דרוש מידע הנהג דילג על התחנה ומכחיש...

  • הוסף לסימניות
  • #61
זה מעצבן מאד וודאי שהוא לא אדם נחמד בזה שהוא לא עצר, אבל השאלה אם מבחינה הלכתית מותר להזיק אותו בתור עונש. לא יודע.
שאלה מאד מאד כללית ובכלל לא ספציפית על הנושא המדובר. מקוה שאתה מבין שאם נכנס אליך גנב הביתה, מותר לך להזמין משטרה גם אותו אדם עלול חלילה להינזק. ברור שאם הוא היה מוכן לבוא איתך לדין תורה, לא היה היתר לערב דבר ראשון את המשטרה, אבל כידוע זה לא המצב עם נהגי התח"צ.
 
  • הוסף לסימניות
  • #62
בחוה"מ פסח כשהמתנתי בתחנה לקו 402 בב"ב הגיעו 2 אוטובוסים ביחד, הראשון עצר בתחנה והשני דילג.
פניתי לאגד דרך האתר ודיווחתי על המקרה. התגובה שקיבלתי מהם מקוממת ביותר:

א. האם אוטובוס צריך לעצור בתחנה גם כשיש שם אוטובוס אחר מאותו קו?
ב. איך מתמודדים עם שקר של נהג?
ג. איך מסתדר 'בתחנה בה המתנת' עם 'הייתה ריקה וללא נוסעים'?
א. לכאורה לא, בפרט אם הוא רואה שבשני יש מקום.
ב. זה אומנם שקר אך לא הייתי מתייחס אליו ככזה.
נהג לא עושה נסיעה אחת ביום ואין לו אפשרות לזכור מה בדיוק היה באותו זמן,
נהג שיודע בוודאות שהוא לא עושה דברים כאלו, ופועל תמיד לפי הנהלים, כששואלים אותו על מקרה מהעבר שאף מוגבה ע"י המערכות האלקטרוניים של החברה המותקנים באוטובוס והוא לא זוכר שעשה עוולה כזאת העלה כנראה הסבר שמסתדר עם הנתונים העובדתיים וגם אינה מסבכת אותו.
ג. 'בתחנה בה המתנת' לפי דבריך, 'הייתה ריקה מנוסעים' לדברי הנהג.
 
  • הוסף לסימניות
  • #63
א. לכאורה לא, בפרט אם הוא רואה שבשני יש מקום.
ב. זה אומנם שקר אך לא הייתי מתייחס אליו ככזה.
נהג לא עושה נסיעה אחת ביום ואין לו אפשרות לזכור מה בדיוק היה באותו זמן,
נהג שיודע בוודאות שהוא לא עושה דברים כאלו, ופועל תמיד לפי הנהלים, כששואלים אותו על מקרה מהעבר שאף מוגבה ע"י המערכות האלקטרוניים של החברה המותקנים באוטובוס והוא לא זוכר שעשה עוולה כזאת העלה כנראה הסבר שמסתדר עם הנתונים העובדתיים וגם אינה מסבכת אותו.
ג. 'בתחנה בה המתנת' לפי דבריך, 'הייתה ריקה מנוסעים' לדברי הנהג.
למדן או ידען ? ;)
 
  • הוסף לסימניות
  • #64
יצא לי מלא פעמיים להגיד תלונה נגד נהגים שדילגו על כמה תחנות שלהם וזה מידיעה ברורה(חברה ששהתה באותו זמן באוטובוס והנהג אמר שהוא היתבלבל בנסיעה) ושהגשתי תלונה אז מדוברות אגד נימסר:לפי מערכת הgps עולה כי הנהג עצר בתחנה וכו......
וזה נתונים שגויים לחלוטין!!!.....
כנראה ה gps יותר חכם מימנו!!
 
  • הוסף לסימניות
  • #65
יצא לי מלא פעמיים להגיד תלונה נגד נהגים שדילגו על כמה תחנות שלהם וזה מידיעה ברורה(חברה ששהתה באותו זמן באוטובוס והנהג אמר שהוא היתבלבל בנסיעה) ושהגשתי תלונה אז מדוברות אגד נימסר:לפי מערכת הgps עולה כי הנהג עצר בתחנה וכו......
וזה נתונים שגויים לחלוטין!!!.....
כנראה ה gps יותר חכם מימנו!!
התלוננתם במשרד התחבורה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #68
מצורף קישור מוכן לשליחת פניות למשרד התחבורה ולפניות הציבור בכנסת .
מייל של הרב מקלב סגן שר התחבורה sgan (: mot.gov.il
מייל של שרת התחבורה רגב mregev (: knesset.gov.il
קישור למשרד התחבורה

קישור ליחידה לפניות הציבור בכנסת,


מייל של הרב יעקב טסלר נציב תלונות הציבור Ytesler (: knesset.gov.il
המיילים זה עם הרווחים שיש פה או בלי?
 
  • הוסף לסימניות
  • #69
על הפוסט הזה נאמר 'לך תאיים על אגד..'
זה עוזר.
לידיעתכם: בירושלים עומדים להוציא מידי אגד 2/3 מהקוים העירוניים.
1/3 - בדרום - עומד להמסר לחברת סופרבוס (אאל"ט), והקוים הצפוניים (בשכונות החרדיות...) - אמור להתפרסם מכרז בימים הקרובים.
 
  • הוסף לסימניות
  • #71
זה עוזר.
לידיעתכם: בירושלים עומדים להוציא מידי אגד 2/3 מהקוים העירוניים.
1/3 - בדרום - עומד להמסר לחברת סופרבוס (אאל"ט), והקוים הצפוניים (בשכונות החרדיות...) - אמור להתפרסם מכרז בימים הקרובים.
מחליף פרה בחמור.
מוציאים את אגד, מכניסים את סופרבוס וכדומה.
לא יודע מה עדיף ואם זה נקרא פיתרון :(:(:(:(
 
  • הוסף לסימניות
  • #77
עד שתתנסו קצת בסופרבוס, ואז אולי תגידו הפוך.
לא רוצה לקלקל את השמחה, אבל זאת האמת, מה לעשות...:(:(:(:(:(
אצלנו יש את סופרבוס ומאד מרוצים.
קוים יוצאים בזמן.
מתגברים במידת הצורך.
נהגים אדיבים
 
  • הוסף לסימניות
  • #78
שאלה מאד מאד כללית ובכלל לא ספציפית על הנושא המדובר. מקוה שאתה מבין שאם נכנס אליך גנב הביתה, מותר לך להזמין משטרה גם אותו אדם עלול חלילה להינזק. ברור שאם הוא היה מוכן לבוא איתך לדין תורה, לא היה היתר לערב דבר ראשון את המשטרה, אבל כידוע זה לא המצב עם נהגי התח"צ.

אני לא בקיא בזה אבל אני חושב שגם אדם שבטוח לא יבוא לבי"ד צריך כן לתבוע אותו ולהוציא "כתב סירוב" או משהו כזה (בגנב זה ענין של סכנה ולא של ממון).
 
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #79
שלחתי את השאלה למשרד התחבורה, יהיה מעניין לקבל את דעתם, אי"ה כשתגיע נפרסם כאן בל"נ.
ובכן, שבועיים - זה הזמן שצריך להמתין בשביל לקבל תשובה ממשרד התחבורה:
2 אוטובוסים.png
 
  • הוסף לסימניות
  • #80
ויש פניות שנענות אחרי זמן רב יותר...
תגובה שקיבלתי היום (06/05/21):

mt.png
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה