דרוש מידע השם שיבחר יזכה ב100 ש''ח...כנסו ואולי תבריקו....

בלונצ'יק
בלונשיק
בלונוש
באליבלון
בלונילי
בלוניקוש
בכל מקרה , המון הצלחות בעסק החדש !
 
הבלוניסטה
בלניסט
לבנבון
מבולבלון
בילנוני
Bלון
בלוני הליום
בלונ'S \ בלונ'ס
בלון +
הבלונים
בלונ-שופ
שופ-שופ בלון
"לן-בו"

סליחה אם שיגעתי יותר מידאי ;):cool:
 
בלון סנטר
אלוף הבלונים
בלון חמודון
עיר הבלונים
עולם הבלונים
הבלון של רון...
 
כמי שבין השאר מתפרנס מיצירת מותגים וקופירייטינג חייב לציין שיש כאן לא מעט שמות מצויינים ממש.
ובנוגע לעצם הרעיון של שימוש בחכמת ההמונים כדי לחסוך בהוצאת הממונים, כל עוד זה מתפרסם בפורום זה ולא בפורום המקצועי של פרסום וקופי, זה לגיטימי לחלוטין בעיני.
כמו שאין זכות לנהג מונית להתלונן על מי שבוחר לנסוע בטרמפים..
בהצלחה
או שאולי הסיום המתבקש כאן הוא.. ושכולם יתפוצצו! :)
 
@אבי2256 צריכים אותך דחוף, יש כאן כבר הרבה שמות כפולים...
 
יש הרבה שמות שחוזרים על עצמם
אני מאמינה שאף אחד לא קרה קודם מהתחלה את כל השמות מהתחלה
גם מה שאני כתבתי כתבו אחרי
וכנראה שגם כתבתי דברים שכבר כתבו
אני חושבת שמי שבוחר את השם לוקח בחשבון לבדוק גם מי כתב ראשון...
אני צחקתייי !!!!!!
לא לקחת רציני.....
 
טובבבבבבבבבבבבב...........
לא ציפינו להיענות כ''כ רחבה... מי כעמך ישראל
ווואוו.... כל כך הרבה שמות מעולים ומצוינים, הבחירה הייתה ממש קשה.
אבל בסוף בחרנו את השם עם המיתוג והצליל המשכנע והקליט


@מינימאוס הראשון מבין כמה שהציעו את השם


''הליום''

@מינימאוס תפנה אלי למייל YM045856שטודל גימייל למימוש הזכיה

ויישר כח לכל העונים והמגיבים
 
טובבבבבבבבבבבבב...........
לא ציפינו להיענות כ''כ רחבה... מי כעמך ישראל
ווואוו.... כל כך הרבה שמות מעולים ומצוינים, הבחירה הייתה ממש קשה.
אבל בסוף בחרנו את השם עם המיתוג והצליל המשכנע והקליט


@מינימאוס הראשון מבין כמה שהציעו את השם


''הליום''

@מינימאוס תפנה אלי למייל YM045856שטודל גימייל למימוש הזכיה

ויישר כח לכל העונים והמגיבים
כל הכבוד על מהירות הבחירה,
לא ציפינו...
לפחות לא הוצאתם את הנשמה.
 
טובבבבבבבבבבבבב...........
לא ציפינו להיענות כ''כ רחבה... מי כעמך ישראל
ווואוו.... כל כך הרבה שמות מעולים ומצוינים, הבחירה הייתה ממש קשה.
אבל בסוף בחרנו את השם עם המיתוג והצליל המשכנע והקליט


@מינימאוס הראשון מבין כמה שהציעו את השם


''הליום''

@מינימאוס תפנה אלי למייל YM045856שטודל גימייל למימוש הזכיה

ויישר כח לכל העונים והמגיבים
נראה לי שבדרך אתם יכולים לפתוח איזה מוקד ייעוץ לשמות עבוד חנות בלונים...
כמובן שלא בארץ.
בישראל קונים בלונים רק ב"הליום"....:)
 
סתם לידיעה, יש חנות בשם בלוני הליום בפתח תקווה.
 
נערך לאחרונה ב:
טובבבבבבבבבבבבב...........
לא ציפינו להיענות כ''כ רחבה... מי כעמך ישראל
ווואוו.... כל כך הרבה שמות מעולים ומצוינים, הבחירה הייתה ממש קשה.
אבל בסוף בחרנו את השם עם המיתוג והצליל המשכנע והקליט


@מינימאוס הראשון מבין כמה שהציעו את השם


''הליום''

@מינימאוס תפנה אלי למייל YM045856שטודל גימייל למימוש הזכיה

ויישר כח לכל העונים והמגיבים
תודה !
 
בלון דיזיין
 

פרוגבוט

תוכן שיווקי
פרסומת

הצטרפות לניוזלטר

איזה כיף שהצטרפתם לניוזלטר שלנו!

מעכשיו, תהיו הראשונים לקבל את כל העדכונים, החדשות, ההפתעות בלעדיות, והתכנים הכי חמים שלנו בפרוג!

לוח מודעות

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כה

אלְדָוִד אֵלֶיךָ יי נַפְשִׁי אֶשָּׂא:באֱלֹהַי בְּךָ בָטַחְתִּי אַל אֵבוֹשָׁה אַל יַעַלְצוּ אֹיְבַי לִי:גגַּם כָּל קוֶֹיךָ לֹא יֵבֹשׁוּ יֵבֹשׁוּ הַבּוֹגְדִים רֵיקָם:דדְּרָכֶיךָ יי הוֹדִיעֵנִי אֹרְחוֹתֶיךָ לַמְּדֵנִי:ההַדְרִיכֵנִי בַאֲמִתֶּךָ וְלַמְּדֵנִי כִּי אַתָּה אֱלֹהֵי יִשְׁעִי אוֹתְךָ קִוִּיתִי כָּל הַיּוֹם:וזְכֹר רַחֲמֶיךָ יי וַחֲסָדֶיךָ כִּי מֵעוֹלָם הֵמָּה:זחַטֹּאות נְעוּרַי וּפְשָׁעַי אַל תִּזְכֹּר כְּחַסְדְּךָ זְכָר לִי אַתָּה לְמַעַן טוּבְךָ יי:חטוֹב וְיָשָׁר יי עַל כֵּן יוֹרֶה חַטָּאִים בַּדָּרֶךְ:טיַדְרֵךְ עֲנָוִים בַּמִּשְׁפָּט וִילַמֵּד עֲנָוִים דַּרְכּוֹ:יכָּל אָרְחוֹת יי חֶסֶד וֶאֱמֶת לְנֹצְרֵי בְרִיתוֹ וְעֵדֹתָיו:יאלְמַעַן שִׁמְךָ יי וְסָלַחְתָּ לַעֲוֹנִי כִּי רַב הוּא:יבמִי זֶה הָאִישׁ יְרֵא יי יוֹרֶנּוּ בְּדֶרֶךְ יִבְחָר:יגנַפְשׁוֹ בְּטוֹב תָּלִין וְזַרְעוֹ יִירַשׁ אָרֶץ:ידסוֹד יי לִירֵאָיו וּבְרִיתוֹ לְהוֹדִיעָם:טועֵינַי תָּמִיד אֶל יי כִּי הוּא יוֹצִיא מֵרֶשֶׁת רַגְלָי:טזפְּנֵה אֵלַי וְחָנֵּנִי כִּי יָחִיד וְעָנִי אָנִי:יזצָרוֹת לְבָבִי הִרְחִיבוּ מִמְּצוּקוֹתַי הוֹצִיאֵנִי:יחרְאֵה עָנְיִי וַעֲמָלִי וְשָׂא לְכָל חַטֹּאותָי:יטרְאֵה אוֹיְבַי כִּי רָבּוּ וְשִׂנְאַת חָמָס שְׂנֵאוּנִי:כשָׁמְרָה נַפְשִׁי וְהַצִּילֵנִי אַל אֵבוֹשׁ כִּי חָסִיתִי בָךְ:כאתֹּם וָיֹשֶׁר יִצְּרוּנִי כִּי קִוִּיתִיךָ:כבפְּדֵה אֱלֹהִים אֶת יִשְׂרָאֵל מִכֹּל צָרוֹתָיו:
נקרא  2  פעמים
למעלה