דרוש מידע אם את רווקה יש כאן מידע חשוב בעבורך!

  • הוסף לסימניות
  • #1
השבוע ביום רביעי ט' אייר יערך מפגש עם שדכניות 'בית לשמי'

לרווקות החל מגיל 23 וגם בגילאים מאוחרים יותר...

אפשר להגיע למפגש ברישום מראש בכתובת המייל w035083253אין לכתוב כתובת מייל

מומלץ בחום!
 
  • הוסף לסימניות
  • #2
כל הכבוד על השיתוף!
אני מכירה את הארגון מקרוב ונעזרתי בו, ממליצה לכן להירשם.
כרגע לפי מה שאני קוראת מדובר על מפגש לרווקות.
כדאי שתדעו שהם מארגנים מפגשים נפרדים לרווקים, רווקות, גרושים, גרושות, אלמנים ואלמנות וכו'.
הרימו את הכפפה ועושים עבודת קודש מדהימה!
בשורות טובות!
זו ההשתדלות הכי נכונה לדעתי בדרך לשידוך!
 
  • הוסף לסימניות
  • #3
שמנה לב שהערב לרווקות עם שדכניות 'בית לשמי' מתקיים מחר!!!
לפי מה שביררתי כל אחת מקבלת שדכנית אישית ללא עלות שמלווה אותה ומחפשת לה שידוך באופן אישי!
אני ממש התלהבתי מהרעיון של שדכנית אישית בחינם!
כדי שתהני גם את שלחי בקשה לקבלת שאלון לרווקות, הנה כתובת המייל:
w035083253אין לכתוב כתובת מייל
שמחה על האפשרות לשתף! :)
 
  • הוסף לסימניות
  • #4
מצרפת את שאלון הרישום שקיבלתי מארגון השידוכים בית לשמי.
מה שצריך זה למלא ולשלוח.
בהצלחה! וממש בשמחה :)

וסתם שתדעו, הם מציעים הצעות מהכרות אישית! זה לא מאגר, הם מכירים כל אחד וכל אחת באופן אישי וכך ההצעות שמגיעות יותר מדויקות!
בשורות טובות וכל הישועות!!!

יש להם שאלונים שמותאמים למצב המשפחתי: לרווקים ורווקות, גרושים וגרושות וכו'.
הלוואי רק בשורות טובות ומשמחות אצל כולנו!
 

קבצים מצורפים

  • שאלון רישום רווקים - רווקות (1) (1).jpg
    שאלון רישום רווקים - רווקות (1) (1).jpg
    KB 744.1 · צפיות: 295
נערך לאחרונה ב:
  • הוסף לסימניות
  • #5
שמנה לב שהערב לרווקות עם שדכניות 'בית לשמי' מתקיים מחר!!!
לפי מה שביררתי כל אחת מקבלת שדכנית אישית ללא עלות שמלווה אותה ומחפשת לה שידוך באופן אישי!
אני ממש התלהבתי מהרעיון של שדכנית אישית בחינם!
כדי שתהני גם את שלחי בקשה לקבלת שאלון לרווקות, הנה כתובת המייל:
w035083253אין לכתוב כתובת מייל
שמחה על האפשרות לשתף! :)
מה הכוונה ערב?
זה בזום או מה ? לא ברור
ממלאים שאלון ושולחים במייל ומה לרשום ?!
איך מקבלים שדכנית אישית ?
רוצה להעביר לחברה בשידוכים אבל צריכה הסבר..
תודה רבה!
 
  • הוסף לסימניות
  • #6
מה הכוונה ערב?
זה בזום או מה ? לא ברור
ממלאים שאלון ושולחים במייל ומה לרשום ?!
איך מקבלים שדכנית אישית ?
רוצה להעביר לחברה בשידוכים אבל צריכה הסבר..
תודה רבה!
שלחי מייל לבית לשמי, ויענו לך על כל השאלות בשמחה :)
w035083253אין לכתוב כתובת מייל
 
  • הוסף לסימניות
  • #9
מה זה הארגון הזה? אפשר פרטים נוספים?
 
  • הוסף לסימניות
  • #14
אשמח לשמוע גם פרטים על הארגון- אמרו פה בחינם אבל אני רואה למטה שדווקא זה עסק יקר לקבל שידוך דרכם, רוצה להעביר לחברים אבל זה נראה לא ממש פשוט מבחינת תשלום. מישהו כאן יוכל להאיר את עיניי למה שמסומן בעיגול:

ללא שם.jpg
 
  • הוסף לסימניות
  • #15
אשמח לשמוע גם פרטים על הארגון- אמרו פה בחינם אבל אני רואה למטה שדווקא זה עסק יקר לקבל שידוך דרכם, רוצה להעביר לחברים אבל זה נראה לא ממש פשוט מבחינת תשלום. מישהו כאן יוכל להאיר את עיניי למה שמסומן בעיגול:

צפה בקובץ המצורף 873056
מה הבעיה?
זה דמי שדכנות
הכי קלאסי שיש...
1000 דולר מכל צד
 
  • הוסף לסימניות
  • #16
מה הבעיה?
זה דמי שדכנות
הכי קלאסי שיש...
1000 דולר מכל צד
הבעיה היא לא בזה- הבעיה במה שמתחת- על כל שידוך שלא נסגר 180 ש"ח תשלום, מי יכול לדעת כמה כאלה לא יסגרו?
 
  • הוסף לסימניות
  • #17
הבעיה היא לא בזה- הבעיה במה שמתחת- על כל שידוך שלא נסגר 180 ש"ח תשלום, מי יכול לדעת כמה כאלה לא יסגרו?
אהה
אחזתי את זה אח''כ..
אבל זה רק אם הייתה פגישה שניה..
חוצמיזה זה לא שווה את זה?
 
  • הוסף לסימניות
  • #18
אהה
אחזתי את זה אח''כ..
אבל זה רק אם הייתה פגישה שניה..
חוצמיזה זה לא שווה את זה?
בעיני לא ממש.
זה להכניס שיקול נוסף להתלבטות של - כן לתת צ'אנס לפגישה נוספת/למה סתם לבזבז ערב על לא כלום.
זה גם הוצאת הכסף וגם המחשבה על כך שהשדכנית דוחפת לפגישה לא כי היא חושבת שיש סיכוי אלא כדי לקבל כסף...
 
  • הוסף לסימניות
  • #19
אהה
אחזתי את זה אח''כ..
אבל זה רק אם הייתה פגישה שניה..
חוצמיזה זה לא שווה את זה?
לא יודע...אני חושב שזה קצת בעיה לדרוש 180 ש"ח על שידוך לא סגור- לא די להם בסכום המכובד שהם מקבלים לאחר הוורט?!
 
  • הוסף לסימניות
  • #20
אשמח לשמוע גם פרטים על הארגון- אמרו פה בחינם אבל אני רואה למטה שדווקא זה עסק יקר לקבל שידוך דרכם, רוצה להעביר לחברים אבל זה נראה לא ממש פשוט מבחינת תשלום. מישהו כאן יוכל להאיר את עיניי למה שמסומן בעיגול:

צפה בקובץ המצורף 873056
שדכנית אישית זה בחינם, השאלה שלך מאד טובה! פני לבית לשמי בכתובת המייל w035083253אין לכתוב כתובת מייל או לרבנית פישר 0548413449 ותקבלי תשובה שתסביר ותאיר את עיניך על מה גובים את התשלום.
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה