש"ח
אבל ניתן להגיש שם הצעה במחיר מופחת
ההצעות שמתקבלות הם סביב 1950 ש"ח פלוס מינוס
המשלוח חינם והגיע תוך שלושה ימים
מצורף קישור למעוניינים.

 
  • הוסף לסימניות
  • #91
יש לך טיפים למה הוא טוב במיוחד?
לא יודעת אם אלה טיפים. יכולה להגיד איפה הוא עזר לי. בשאיבת אבק מעל ארונות עליונים, לדוגמה. כיוון שהדייסון הוא פרוק-חוליות :), יכולתי לעלות על הסולם עם המנוע פלוס חלק אחד רלוונטי, ובקלות, ובלי להסתבך עם החוטים, שאבתי את האבק.
גם במטבח, במגירות, תמיד דחפתי (ושברתי) קיסמים לחריצים. השנה הקיסמים מובטלים. הדייסון שואב הכל, גם מהחריצים הצרים יותר.
בכלל, העובדה שהוא נייד מאד מקלה על העבודה. בשנים קודמות, למשל, בכל פעם שעשינו את חדר השינה, העבודה העיקרית הייתה לשנע את השואב הישן משקע חשמל אחד לאחר כדי להגיע לכל מיטה ולכל שידה. השנה נחסכה מאתנו ההתניידות משקע לשקע. שאבנו, עברנו הלאה, דייסוננו בידינו.
אני מרגישה כמו הכפרייה שהגיעה לעיר וגילתה את הברז. לפחות היה לי שכל לקחת אותו אתי בחזרה לכפר :).
 
  • הוסף לסימניות
  • #92
מענין אותי לשמוע את דעתכם
אני רוצה לקנות שואב רובוטי
בשופרסל אני רואה רק את דגמי הS50 /S50 MAX
ב1300 ו1400
האם מחיר הןגן
או שעדיף לחפש את ה60?

עכשיו אני רואה גם את ה-

עדיף יותר?
זה טווח המחירים שלי
 
  • הוסף לסימניות
  • #93
יש למישהו את הדגם Mi Robot Vacuum Mop Essential?
אשמח לקבל המלצות/דיס
תודה!
 
  • תודה
Reactions: ot!
  • הוסף לסימניות
  • #94
אשמח לדעת, יש מכשיר אחד שעושה את שלוש הפעולות - גם שואב מהרצפה, גם שוטף את הרצפה, וגם ניתן להחזיק אותו ולשאוב פירורים מהמסילות וכו'.

או שאני צריכה לשבור את הראש מה עדיף לי, דייסון ששואב הרצפה וגם מהמסילות אך לא שוטף, או הייזרו ששואב ושוטף אך לא ניתן לשאוב מהמסילות.
 
  • הוסף לסימניות
  • #95
אשמח לדעת, יש מכשיר אחד שעושה את שלוש הפעולות - גם שואב מהרצפה, גם שוטף את הרצפה, וגם ניתן להחזיק אותו ולשאוב פירורים מהמסילות וכו'.
יש לשיאומי דגם חדש של שואב אלחוטי (כמו דייסון) עם ערכה משלימה של שטיפה (יותר נכון ניגוב, כמו ברובורוק)
אני מכירה מישהי שרכשה את זה עכשיו (באושר עד - 999 ש"ח)
מחכה לשמוע ממנה איך זה.
בע"ה אעדכן.
 
  • הוסף לסימניות
  • #98
אשמח לדעת, יש מכשיר אחד שעושה את שלוש הפעולות - גם שואב מהרצפה, גם שוטף את הרצפה, וגם ניתן להחזיק אותו ולשאוב פירורים מהמסילות וכו'.

או שאני צריכה לשבור את הראש מה עדיף לי, דייסון ששואב הרצפה וגם מהמסילות אך לא שוטף, או הייזרו ששואב ושוטף אך לא ניתן לשאוב מהמסילות.
ממליצה על היזרו
+שואב קטן ידני טוב עולה זול
אבל אין לי ניסיון עם דיסון
תלוי אולי בצרכים של כל בית
 
  • הוסף לסימניות
  • #99
יש את המוצר הזה נראה מעולה
אבל לא מניסיון
 
יש את המוצר הזה נראה מעולה
אבל לא מניסיון
במחיר הזה הייזרו לוקח.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

אשכולות דומים

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה